بند کریں
صحت مضامین

مضامین

آ نکھوں کی حفاظت کیسے کریں

آنکھیں اللہ تعالیٰ کی عطا کردہ انمول نعمتوں میں سے ایک ہیں۔ آپ کی آنکھیں چاہے کتنی ہی خوب صورت کیوں نہ ہوں، ان کی ساری خوبصورتی اس وقت ماند پڑجاتی ہے، جب وہ سرخ اور متورم ہوجاتی ہیں یاان کے نیچے سیاہ حلقے پڑجاتے ہیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گری دار میوے کھائیے ، صحت مند رہیے

یہ بات سوچ ہے کہ گری دار میوے اور مونگ پھلی کھانے سے قبض ہوجاتاہے اور یہ چیزیں کھانے والے فربہ بھی ہوجاتے ہیں ۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

مچھلی کا گوشت اور تیل

قدرت نے مچھلی کے گوشت میں ذائقے کے ساتھ بہت سی بیماریوں کے لیے شفابھی رکھی ہے ۔ طبّی ماہرین کے مطابق اگر مچھلی کا گوشت روزمرہ کی غذاؤں میں شامل کرلیا جائے تو یہ نہ صرف جوڑوں کی تکلیف اورورم کودورکرتا ہے ، بلکہ شریانوں اور قلب کے امراض ختم کرنے میں بھی مفید ثابت ہوتا ہے ۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

مرغی کی بوسے ملیریا کی روک تھام

ایتھوپیا کے سائنس دانوں نے انکشاف کیا ہے کہ مچھر، مرغی کی بو سے دور بھاگتے ہیں۔ اس سے یہ امکان پیداہوگیا ہے کہ ہم ملیریا جیسی بیماری سے نجات حاصل کرنے میں کامیاب ہوسکتے ہیں، جس سے ہر سال لاکھوں افراد موت کی نیند سوجاتے ہیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

نارنگی ۔ سردیوں کاخاص پھل

نارنگی موسم سرما کاخاص پھل ہے ، جوبدن کو توانائی فراہم کرتا ہے ۔ اس میں حیاتین ج (وٹامن سی ) کافی مقدار میں ہوتی ہے، جس کی وجہ سے دانت اور مسوڑے صحت مندرہتے ہیں ۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

کیوں آنکھ کھل جاتی ہے بار بار

نیند انسان کیلئے باعث راحت ہے ۔ اچھی نیند آسان کی تھکن ختم کرکے اُسے تروتازہ ر دیتی ہے ۔ انسانی مزاج کو خوشگوار بنانے میں اہم کردارادا کرتی ہے ۔ اکثر لوگ سوئے ہوئے آنکھ کھل جانے کے باعث پریشان ہوتے ہیں کیونکہ بعد میں انھیں نیند نہیں آتی ۔ ماہرین کے مطابق اگر آپ اس طرح کی صورتحال سے دوچار ہیں تو فوری طور پر اپنا چیک اپ کروائیں کیونکہ یہ ایک سنگین مرض کی علامت ہوسکتی ہے ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

بڑوں میں یرقان کی وجوہات اور علاج

بڑوں میں یرقان یاجسے جوائنڈس یاپیلیا بھی کہتے ہیں، ایک ایسا مرض ہے جس میں جلد اور آنکھ کا سفید حصہ پیلا پڑجاتا ہے ۔ عموماََ مرض نوازائیدہ بچوں پایاجاتا ہے لیکن انسان عمر کے کسی بھی حصے میں اس کا شکار ہوسکتا ہے۔ یرقان کی علامات ظاہر ہونے پر فوری طور پر ڈاکٹر سے رابطہ کرنا ضروری ہوتا ہے ۔ بڑوں میں یرقان جگر، خون یاپتے کے مسائل کی علامت ہوسکتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

70لاکھ افراد کو ذیابیطس کا خدشہ

تندرستی ہزار نعمت ہے “ صحت کی قدراُن لوگوں سے پوچھیں جو بیماری میں مبتلا ہیں۔ ہماراملک اس وقت صحت کے لحاظ سے بڑی سنگین صورتحال سے دوچار ہے۔ ہمارے ملک کا ہردوسرا شخص معدے اور ہائی بلڈپریشر کے مرض میں مبتلا ہے جبکہ ہر چوتھا شخص ذیابیطس کا مریض ہے ۔ ذیابیطس ایک ایسی خاموشی بیماری ہے جوانسانی جسم کو برباد کر کے رکھ دیتی ہے ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

منہ میں چھالے آخرکیوں

جب آپ کسی مصالحے دار چیز کو منہ میں ڈالیں اور معلوم ہوکہ منہ میں تو کوئی زخم ہوچکا ہے جس کے لیے وہ نوالہ بہت تکلیف دہ ثابت ہورہا ہے یا دانتوں پر برش کرتے ہوئے کسی زخم پر برش ٹکرا جائے تو ایک دن پہلے نہ تھا۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

میں انگور ہوں

یوں تو ہر پھل ایک نعمت ہے، لیکن اپنے ذائقے جلد ہضم ہونے کی صلاحیت ، اثر اور خوبیوں کی وجہ سے میرا شمار اعلا پھلوں میں ہوتا ہے۔ میں دنیا کے قدیم ترین پھلوں میں سے ہوں۔ میری کئی قسمیں ہیں۔ سب سے اچھی قسم بیدانہ کہلاتی ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

دماغ کو تیز بنائیں

جسم چاہے جتنا بھی مضبوط ہو اگر دماغی طور پر کمزور ہو تو دنیا میں آگے بڑھنے یا روشن مستقبل کا تصور تک ممکن نہیں مگر ذہنی صلاحیت کو عروج پر پہنچانے کے لیے کوئی جادوئی گولی تو دستیاب نہیں تاہم کچھ غذائیں ضرور یہ کمال کرسکتی ہیں۔ کچھ غذائیں دماغی افعال کو بہتر بنا کر عمر بڑھنے کے ساتھ ذہنی تنزلی سے تحفظ فراہم کرتی ہیں جبکہ کسی ٹاسک کے دوران توجہ مرکوز کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہیں۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

ٹی بی کا خاتمہ

ایک اور کامیابی

"مضامین" میں شائع کیا گیا

فہرست 325 سے 336  تک   (1340 ریکارڈز )