ایف پی سی سی آئی کے صدر انجینئر دارو خان اچکزئی کی بیلٹ اور روڈ سی ای او کا نفر نس میں شر کت ، تین مفاہمتی یاداشتوں پر دستخط کئے

جمعرات اپریل 23:38

ایف پی سی سی آئی کے صدر انجینئر دارو خان اچکزئی کی بیلٹ اور روڈ سی ای ..
کراچی (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - این این آئی۔ 25 اپریل2019ء) فیڈریشن آف پاکستان چیمبرز آف کامرس اینڈ انڈسٹر ی کے صدر انجینئردارو خان اچکز ئی نیرو ڈ بیلٹ CEOکا نفر نس میں بیجنگ میں شر کت کی جس کا انعقاد چا ئنا کو نسل بر ائے بین الاقوامی تجا رت فرو غ ، چا ئنہ چیمبر آف انٹر نیشنل کامرس، آل چا ئنہ فیڈریشن آف انڈ سٹر ی اینڈ کامرس اورState-owned Assets Supervision and Administration of Commission Council (SASAC) نے چا ئنہ نیشنل کنو نشن سینٹر بیجنگ چین میں کیا۔

اپنے خطا ب میں انجینئردارو خان اچکز ئی نے کہاکہ بیلٹ اینڈ روڈ Initiativesایک میگاپرجیکٹ ہے جس کا مقصد غربت کے خاتمے ، تجا رت، سر مایہ کاری ، اقتصادی تر قی کے فروغ اور عالمی اور علا قائی تعاون ہے۔ انہوں نے مزید کہاکہ سی پیک بیلٹ اینڈ رو ڈ Initiatives کا ایک اہمcorridors ہے جو خشکی میں گھرے ہو ئے وسطی ایشیائی کو مڈل ایسٹ اور افریقہ کے ممالک کے ساتھ تجا رت میں مدد دے گا۔

(جاری ہے)

صدر ایف پی سی سی آئی نے معلو مات کے اشترا ک ، ٹیکنالوجی کی فراہمی اور صنعت کا ری کی جدت پر بھی زور دیا ۔ کا نفر نس کا افتتاح چینی صدرXi Jinping نے کیا جس میں اٹھا سی ممالک کے 900 کا روباری رہنما شر کت کر رہے ہیں اور تعاون بڑھا نے تر قی کو مستحکم کر نے پر بھی زوردے رہے ہیں۔ اس موقع پر ایف پی سی سی آئی کے صدر انجینئردارو خان اچکز ئی نے CCPIT Chongging،CCPIT Tianjin اور CCPIT Xinjiang کے ساتھ تین مفا ہمتی یا داشت پر بھی دستخط کیے۔