Aatay Sabzi Say Bani Tiki Tips in Urdu - Aatay Sabzi Say Bani Tiki Totkay

آٹے ، سبزی سے بنی ٹکی کا آسان گھریلو ٹوٹکہ

Aatay Sabzi Say Bani Tiki Recipe In Urdu

اشیاء
پیسٹری کے لئے:
آٹا ایک کپ
مکھن کپ
لوبیا کپ
نمک چٹکی بھر
پکانے کا تیل چپڑنے کے لئے
بھرنے کے لئے:
گاجر ایک عدد درمیانہ سائز
مشروم 4-5عدد
سبز پیاز (گٹھی دو عدد)
پکانے کا تیل ایک ٹیبل سپون
انڈے تین عدد
نمک حسب ذائقہ
کدو درمیانہ سائز
شملہ مرچ ایک عدد درمیانہ سائز
اجوائن خراسانی دو ڈنڈیاں
دودھ ایک کپ
پنیر(کش کیا ہوا) آدھا کپ
مرچ پاؤڈر چائے کا چمچہ
ترکیب:
1۔کنویکشن اوون 180Cپر گرم کر لیں، نوانچ کی پائی بنانے والی ڈش (Pie Dish)کو تیل سے چپڑ لیں۔
2۔ آٹا اور نمک چھان کر ٹھنڈے مکھن سے اچھی طرح مکس کر نے بعد تین ٹیبل سپون ٹھنڈا پانی ڈال کر آٹے کو گوندھ لیں۔ زیادہ مت گوندھیں ورنہ مکمل طور پر تیار ہونے پر آپ کو صحیح شکل نہیں مل سکے گی۔ آٹا چھڑکی ہوئی سطح پر آدھے سینٹی میٹر کی موٹائی کے لحاظ سے اس آٹے کو پائی بنانے والی ڈش میں پھیلائیں۔ اس پر بٹر پیپر پھیلا کر کچھ لوبیے کے دانے ڈال دیں۔ اس طرح سے آمیزہ ڈش سے باہر نہیں آئے گا اور بیسن کو صحیح طرح سے پھولنے میں مدد ملے گی)۔پہلے سے 180Cپرگرم اوون میں 15منٹ کے لئے بیک کر کے نکال لیں، بٹر پیپر اور لوبیہ بھی نکال دیں۔
3۔گاجر کو چھیل کر دھو لیں اور خشک کر لیں۔ مشروم دھو کر ان کے سلائس بنا لیں۔ شملہ مرچ دھو لیں اور درمیان میں سے کاٹ کر دو کر لیں۔ بیج نکال کر آدھ سینٹی میٹر کے سائز کے چوکور ٹکڑے کاٹ لیں۔ سبز پیازچھیل کر دھو لیں اور باریک کتر لیں۔ اجوائن خراسانی کی ڈنڈیاں دھو لیں اور ایک سینٹی میٹر سائز کے ٹکڑے کاٹ لیں۔
4۔ایک کھانا پکانے والے مائیکروویو برتن میں یہ ساری سبزیاں ڈال کر تیل ڈالیں اور ڈھانپ دیں۔ مائیکرویوہائی(100%) پر تین منٹ کے لئے پکائیں۔
5۔ایک دوسرے مائیکروویو پیالے میں دودھ ڈالیں اور مائیکرویوہائی(100%)پر دومنٹ کے لئے گرم کر یں۔ انڈے پھینٹنے کے بعد اس میں دودھ ملا دیں۔ اس میں پنیر اور پکی ہوئی سبزیاں ڈال کر نمک اور مرچ پاؤڈر شامل کر لیں۔
6۔ یہ سارا آمیزہ پکی ہوئی آٹے کی پیسٹری پر ڈالیں۔ پہلے سے 180Cپر گرم اوون میں بیس منٹ کے لئے بیک کر یں۔ نکال کر کاٹ لیں اور گرم گرم پیش کر یں۔

More From Oven Dishes - مزید