وبز نیوز**

اداکارہ اقرا عزیزکی بغیر میک اپ تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں

پیر جون 15:10

کراچی(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 25 جون2018ء) ڈرامہ سیریل سنوچنداکے ذریعے راتوں رات شہرت حاصل کرنے والی اداکارہ اقرا عزیزکی بغیر میک اپ تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں۔گزشتہ ماہ پاکستانی نجی چینل پر نشر ہونے والے ڈرامیسنوچندانے مقبولیت کے تمام ریکارڈ توڑدئیے، اس ڈرامے کو شائقین کی جانب سے بے انتہا پسند کیاگیا جب کہ ڈرامے کے مرکزی اداکاروں اقراعزیز اور فرحان سعید سوشل میڈیا پر چھاگئے۔

ڈرامے میں اقرا عزیز کی بے ساختہ اداکاری نے تمام لوگوں کے دل جیت لیے جب کہ فرحان سعید نیارسل کا کردار اس خوبی سے نبھایا کہ لوگ داد دئیے بغیر نہ رہ سکے۔ اقرا عزیزاداکاری کے علاوہ ماڈلنگ بھی کرتی ہیں، تاہم سوشل میڈیا پر آج کل ان کی بغیر میک اپ چند تصاویر وائرل ہورہی ہیں جن میں وہ ٹی وی اسکرین والی اقرا سے مختلف نظرآرہی ہیں۔

(جاری ہے)

اقراعزیز نے اپنے فنی کیریئر کاآغاز 2014 میں ڈرامہ سیریل کسے اپنا کہیںسے کیاتھا اس کے بعد وہ دیوانہ،لاجاورگستاخ عشقمیں بھی نظر آئیں، تاہم جو شہرت انہیں ڈرامہ سیریلسنو چندانے دی وہ کسی اورڈرامے میں کام کرکے حاصل نہ ہوسکی۔

اقرا عزیز نے وقت کے ساتھ خود کو بہت زیادہ تبدیل کیا ہے جس کے بعد وہ مزید خوبصورت ہوگئی ہیں۔ڈرامہ سیریلسنو چندا کے ذریعے اقراعزیز کا شمار راتوں رات پاکستان کی صف اول کی اداکاراں میں ہونے لگا ہے۔۔