بھارتی فورسز نے سرینگرکے وسط میں واقع ایک پارک میں فوجی بنکر قائم کردیا

1990کی دہائی کے بعد سے یہ پہلا موقع ہے جب کسی پبلک پارک میں کوئی فوجی بنکر قائم کیا ہے

پیر نومبر 11:40

سرینگر(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 12 نومبر2018ء) مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فورسز نے سرمائی دارلحکومت سرینگر کے وسط میں واقع پرتاپ پارک میں ایک بنکر قائم کیا ہے اور اسے کسی اور مقام پر منتقل کرنے سے انکار کررہی ہے ۔ کشمیرمیڈیاسروس کے مطابق شہر کے وسط میں واقع پرتاپ پارک جو شہر کی خوبصورتی میں اضافہ کرتا ہے کو ستمبر 2014کے تباہ کن سیلاب کے بعد جون 2016میں عوام کیلئے دوبارہ کھولا گیا تھا تاہم بھارتی فوج نے اب یہاں بھی اپنا بنکر قائم کردیا ہے جس کی وجہ سے لوگوں کو شدیدمشکلات کا سامنا ہے ۔

پارک میں تعینات محکمہ باغبانی کے ایک عہدے دار نذیر احمد نے بتایا کہ کوٹھی باغ پولیس اسٹیشن سے وابستہ اہلکار وںنے صرف آٹھ سے دس دنوں کیلئے یہ بنکر قائم کیاتھا تاہم اب وہ اسے خالی کرنے سے انکار کر رہے ہیں ۔

(جاری ہے)

انہوںنے کہاکہ 1990کی دہائی کے بعد سے یہ پہلا موقع ہے جب کسی پبلک پارک میں کوئی فوجی بنکر قائم کیا ہے ۔ انہوںنے کہاکہ محکمہ باغبانی کے اعلیٰ حکام کو اس بارے میں آگاہ کیاگیا تاہم بنکر کو پارک سے ہٹایا نہیں جاسکا۔ پارک کی سیر کو آنے والے ارشاداحمد نے بتایا کہ بھارتی فورسز کو عوامی مقامات پر فوجی بنکر نہیں قائم کرنے چاہئیں۔ انہوںنے کہاکہ پارکوں میں فوجی بنکر وںکی تعمیر سے پارک کی سیر کو آنیوالے لوگوں کی زندگیوں کو خطرہ لاحق ہو سکتا ہے ۔