Mausam Garma Mein Aaru Khana Na Bholain - Article No. 2233

موسم گرما میں آڑو کھانا نہ بھولیں - تحریر نمبر 2233

جمعرات 26 اگست 2021

Mausam Garma Mein Aaru Khana Na Bholain - Article No. 2233
عبدالرحمن
موسم گرما پریشان کن ہوتا ہے لیکن اس موسم کے پھل بڑے ہی مفید،منفرد اور صحت بخش ہوتے ہیں،انہی پھلوں میں ایک چھوٹا اور مزیدار پھل آڑو بھی ہے جو ہماری مجموعی صحت کو بیشمار فوائد دیتا ہے۔آڑو کی ٹھنڈی تاثیر سے ہمارے جسم میں گرمی کی شدت کم ہوتی ہے اور ہماری آنکھوں کی بینائی بھی بہتر ہوتی ہے،آڑو آئرن،میگنیشیم،پوٹاشیم،کاپر،زنک اور مینگنیز سے بھرپور ہوتا ہے۔

اس میں موٹاپے اور جسم میں سوزش یعنی انفلیمیشن سے بچاؤ کی خاصیت ہوتی ہے۔آئیے جانتے ہیں کہ قدرت نے اپنے اس پھل میں دیگر کونسے فوائد چھپا کر رکھے ہیں۔
آڑو کے کرشماتی فوائد:
وٹامن اے کا اچھا ذریعہ ہے:
ماہرین آنکھوں کی بینائی بہتر بنانے کے لئے صرف گاجر ہی نہیں بلکہ آڑو کھانے کا بھی مشورہ دیتے ہیں کیونکہ آڑو آنکھوں کو مخصوص غذائی اجزاء فراہم کرنے میں مدد کرتا ہے،آڑو وٹامن اے سے بھرا ہوا ہوتا ہے جس سے ہماری آنکھوں کی بینائی بڑھنے میں مدد ملتی ہے۔

(جاری ہے)


قلب کیلئے مفید:
آڑو میں فائبر کی مقدار زیادہ ہے،یہ جسم میں خراب کولیسٹرول کے مواد کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے،اس کا مطلب ہے کہ آپ کا دل محفوظ ہے اور ایک ہی وقت میں یہ اچھے کولیسٹرول کو بڑھاتا ہے۔آپ بہترین قلب صحت کے لئے روزانہ 3 سے 4 آڑو کھا سکتے ہیں۔
خون بنانے میں مدد کرتا ہے:
آڑو میں قدرتی طور پر خون بنانے کی خصوصیات موجود ہوتی ہیں،آڑو ہمارے جسم میں خون کی پیداوار بڑھاتا ہے اور اس کے ساتھ ہی ہمارے جسم میں موجود آزاد ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔


جلد کیلئے مفید:
وٹامن سی،اے اور فائٹونٹریٹینٹ کا مجموعہ اچھی جلد کو یقینی بناتا ہے اور آڑو میں موجود اینٹی آکسیڈینٹس عمر بڑھنے کے عمل کو بھی سست کرتے ہیں۔
تاریخ اشاعت: 2021-08-26

Your Thoughts and Comments