سفیر العتیبہ نے اولمپکس امریکہ ٹریننگ کیمپ کا خصوصی دورہ کیا

جمعرات ستمبر 00:30

(اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) یو ارک ڈی 19 ستمبر 2018 ( (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) ام) آنے (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) الی خصوصی اولمپک (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) رلڈ کھیل ابو ظہبی 2019 کے (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) وقع (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) ر، (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) تحدہ امریکہ (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) یں (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) تحدہ عرب امارات کے سفیر یوسف العتیبہ (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) ے یونیورسٹی آف ديلاوير (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) یں اولمپکس امریکہ کے تربیتی کیمپ (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) یں اولمپکس کھلاڑیوں اور ان کے کوچوں اور (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین / وام / جمعرات ستمبر ) رینگ کیمپ کا دورہ کیا.

یہ گیمز آنے والے 14 سے 21 مارچ 2019 میں متحدہ عرب امارات کی ریاست ابو ظہبی میں منعقد ہوں گئ اور امید کی جا رہی ہے کہ سے زائد ایتھلیٹس، کوچ اور سپورٹ کے عملے اس میں نمائندگی کریں گئے . کو خصوصی اولمپکس ورلڈ گیمز کے دوران امریکہ کی نمائندگی کی جاتی ہے.

دورے کے دوران، سفیر نے خصوصی اولمپکس امریکہ باسکٹ بال اور ٹیبل ٹینس ٹیموں کے مشقوں اور دیگر سرگرمیوں کا جائزہ لیا.

ی. انہوں نے آئندہ ورلڈ گیمز میں کھلاڑیوں کی کامیابی کی خواہش ظاہر کی.

خصوصی اولمپکس حکام کے ساتھ بات چیت میں العتیبہ نے متحدہ عرب امارات کے دانشورانہ معذور لوگوں کی حمایت کرنے کے عزم پر زور دیا، اوران کو شامل اور قبول کرنے کی حوصلہ افزائی کرنے کے لئے خصوصی اولمپکس کی تعریف کی العتیبہ نے کہا کہ اگلے سال خصوصی اولمپکس ورلڈ گیمز کی میزبانی کرنا متحدہ عرب امارات کے لیے اعزاز ہے.

متحدہ عرب امارات کی حکومت کی کوششوں کو زیادہ سمجھنے، شمولیت اور لوگوں کے احترام کو فروغ دینے کے لئے، ابو ظہبی میں عالمی کھیلوں کے لۓ اب سے بہتر وقت نہیں ہے اور خاص اولمپکس کے مقابلے میں کوئی بہتر پارٹنر نہیں ہے،یہ ایک قابل ذکر عالمی تحریک ہے جو مواقع کو بڑھانے اور کھیلوں کے ذریعے زندگی کو تبدیل کرتی ہےخصوصی اولمپکس کے حکام کے ساتھ بات چیت میں، القاعدہ اوٹابا نے لوگوں کی مدد کرنے کے لئے متحدہ عرب امارات کے عزم پر زور دیا اگلے سال اگلے خصوصی اولمپکس ورلڈ گیمز کی میزبانی کرنے کے لئے متحدہ عرب امارات کو مبارکباد دی گئی ہے، "

خصوصی اولمپکس کے مقابلے میں کوئی بہتر پارٹنر نہیں ہے، ایک شاندار عالمی تحریک ہے جو مواقع کو بڑھانے اور کھیلوں کے ذریعہ لوگوں کی زندگیوں کو تبدیل کرتی ہے.

"

امریکہ کے اطراف و اکناف سے تمام کھلاڑیاس ہفتے دیلاویر کے دورے پر ڈیلاویر یونیورسٹیوں میں اپنے ٹیموں اور ٹرین سے ملاقات کریں گےیہ وہ وقت ہے جب تمام کھلاڑی اور تمام ارکان ایک دوسرے کو مل سکیں گئے .

شرکاء حکمت عملی اور مہارت کے ساتھ ا ولمپکس کوچوں اور مقامی ریاستی عملے کے ساتھ اپنی تربیت جاری رکھیں گے.

اولمپکس امریکہ، سفیر العتیبہ اور متحدہ عرب امارات سفارت خانے کی خصوصی مشکور ہے وفد کے سربرا كريس هان نے کہا.

کھیل کے ذریعے نہ صرف اپنے مشن کو پھیلانے کے لئے ایک قابل قدر موقع فراہم کرتا ہے بلکہ دنیا بھر کے کسی علاقے کے بارے میں شرکاء کو تعلیم دینے کا بھی موقع ملتا ہے.

170 سے زائد ممالک سے سات ہزار کھلاڑیوں کو خصوصی اولمپکس ورلڈ گیمز ابو ظہبی میں 24 کھیلوں میں حصہ لینے کا,موقع ملے گا اور 500،000 تماشایوں کی شرکت کی توقع ہے. یہ 2019 کی سب سے بڑی کھیل کی تقریب ہوگی وام/ نور سلمان 19-09-2018 مترجم عبدالباسط