ویٹرنری یونیورسٹی میں ہفت روزہ عملی تر بیت کا انعقاد

جمعرات مئی 19:15

لاہور۔3 مئی(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 03 مئی2018ء) یونیورسٹی آف ویٹرنری اینڈاینیمل سائنسز لاہور نے اسٹیبلشمنٹ آف سینٹر فار با ئیو لوجکس پرو ڈکشن پراجیکٹ کے زیر اہتمام ایو یلو ایشن آف فٹ اینڈ ما ئو تھ ڈیز یزوا ئر س ویکسین کے مو ضو ع پر سٹی کیمپس لا ہور میں ہفت روزہ عملی تر بیت کا انعقاد کیا۔ جس میں سیپ (ایف ایم ڈی) انسٹی ٹیو ٹ انقرہ تر کی سے آئے ماہرین ڈ اکٹر ندرت سیلک،،ڈاکٹر ہدا یت بز گلو،،ڈاکٹر مسلم کان اریچی،،ڈاکٹر پیلن تنسرگوکٹو نا نے ویٹر نری یونیورسٹی کے فیکلٹی ممبران (تحقیق کا روں) اور لو کل سائنسدا نو ں کومنہ کھر بیماری کے تدارک کے لیئے استعمال ہو نے والی ویکسین کو بنانے اور مما لیہ سیل معطلی میں فٹ اینڈ مائو تھ وائرس کی تشخیص میں ٹیکنا لو جی کلچر کے استعمال سئے متعلقہ عملی تر بیت دی۔

(جاری ہے)

اس ٹیکنا لو جی کا استعمال اس سے پہلے پاکستان میں بڑے پیمانے پر ویکسین بنا نے کے لیئے نہیں کیا گیا تھا۔ ویٹر نری یونیورسٹی کے تحقیق کا روں اور لو کل سائنسدا نو ں نے ایف ایم ڈی ویکسین میچنگ کے ٹیسٹ کا کامیاب مظا ہرہ بھی کیا۔قبل ازیں اس قسم کے ٹیسٹ عمو ما-باہر کے ملکو ں کی لیبا رٹر یو ں سے کروائے جاتے تھے۔ دریں اثنا تر کش ماہر ین نے ویٹرنری یونیورسٹی کے راوی کیمپس پتو کی میںقائم کیئے جانے والے ٹریننگ سینٹر فار بائیو لوجکس پرو ڈکشن کا بھ؂ی دورہ کیا نیز وائس چانسلر پرو فیسر ڈاکٹر طلعت نصیر پا شا اور سیکرٹر ی لائیو سٹاک نسیم صادق کیسا تھ ملا قات میں تر کش ما ہرین نے ترکش گورنمنٹ کی جانب سے ویٹرنری یونیورسٹی اور حکومت پنجاب کو بھر پور تعاون فراہم کرنے کا اعا د ہ بھی کیا ۔

سیکرٹر ی لائیو سٹاک نسیم صادق اور ڈاکٹر پا شا نے ایف ایم ڈی ویکسین کی تیاری اور وائرس کی تشخیص میں بھر پور تعاون فراہم کرنے پر ترکش ماہرین اور ترکش گورنمنٹ کا شکریہ بھی ادا کیا۔