بند کریں
صحت مضامین

مضامین

انسانی صحت کے لئے پھلوں کی افادیت

ویسے تو سارے ہی پھل ہماری صحت کےلئے بہت فائدہ مند ہیں، لیکن چند ایسے پھل بھی ہیں جن کو باقاعدگی سے استعمال کرنے سے آپ کی صحت بہتر ہوتی ہے اور انسانی جسم کا اندرونی نظام بھی مضبوط ہوتا ہے

"غزا کے ذریعے مختلف بیماریوں کا علاج" میں شائع کیا گیا

کڑوے بادام، میٹھے فائدے

حسن و صحت کے لیے مفید اور آسان تراکیب

"مضامین" میں شائع کیا گیا

برسات کا موسم اور احتیاط کے تقاضے

برسات کا موسم جہاں ایک طرف چہروں پر شادابی لاتا ہے وہاں یہ موسم کچھ احتیاط کا بھی متقاضی ہے۔ اس موسم میں بادلوں کی اٹکھیلیاں دل میں خوشیوں کا احساس بھرتی ہیں اور انسان ایک عجیب ترنگ اور سرمستی کی کیفیت میں ہوتا ہے۔ لمحہ لمحہ بدلتی موسم کی صورتحال کبھی گرمی کی شدت کم کرتی ہے اور کبھی حبس جی جلانے لگتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

ناشپاتی بھی کھائیے

ناشپاتی ایک ایسا پھل ہے ،جو شکل میں امرود سے مشابہت رکھتا ہے۔اس کا ذائقہ میٹھا ہوتا ہے۔اس کا درخت بیج سے پیدا نہیں ہوتا۔اس کی جڑوں سے نئی کونپلیں پھوٹتی ہیں،جن پر پیوندکاری کی جاتی ہے۔چین دنیا بھر میں سب سے زیادہ ناشپاتی پیدا کرنے والا ملک ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

امرود سے صحت بھی ،لذت بھی

امرود بہت مفید پھل ہے۔امرود کے درختوں کی جو اقسام تمام دنیا میں پائی جاتی ہیں ،وہ عام طور پر چھوٹے درخت ہوتے ہیں۔جن کے پتے گہرے سبزرنگ کے ہوتے ہیں۔ان کی ساخت چاہے دنیا بھر میں مختلف ہو،مگر پھل ایک ہی طرح کو ہوتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

کھجور قلب کیلئے اچھی

کھجور قوت مدافعت حاصل کرنے کا بہترین ذریعہ ہے۔اس کی اہمیت و افادیت احادیث سے ثابت ہے۔یہ ایک ایسی توانائی بخش غذا ہے،جسے صرف رمضان المبارک میں نہیں ،بلکہ سال کے دوسرے مہینوں میں بھی کھانا چاہیے۔ کھجور کی بہت سی اقسام ہیں،لیکن ان میں عجوہ کھجور کو زیادہ اہمیت حاصل ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

صحت کے نئے نکتے

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گرمیوں میں سبزیاں زیادہ کھائیے

گرمیوں میں سبزیاں زیادہ کھانی چاہیئں۔یہ صحت پر اچھے اثرات ڈالتی ہیں۔ذیل میں چند صحت بخش سبزیوں کے بارے میں بتایا جا رہا ہے،جنھیں آپ اپنی روزانہ کی غذاؤں میں ضرور شامل کریں:

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

جنگوبی لوبا․․․․․․افزائش حسن سے بھر پور درخت

زیبائشی برگ ریز درخت افزائش حسن کے ساتھ ساتھ بیماریوں کے علاج میں بھی مفید ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

موسم گرما جان بھی لے سکتا ہے

اگر مئوثر تدابیر اختیار نہ کی جائیں تو موسم گرما بیشتر امراض کا سبب بن کر جان لیوا بھی ہوسکتا ہے۔لُولگنا،بھوک کی کمی،سرکا درد،صفر اوی بخار،گھبراہٹ،خفقان،ٹائیفائڈ،اسہال وغیرہ جیسے امراض اسی موسم میں لاحق ہوتے ہیں۔موسم گرما میں کولا مشروبات کے بجائے دودھ یا دہی کی لسی،بزوری،صندل،فالسے،نیلو فر کا شربت اور لیموں پانی پینا چاہیے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

ذیا بیطس اور زمانہٴ حج

"مضامین" میں شائع کیا گیا

افطار کی سوغاتیں مضرِ صحت بننے لگیں

سموسے پکوڑے ،کچوریاں اور فروٹ چاٹ،
کیاان کا معیار پرکھنے والا بھی کوئی ہے؟

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

فہرست 301 سے 312  تک   (1384 ریکارڈز )