Junk Food - Article No. 1924

جنک فوڈ: دماغ کی صلاحیت کم ہوتی جارہی ہے! - تحریر نمبر 1924

رعنا کنول منگل اگست

Junk Food - Article No. 1924
سروے کے مطابق ، اب تک کی جانے والی بڑے پیمانے پر کی جانے والی تحقیقوں سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ باقاعدگی سے کرش غذا کا استعمال کرنے والے لوگوں کی ذہنی صحت عالمی سطح پر نمایاں طور پر متاثر ہوئی ہے۔
گذشتہ 3 دہائیوں کے اعدادوشمار پر غور کرنے سے تناؤ ، افسردگی ، اضطراب میں اچانک اضافہ دکھایا گیا ہے: ذہنی بیماری کے متعدد نام دیئے گئے ہیں۔

لیکن ان رجحانات میں پائی جانے والی ایک بڑی عام بات یہ ہے کہ عالمی سطح پر فاسٹ فوڈز کا انتہائی استعمال۔ تاہم ، محققین نے مختلف عمر کے گروپوں میں غذا کے نمونوں کا سراغ لگایا ہے چاہے وہ بچے ، درمیانی عمر کے افراد یا بوڑھے افراد ہوں۔ یہ دکھایا گیا ہے کہ بچوں اور درمیانی عمر کے افراد کا گروہ غیر صحتمند چربی ، اینٹی آکسیڈینٹ کا کم استعمال ، اور سبز سبزیاں ، مچھلی ، پھل ، گری دار میوے ، اور نامیاتی کھانے سے حاصل شدہ فیٹی ایسڈ پر مشتمل کریش غذا کا استعمال کرنے کی طرف زیادہ مائل ہوتا ہے۔

(جاری ہے)


ان گروپوں میں ایک ذہنی خرابی ، صلاحیت کا نقصان ، تناؤ ، خوف کے احساسات اور غصے کا مشاہدہ کیا گیا ہے جن میں فاسٹ فوڈ کھانے کی زیادہ مقدار ہے جو صرف برائلر مرغی پر مشتمل ہوتا ہے جس میں پروسیسڈ تیلوں میں تلی ہوئی ہوتی ہے ، پروسیسڈ شکر سے بھرا ہوا کیک اور کیا بات نہیں۔ لیکن یہ صرف دماغی صحت تک ہی محدود نہیں ہے۔ غیر صحت بخش غذائیت کے نتائج نے ہماری نسلوں کو متاثر کیا ہے جس نے بالآخر زندگی کی توقع کے گراف کو گرادیا ہے۔


یہ رجحان صرف برطانیہ ، کینیڈا ، امریکہ ، اور آسٹریلیا جیسے ترقی یافتہ ممالک تک ہی محدود نہیں رہا ہے بلکہ ترقی پذیر ممالک بھی اتنے ہی خطرے سے دوچار ہیں۔ایک وجہ فاسٹ فوڈز کی سستی اور کم لاگت اور ان کی آسانی سے دستیابی کی وجہ سے منسوب کی جاسکتی ہے۔ سڑکوں کے آس پاس فاسٹ فوڈ کیفے تلاش کرنا مشکل نہیں ہے ، یہاں تک کہ ایک نچلا متوسط طبقے کا غریب فرد گھر واپس جاتے ہوئے اپنے بچوں کے لئے ایسی غیر صحت بخش کھانا لیتا ہے۔

آس پاس دیکھنا اور کام کرنے والے والدین کو دیکھنا مشکل نہیں ہے جو عام طور پر وقت کی کمی کی وجہ سے اپنے بچوں کو غیر صحت بخش کھانا کھلاتے ہیں۔
سب سے غیرصحت مند کھانا کیا ہے؟
کچھ فوڈز آپ کی صحت کے لئے خراب ہیں ذیل میں درج ہیں:
-شوگر ڈرنکس - شامل شدہ چینی جدید غذا میں بدترین اجزاء میں سے ایک ہے۔
-بیشتر پیزا- پیزا دنیا کے سب سے مشہور فضول کھانے میں سے ایک ہے۔


-سفید روٹی۔
-زیادہ تر پھلوں کے رس۔
-میٹھے ناشتے کے دانے۔
-تلی ہوئی ، یا برولنگ کھانا۔
-پیسٹری ، کوکیز ، اور کیک۔
-فرائز اور آلو کے چپس۔
حقائق پر غور کرنا یہ سچ ہے کہ آپ کسی بھی وقت جو کچھ بھی کھاتے ہیں اس کا اثر آپ کی جلد پر پڑتا ہے۔ پھر ہم اپنے ذہنوں ، جسموں ، کنبوں اور پیاروں سے کیوں ظلم کر رہے ہیں؟
تاریخ اشاعت: 2020-08-11

Your Thoughts and Comments