Beetroot - Article No. 2230

چقندر - تحریر نمبر 2230

پیر 23 اگست 2021

Beetroot - Article No. 2230
تحسین انور
چقندر کا شمار جڑوں والی میٹھی سبزیوں میں ہوتا ہے،تحقیقات بتاتی ہیں کہ اس کا جوس صحت کے لئے کافی فائدہ مند ہوتا ہے کیونکہ اس میں جسم کے لئے ضروری وٹامنز اور معدنیات ہوتے ہیں۔
بلڈ پریشر میں مفید
غیر ملکی میگزین میں شائع ہونے والی ایک تحقیق کے مطابق بلڈ پریشر کو کم کرنے میں چقندر کا جوس فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

ماہرین کے مطابق جو لوگ روزانہ چقندر کا جوس پیتے ہیں انہیں بلڈ پریشر کی بیماری کم ہوتی ہے۔چقندر کے جوس میں نائٹریٹ ہوتا ہے جو خون میں نائٹرک ایسڈ میں تبدیل ہوتا ہے اور خون کی نالیوں میں وسعت اور سکون کا باعث بنتا ہے۔
جسمانی کارکردگی بڑھاتا ہے
چقندر کا جوس پلازما نائٹریٹ کی سطح کو اور جسمانی کارکردگی کو بڑھاتا ہے اور یہ ان لوگوں کے لئے بہترین ہے جو سائیکلنگ کرتے ہیں یا پیدل سفر کرتے ہیں،اس سے جسم میں آکسیجن کی پیداوار بڑھ جاتی ہے۔

(جاری ہے)

چقندر کا جوس نائٹریٹ مرکبات پر مشتمل ہوتا ہے،یہ ہضم ہونے کے بعد نائٹریٹ آکسائیڈ میں تبدیل ہو جاتا ہے،جو بدلے میں شریانوں کو وسعت اور آرام دیتا ہے۔
چقندر کا جوس ڈیمنشیا کو کم کرنے میں فائدہ مند ہے
ایک طبی تحقیق کے مطابق چقندر میں موجود نائٹریٹ خاص طور پر عمر رسیدہ افراد کے دماغ میں خون کے بہاؤ میں اضافہ کرتے ہیں اور ان کے منفی اثرات کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

اس کا ایک کپ دن میں استعمال ڈیمنشیا اور دماغ اور دیگر عصبی امراض کو سست کرتا ہے۔
صحت مند وزن برقرار رکھنے میں چقندر کے جوس کے فوائد
چقندر کے جوس میں کم کیلوریز اور کم چربی ہوتی ہے،لہٰذا یہ ان لوگوں کے لئے ایک بہترین انتخاب ہے جو ڈائیٹ کرتے ہیں۔اس کا جوس دن کے آغاز میں جسم کو توانائی اور غذائی اجزاء مہیا کرتا ہے۔


کینسر سے لڑنے میں معاون
چقندر کا جوس اینٹی آکسیڈینٹ سے مالا مال ہوتا ہے،پانی میں حل ہو جاتا ہے۔اس میں موجود اجزاء میں کچھ کینسر سیلز کے خلاف حفاظتی صلاحیت رکھتے ہیں۔چقندر کے جوس میں شامل ایک اہم اینٹی آکسیڈینٹ ہوتا ہے جو خاص نوع میں پایا جاتا ہے۔خاص طور پر اس قسم کے اینٹی آکسیڈینٹ جسم کو کینسر کے خلیوں سے بچاتا ہے۔


چقندر کا جوس اعصاب کے لئے فائدہ مند
پوٹاشیم اعصاب اور پٹھوں کو صحیح طریقے سے کام کرنے میں مدد کرتا ہے،اور اگر پوٹاشیم کی سطح بہت کم ہو تو تھکاوٹ،کمزوری اور پٹھوں میں کھچاؤ پیدا ہو سکتا ہے۔چقندر کے جوس کے فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ یہ پوٹاشیم سے مالا مال ہوتا ہے،اعتدال میں اسے پینے سے پوٹاشیم کی زیادہ سے زیادہ سطح برقرار رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔


جلد کے لئے فائدہ مند
چقندر کا جوس خون کو ناپاک اور زہریلے مادوں سے پاک کرتا ہے،جو جلد صاف اور اس کی چمک کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔چقندر کے جوس میں وٹامن سی ہوتا ہے،جو جلد کو صاف کرنے اور اس کو مہاسوں سے بچانے کے لئے بہت ضروری ہے۔
دل کی صحت کے لئے
چقندر کے جوس میں بیٹالین ہوتی ہے،جو جسم میں قدرتی طور پر ہومو سسٹین کو کم کرنے کیلئے ایک اہم مادہ ہے۔

جسم میں ہومو سسٹین کی گردش نظام کیلئے بہت ساری صحت کی پریشانیوں کا باعث بنتی ہے۔چقندر کے جوس میں کافی مقدار میں پوٹاشیم عام طور پر فالج اور دل کی بیماریوں کے امکانات کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔چقندر کا جوس ایک صحت بخش غذا ہے۔اس میں بہت سے وٹامنز،اینٹی آکسیڈینٹ، اور جسم کے لئے ضروری عناصر ہوتے ہیں۔چقندر کے جوس میں فائبر کی کثرت کی وجہ سے اس کا استعمال ہاضمہ کے عمل کو بہتر بنانے میں مدد دیتا ہے،اور یہ قبض کو روکنے میں بھی مدد کرتا ہے۔
تاریخ اشاعت: 2021-08-23

Your Thoughts and Comments