پاکستان کی سلامتی اور استحکام کی حمایت کرتے ہیں،چینی صدر شی جن پنگ

ہفتہ جون 16:53

پاکستان کی سلامتی   اور استحکام کی حمایت کرتے ہیں،چینی صدر  شی جن پنگ
بیجنگ(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 09 جون2018ء) چینی صدر شی جن پنگ نے کہا ہے کہ پاکستان کی سلامتی اور استحکام کی حمایت کرتے ہیں، حالیہ برسوں میں چین اور پاکستان کے مابین تعلقات میں بہتری آئی ، دونوں ممالک کے مابین تمام موسمیاتی تعاون بین الاقوامی تعلقات کی نئی نوعیت کی تعمیر کے لئے ماڈل ہے ، چین پاکستان کے ساتھ تعلقات کو بڑی اہمیت دیتا ہے ،ر پاکستان کے ساتھ اعلی سطحی تبادلوں اور اسٹریٹجک مواصلات پر کام کرنے کے لئے تیار ہے،ایس سی او میں پاکستان کی نمائندگی خوش آئند ہے، دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کا کردار اہم ہے جبکہ صدر مملکت ممنون حسین نے کہا کہ چین پاکستان کا قابل اعتماد دوست اور مضبوط شروکت دار ہے،،پاکستان ایک چین پالیسی پر عمل کرتا ہے اور چین کے بنیادی مفادات کو مضبوطی سے فروغ دیتا ہے۔

(جاری ہے)

ہفتہ کو چینی صدر شی جن پنگ سے صدر مملکت ممنون حسین نے ملاقات کی جس میں چینی صدر شی جن پنگ نے شنگھائی تعاون تنظیم میں پاکستان کی باقاعدہ رکنیت پر صدر ممنون حسین کو مبارکباد دی اور کہا کہ پاکستان کی سلامتی اور استحکام کی حمایت کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا حالیہ برسوں میں چین اور پاکستان کے مابین تعلقات میں بہتری آئی اور دونوں ممالک کے مابین تمام موسمیاتی تعاون بین الاقوامی تعلقات کی نئی نوعیت کی تعمیر کے لئے ماڈل فراہم ہے۔

چینی صدر شی جن پنگ نے کہا کہ چین پاکستان کے ساتھ تعلقات کو بڑی اہمیت دیتا ہے اور پاکستان کے ساتھ اعلی سطحی تبادلوں اور اسٹریٹجک مواصلات پر کام کرنے کے لئے تیار ہے۔ انہوں نے کہا چین پاک اقتصادی راہداری ، توانائی میں تعاون کو فروغ دینے پر زور دیتا ہے اور بیلٹ اینڈ روڈ تعاون کے تحت انسداد دہشتگردی کی حمایت کرتا ہے ۔ چینی صدر شی جن پنگ نے زور دیتے ہوئے کہا کہ چین قومی آزادی، حاکمیت اور علاقائی سالمیت کی حفاظت کے لئے پاکستان کی کوششوں کو مضبوط بنانے اور پاکستان ترقی کی میں تعاون جاری رکھے گا۔

اس موقع پر صدر مملکت ممنون حسین نے کہا کہ چین پاکستان کا قابل اعتماد دوست اور مضبوط شروکت دار ہے پاک چین تعلقات کمزور نہیں ہو نے چاہئی. پاکستان ایک چین پالیسی پر عمل کرتا ہے اور چین کے بنیادی مفادات کو مضبوطی سے فروغ دیتا ہے۔ انہوں نے کہا پاکستان چین کے ساتھ اعلی درجے کی تبادلوں کو برقرار رکھنے کے لئے تیار ہے، مختلف شعبوں میں معیشت، تجارت اور سیکورٹی جیسے تعاون کو فروغ دینے، سی پیک کی تعمیر کو آگے بڑھانے اور بین الاقوامی اور علاقائی مسائل پر قریبی تعاون کو فروغ دینا چاہتا ہے ۔ انہوں نے کہا پاکستان نے بین الاقوامی معاملات میں چین کی بڑی کردار کی حمایت کی ہے اور یہ یقین رکھتا ہے کہ یہ عالمی سلامتی اور استحکام برقرار رکھنے کے لئے اہم ہے۔