بھارت ہوش کے ناخن لے ‘کنٹرول لائن پر اشتعال انگیزی بھارت کو بہت مہنگی پڑے گی‘مودی سرکار کی ظالمانہ پالیسیاں پوری دنیا میں بے نقاب ہو چکی ہیں‘مسئلہ کشمیر کے حل سے جنوبی ایشیا کا امن مشروط ہے

سابق معاون خصوصی وزیر اعظم آزاد کشمیر چودھری محمد اشرف کی میڈیا سے گفتگو

پیر جون 16:07

میرپور(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 11 جون2018ء) سابق معاون خصوصی وزیر اعظم آزاد کشمیر چودھری محمد اشرف نے کہا کہ بھارت ہوش کے ناخن لے کنٹرول لائن پر اشتعال انگیزی بھارت کو بہت مہنگی پڑے گی۔۔مودی سرکار کی ظالمانہ پالیسیاں پوری دنیا میں بے نقاب ہو چکی ہیں۔۔مسئلہ کشمیر کے حل سے جنوبی ایشیا کا امن مشروط ہے۔۔بھارت کے اندر آزادی کی مختلف تحریکیں چل رہی ہیں ۔

کشمیری بھی اپنی آزادی کے لیے پر امن تحریک جاری رکھے ہوئے ہیں اور آزادی حاصل ہونے تک یہ تحریک جاری رہے گی۔ ریاست جموں وکشمیر کے عوام کی حق خودارادیت کی تحریک کو ریاستی دہشت گردی کے ذریعے کچلنے پر بھارت عالمی سطح پر ایکسپوز ہوچکا ہے۔کشمیری اپنے خون سے آزادی کی تحریک کی آبیاری کررہے ہیں۔۔پاکستان کی بقاء اورسلامتی کے لیے ہمارے خون کا آخری قطرہ بھی حاضر ہے۔

(جاری ہے)

ان خیالات کا اظہار اُنہوں نے صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔چودھری محمد اشرف نے کہا پاکستان کا استحکام اور سلامتی ہمارے ایمان کا حصہ ہے۔ کشمیریوں کی شہادتیں رائیگاںنہیں جاسکتیں اوراہل کشمیر حق خودارادیت کی منزل حاصل کرکے رہیں گے۔انہوں نے کہا پاک فوج کی پشت پر پوری کشمیری قوم کھڑی ہے ۔چودھری محمد اشرف نے کہا ریاست کی تقسیم کشمیری کسی صورت برداشت نہیں کرئینگے۔آزادی کشمیریوں کا مقدر ہے اور وہ مل کے رہے گی۔