ضلعی حکومت مردان نے ضلع کے تمام سرکاری سکولوں میںسائنس کیلئے ا گلے سال کے بجٹ میںدو کروڑ روپے کا اعلان کردیا

جمعہ مئی 23:37

مردان(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 11 مئی2018ء) ضلعی حکومت مردان نے ضلع کے تمام سرکاری سکولوں میںسائنس کیلئے ا گلے سال کے بجٹ میںدو کروڑ روپے کا اعلان کردیا اور سالانہ کے بنیاد سائنس مقابلوں کا انعقاد کریگا جس کیلئے الگ بجٹ مختص کریگا ان خیالات کا اظہار ضلع ناظم مردان حمایت اللہ مایار،نائب ناظم اسد علی کشمیری نے مقامی شادی ہال میں ضلعی حکومت ،تعلیمی جرگہ،، پاکستان الائنس فار میتھس اینڈ سائنس، الف اعلان اورزمونگ جذبہ ویلفیئر سوسائٹی کے زیر اہتمام مردان میں اپنی کے سب سے بڑے سائنس میلے کے اختتام پر پوزیشن ہولڈر سکولوں کے طلبائ و طالبات اور آرگنائزر میں انعامات تقسیم کرنے کی تقریب سے خطاب کرتے ہو ئے کیا۔

میلے میںضلع مردان کے 280 سے زیادہ سرکاری اورنجی سکولوں کے ہزاروں طلبہ وطالبات نے حصہ لیا جنہوں نے مختلف سائنسی موضوعات پر مبنی تین سو ماڈلز بناکر میلے میں لگے سٹالز پر سجا رکھا ہے اور ہزاروں کی تعداد میں لوگوں نے شرکت کیاس موقع پر ممتاز ماہرین تعلیم ،سرکاری اور نجی سکولوں کے مرد اور خواتین پرنسپلز ، تدریسی عملہ کے ارکان اور طلبہ وطالبات کی بڑی تعداد بھی موجود تھی۔

(جاری ہے)

تقریب سے مردان تحصیل کے نائب ناظم مشتاق سیماب،الف اعلان کے سجاد احمد نے بھی خطاب کی۔ خدائی خدمتگار ڈاکٹر محمد یوسف یوسفزئی نے الف اعلان کی نمرہ بی بی کو مردان آمد پر پختونوں کی روایاتی شال پہنائی او ر تحائف پیش کیں،ضلع ناظم حمایت اللہ مایار اور نائب ناظم اسد علی کشمیری نے کہا کہ مردان کے لئے منعقد سب سے بڑا سائنسی میلہ ہونے کے باوجود یہ میلہ پاکستان بھر میں ضلع کی حکومتوں کے لئے چمکتا مثال ہے جو اس ماڈل کو اپنے علاقوں میں نقل کر سکتا ہی. اس طرح کے واقعات اسکولوں کے انتظامیہ، اساتذہ اور طلبائ کو سائنس اور ٹیکنالوجی کی بنیاد پر صنعتوں میں بدعت چلانے کے لئے کاروباری مہارت اور تیار طالب علموں کو فروغ دینے کے لئے تخلیقی انداز میں بنیادی سائنس کے تصورات کو سکھانے کے لئے منفرد طریقے سے واقف ہونا ضروری ہے۔

پورے مردان ضلع اور اس کے آس پاس کے گاؤں کے طلبائ نے میلے میں حصہ لیا، سائنس کے مختلف موضوعات اور پہلوؤں پر اپنی تخلیقی نمائش کو ظاہر کرنے کے لئے 300 سے زائد سٹال قائم کیی. اس کے گواہ ہونے کے لئے، ڈپٹی کمشنر عثمان محسود، اسٹنٹ کمشنر مردان محمد عمران خان،،خدائی خدمتگار ڈاکٹر محمد یوسف یوسفزئی بھی موجود تھے۔اختتامی تقریب کے دوران، ضلع ناظم حمایت اللہ مایارنے سالانہ ترقیاتی منصوبہ کے لئے اگلے سال کے بجٹ میں دو کروڑ روپے کا اعلان کیا جو دو اہم ایجنڈے پر توجہ دے گا۔