کراچی، بلدیہ وسطی کا عملہ رات کے وقت بھی صفائی میں مصروف

ہفتہ مئی 23:25

کراچی(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 26 مئی2018ء) رمضان المبارک کا پہلا عشرہ ختم ہوگیا ، رمضان المبار ک کی گیارہ تاریخ سے بازاروں اور تجارتی مراکز رات دیر تک کھلے رہیں گے،،بلدیاتی اداروں کو بھی صفائی ستھرائی کے لئے رات دیر تک خدمات انجام دینے ہونگی۔ چیئرمین بلدیہ وسطی ریحان ہاشمی نے سینی ٹیشن ڈپارٹمنٹ کو رات دیر تک خدمات انجام دینے کی ہدایت کردی۔

رمضان المبارک کے دوران تجارتی مراکز اور بازاروں میں صفائی ستھرائی کے مسائل سے نمٹنے کے لئے بلدیاتی اداروں کے ساتھ تاجروں اور دکانداروں کا تعاون بھی بہت ضروری ہے جبکہ عوام کی جانب سے کوڑا کرکٹ پھیلانے سے اجتناب برتنا بہت ضروری ہے خریداروں کے ہجوم کی وجہ سے گاڑیوں کی پارکنگ ایک مسئلہ بن جاتی ہے اس سلسلے میں عوام کو چاہییے کہ وہ اپنی گاڑیاں پارکنگ کے لئے مختص کردہ مقامات پر ہی پارک کریں تاکہ ٹریفک کی روانی اور عوام کی آمد ورفت میں خلل نہ پڑے۔

(جاری ہے)

عام طور پر رمضان المبارک کے پہلے عشرے کے دوران بازار اور تجارتی مراکز افطار سے قبل بند ہوجاتے ہیں کیونکہ اکثر تاجران و دکاندار دس روز ہ نمازِ تراویح کے اجتماعات میں شرکت کرتے ہیں یوں پہلے عشرے کے بعدا نہیں دکانیں رات دیر تک کھلی رکھنے کی سہولت میسر آجاتی ہے۔ جبکہ عوام الناس کو بھی رات دیر تک خریداری کے مواقع مل جاتے ہیں۔لیکن دن رات کی خرید وفروخت بازاروں اور تجارتی مراکز میں کوڑا کرکٹ کے ڈھیر جمع کرتے ہیں۔

اگر بلدیاتی ادارے رات گئے تک کام نہ کریں تو رمضان المبارک میں کوڑا کرکٹ ٹھکانے لگانے کا کام مشکل ہوجائے۔ایسی صورتِ حال سے نمٹنے کے لئے بلدیہ وسطی میں سینی ٹیشن ڈپارٹمنٹ کو ہنگامی بنیادوں پر دن رات خدمات انجام دینے کی ہدایات دے دی گئی ہیں تاکہ عید کے روز ضلع وسطی کوڑے کا ڈھیر نظر نہ آئے بلکہ ایک صاف ستھرے شہری ماحول کا منظر پیش کرے۔اِدھر بلدیہ وسطی میں ۱۵ رمضان المبارک سے خواتین بچت بازار لگانے کے بھی انتظامات کئے جارہے ہیں۔