بند کریں
صحت مضامین

مضامین

بواسیر سے چھٹکارا ممکن

مسّوں کے لحاظ سے بواسیر کی تین قسمیں ہیں :ایک اندرونی ،دوسری درمیانی اور تیسری بیرونی ۔اندرونی بواسیر میں مسّے گہرائی میں اندر کی طرف ہوتے ہیں اور انھیں عام حالت میں دیکھا یا محسوس نہیں کیا جاسکتا ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

90 فیصد بیماریوں کی وجہ پینے کا گندا پانی

کسی بھی چیز کے بارے میں آگاہی انسان کو بہت سی پریشانیوں اور مشکلات سے بچا لیتی ہے۔ اسی طرح بیماریوں کے بارے میں آگاہی اور اس سے بچائو کی احتیاطی تدابیر انسان کو مرض کے روگی ہونے سے بچانے میں معاون ثابت ہوتی ہیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

الزائمر کی بیماری اور آبی نرگس

الزائمر کی بیماری کے لئے آبی نرگس(Daffodils)کے پھولوں سے دواتیار کی جارہی ہے ۔کیمیائی طور پر اس دواGalantamineکے نام سے جانا جاتا ہے جبکہ

"مضامین" میں شائع کیا گیا

دوکھانوں کے درمیان وقفہ کیوں ضروری ہے؟

جب آپ ایک وقت ناشتہ کرکے دن بھر کچھ نہیں کھاتے تو رفتہ رفتہ آپ کا جسم غیر ضروری تیزابی مادوں کا اخراج کرنے لگتا ہے۔آپ متعدد مہلک امراض ،خاص کر نظام ہاضمہ اور معدے کے افعام کو درست ہونے دیتے ہیں

"مضامین" میں شائع کیا گیا

چیری،صحت بخش پھل ہے

نئی ماؤں کے لئے انمول تحفہ ہے
چیری دل کا دوست پھل ہے

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

لیموؤں کا چارٹ چھاتی کے سرطان کی تشخیص کا ذریعہ بن گیا

بہت سی خواتین نے چھاتی کے سرطان کا نام تو سن رکھا ہے لیکن انھیں یہ نہیں معلوم کہ اس کی تشخیص کیسے کرنی ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

انگور کھائیں تو بیج بھی کھالیں

قرآن شریف میں جن غذاؤں کا ذکر آیا ہے ان میں انگور بھی شامل ہے ۔کئی دہائیوں سے یہ وٹامنز سلپیمنٹس اور دیگر ادویات میں شامل کئے جاتے ہیں ۔جسم کو قوت مدافعت کے لئے اور پھیپھڑوں کو طاقت بخشنے کے لئے یہ بہترین تریاق ہیں ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

ڈینگی مچھر سے احتیاط‘ زندگی محفوظ

ڈینگی بخار مشرق وسطیٰ کی بیماری جسے ہڈی توڑ بخار بھی کہا جاتا ہے۔ اس بیماری میں سردر، بخار، جوڑوں اور پٹھوں میں درد ہوتا ہے اور سرخ رنگ کے دھبے پڑ جاتے ہیں۔ اس مرض کی تشخیص صرف لیبارٹری میں خون کے ٹیسٹ(CBC) کے ذریعے ہی ممکن ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

کئی بیماریوں کی وجہ موٹاپا

موٹاپا کس کو پسند ہوتا ہے یہ نہ صرف ظاہری شخصیت کو تباہ کردیتا ہے بلکہ یہ امراض کی جڑ بھی ثابت ہوتا ہے کیونکہ اس سے ذیابیطس، بلڈپریشر، امراض قلب اور فالج سمیت لاتعداد بیماریوں کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

نیم سے شفا یابی

نیم میں بہترین قسم کی جراثیم کش خاصیت پائی جاتی ہے ۔نیم کے پتوں کے رس میں ایلوویرا کے پتوں کا گودا ملا کر چہرے پر لیپ کریں ۔بیس منٹ بعد سادے پانی سے دھو لیں ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

اونٹنی کے دودھ کی طبی اور غذائی افادیت

اونٹنی کے دودھ میں پائے جانے والا لیکٹو فیران یرقان کے مریضوں کے لئے بہت مفید ہے ۔
ذیابیطس کے لئے اونٹنی کا دودھ قدرت کا انمول عطیہ

"مضامین" میں شائع کیا گیا

جگر کی حفاظت کے طریقے

جگر جسم کا انتہائی اہم عضو ہے ،جو غذا کو ہضم کرنے ،تو انائی کو ذخیرہ کرنے اور جسم سے زہریلے مواد خارج کرنے کا کام کرتا ہے ،تا ہم مختلف خراب عادات کی وجہ سے جگر کئی امراض کی لپیٹ میں آسکتا ہے

"مضامین" میں شائع کیا گیا

فہرست 13 سے 24  تک   (1380 ریکارڈز )