بند کریں
صحت مضامین

مضامین

لوکاٹ

ایک صحت بخش پھل

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

کلونجی ۔ صحت کی محافظ

کلونجی کے بیج بہت مفید صحت ہوتے ہیں۔ یہ غذا بھی ہیں اور دوا بھی۔ ان بیجوں کی خوبیوں اور اہمیت کا اندازہ اس حدیث سے لگایا جا سکتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

لال تربوز کی شناخت

آپ تربوز خریدتے وقت اس کے ٹکڑے کو دیکھ کر اس کے میٹھے ہونے کا اندازہ لگاتے ہوں گے لیکن اس کے باوجود بھی تربوز جب پھیکا نکل آئے تو پھر مزہ کرکرا ہوجاتا ہے لیکن آپ کی اس مشکل کو حل کرنے کے لیے پکے ہوئے لال اور

"مضامین" میں شائع کیا گیا

سگریٹ نوشی کے بہت سے نقصانات

زیادہ سگریٹ پینے سے وقت سے پہلے آپ بوڑھے دکھنے لگتے ہو۔ اس سے انسان کی جلد کھردری اور رنگ پیلا پڑ جاتا ہے ۔ تمباکو والے سگریٹ کے اندر چار ہزار ایسے مضر کیمیائی مادے ہوتے ہیں جن سے انسان کی جلد پر جلدی جھریاں پڑ جاتی ہیں اور اس کی جلد لٹک جاتی ہے ۔سگریٹ نوشی سے بازو اور بدن ڈھلک جاتے ہیں۔ جلد میں الاسٹن کو سگریٹ پینے سے اتنا نقصان پہنچتا ہے کہ انسان کے ہونٹ کے گرد جھریاں اور بل پڑنے لگ جاتے ہیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

آپریشن کے ذریعے فالج کا آسان علاج

لندن اور برطانیہ کی نیشنل ہیلتھ سروس نے فالج کا علاج کرنے کے لیے ایک جدید لیکن قدرے آسان آپریشن کی منظوری دے دی جس کی سہولت جلد ہی تمام برطانوی اسپتالوں سے دستیاب ہوگی۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

کینسر کے مریضوں کو کن چیزوں سے بچنا چاہئے

کینسر اگر وقت پر تشخیص ہو جائے تو احتیاط کرنے سے اس کا بروقت علاج ممکن ہوتا ہے ۔ اس کے لیے ایسی خوراک سے پر ہیز کرنا پڑتا ہے جو انسان کے جسم میں موجود کینسر سیل کی خوراک بن کرانہیں مزید طاقت ور بناتی ہے ۔چینی اور میٹھوں سے پرہیز کریں کیونکہ یہ کینسر سیل کی خوراک بنتی ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

غذا خوب چبا کر کھایئے

برطانیہ میں کی گئی ایک نئی تحقیق کے مطابق غذا کو خوب چبا کر کھاناچاہیے ، اس لیے کہ چبانے کے دوران منھ میں خاص قسم کے مدافعتی خلیات (IMMUNE CELLS) پیدا ہوتے ہیں ۔ یہ خلیات ہمیں تعدیے (INFECTION) سے بچاتے ہیں ۔ یہ خلیات ٹی ایچ 17 کہلاتے ہیں ۔ منھ میں صحت بخش بیکٹیریا ان کی مدد کرتے ہیں ۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

ہارٹ اٹیک سے بچنا مشکل نہیں

چند آسان طریقے

"مضامین" میں شائع کیا گیا

سوڈا مشروبات سے سرطان کا خطرہ

سویڈن کی ایک تحقیق میں بیاگیا ہے کہ وہ افراد جو سوڈا مشروبات زیادہ پیتے ہیں یا میٹھے مشروبات کے دو تین گلاس روز پی جاتے ہیں ، انھیں سرطان لاحق ہونے کاخدشہ ہوسکتا ہے ۔ یہ سرطان پتےّ اورنالی میں ہوسکتا ہے ، جو صفرا کو جگر سے پتے اور اثنا عشری آنت میں پہنچاتی ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

موسم بہار میں دَمہ

موسم معمول کے مطابق بدلتے رہتے ہیں ۔ ہر موسم کے اپنے مخصوص تقاضے ہوتے ہیں ۔ موسم سرما اختتام پذیر ہونے کے بعد موسم بہار پوری آب وتاب کے ساتھ جلوہ گرہوتا ہے ۔ ہمارے ہاں یہ موسم مارچ اور اپریل میں ہوتا ہے ۔ ہرطرف پھولوں کی مہک ہوتی ہے ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

اسٹرابیری سے دماغی قوت میں اضافہ

اسٹرابیری ایک چھوٹا سا پھل ہے ، جو رس بھرا اور نرم وملائم ہوتا ہے ۔ اس کی شکل گول لمبوتری ہوتی ہے اور ذائقے میں یہ میٹھی یا ترش ہوتی ہے ۔ ملکوں کے لحاظ سے اس کی بہت سی اقسام ہیں ۔ یہ عموماََ مارچ سے مئی تک ہوتی ہے ۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

چینی کا کم استعمال چند دن میں صحت بہتر

ویسے تو میٹھی اشیاء ہر ایک کو پسند ہوتی ہیں اور ان کو دیکھ کر ہاتھ روکنا مشکل ہوجاتا ہے مگر چینی کے استعمال کو کم کرکے محض چند دنوں میں صحت کو بہتر بنایا جاسکتا ہے ۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

فہرست 325 سے 336  تک   (1383 ریکارڈز )