بند کریں
صحت مضامین

مضامین

کیوں آنکھ کھل جاتی ہے بار بار

نیند انسان کیلئے باعث راحت ہے ۔ اچھی نیند آسان کی تھکن ختم کرکے اُسے تروتازہ ر دیتی ہے ۔ انسانی مزاج کو خوشگوار بنانے میں اہم کردارادا کرتی ہے ۔ اکثر لوگ سوئے ہوئے آنکھ کھل جانے کے باعث پریشان ہوتے ہیں کیونکہ بعد میں انھیں نیند نہیں آتی ۔ ماہرین کے مطابق اگر آپ اس طرح کی صورتحال سے دوچار ہیں تو فوری طور پر اپنا چیک اپ کروائیں کیونکہ یہ ایک سنگین مرض کی علامت ہوسکتی ہے ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

بڑوں میں یرقان کی وجوہات اور علاج

بڑوں میں یرقان یاجسے جوائنڈس یاپیلیا بھی کہتے ہیں، ایک ایسا مرض ہے جس میں جلد اور آنکھ کا سفید حصہ پیلا پڑجاتا ہے ۔ عموماََ مرض نوازائیدہ بچوں پایاجاتا ہے لیکن انسان عمر کے کسی بھی حصے میں اس کا شکار ہوسکتا ہے۔ یرقان کی علامات ظاہر ہونے پر فوری طور پر ڈاکٹر سے رابطہ کرنا ضروری ہوتا ہے ۔ بڑوں میں یرقان جگر، خون یاپتے کے مسائل کی علامت ہوسکتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

70لاکھ افراد کو ذیابیطس کا خدشہ

تندرستی ہزار نعمت ہے “ صحت کی قدراُن لوگوں سے پوچھیں جو بیماری میں مبتلا ہیں۔ ہماراملک اس وقت صحت کے لحاظ سے بڑی سنگین صورتحال سے دوچار ہے۔ ہمارے ملک کا ہردوسرا شخص معدے اور ہائی بلڈپریشر کے مرض میں مبتلا ہے جبکہ ہر چوتھا شخص ذیابیطس کا مریض ہے ۔ ذیابیطس ایک ایسی خاموشی بیماری ہے جوانسانی جسم کو برباد کر کے رکھ دیتی ہے ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

منہ میں چھالے آخرکیوں

جب آپ کسی مصالحے دار چیز کو منہ میں ڈالیں اور معلوم ہوکہ منہ میں تو کوئی زخم ہوچکا ہے جس کے لیے وہ نوالہ بہت تکلیف دہ ثابت ہورہا ہے یا دانتوں پر برش کرتے ہوئے کسی زخم پر برش ٹکرا جائے تو ایک دن پہلے نہ تھا۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

میں انگور ہوں

یوں تو ہر پھل ایک نعمت ہے، لیکن اپنے ذائقے جلد ہضم ہونے کی صلاحیت ، اثر اور خوبیوں کی وجہ سے میرا شمار اعلا پھلوں میں ہوتا ہے۔ میں دنیا کے قدیم ترین پھلوں میں سے ہوں۔ میری کئی قسمیں ہیں۔ سب سے اچھی قسم بیدانہ کہلاتی ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

دماغ کو تیز بنائیں

جسم چاہے جتنا بھی مضبوط ہو اگر دماغی طور پر کمزور ہو تو دنیا میں آگے بڑھنے یا روشن مستقبل کا تصور تک ممکن نہیں مگر ذہنی صلاحیت کو عروج پر پہنچانے کے لیے کوئی جادوئی گولی تو دستیاب نہیں تاہم کچھ غذائیں ضرور یہ کمال کرسکتی ہیں۔ کچھ غذائیں دماغی افعال کو بہتر بنا کر عمر بڑھنے کے ساتھ ذہنی تنزلی سے تحفظ فراہم کرتی ہیں جبکہ کسی ٹاسک کے دوران توجہ مرکوز کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہیں۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

ٹی بی کا خاتمہ

ایک اور کامیابی

"مضامین" میں شائع کیا گیا

خوبانی مزیدار شیریں ذائقے سے سجا صحت بخش پھل

اس غذائیت بخش پھل کو استعمال کرکے جلد کے متعدد عوارض اور پٹھوں کے کھنچاؤ جیسے مسائل کو باآسانی خود سے دوربھگایاجاسکتا ہے
خوبانی جیسے لوکیلوری فروٹ میں موجود وٹامن Cجسم کے مدافعتی نظام کو بھی طاقتور بناتا رہے اور اس میں موجود منرلز جسم میں خون کے سرخ خلیات کی تشکیل کے نظام کو بھی مضبوطی فراہم کرتے ہیں

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

ہیپاٹائٹس Cکی نئی دوا تیار

عالمی ادارہ صحت کے جاری کردہ اعامیے کے مطابق ہیپاٹائٹس کی نئی دواؤں سے اب تک پسماندہ اور غریب ممالک میں دس لاکھ سے زیادہ مریضوں کا کامیاب علاج کیا جاچکا ہے۔ 2013میں مریضوں پر استعمال کیلئے منظور کی جانے والی یہ دوائیں براہ راست ہیپاٹائٹس سی وائرس کو نشانہ بناتی ہیں اورجگر کو متاثر کرنے والی اس خطرناک اور جان لیوا بیماری کاخاتمہ کرتی ہیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

اخروٹ

قلب دوست میوہ

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

گھیکوار

صحت اور خوب صورتی کاضامن

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

پسینے کی بو سے مچھر ماریے

ڈچ اور کینیا کے سائنس دانوں نے ایک ایسا منفرد آلہ ایجاد کیا ہے، جس سے مچھر مارے جاتے ہیں۔ اس آلے میں انسانی پسینے کی بواستعمال کی جاتی ہے۔ اس بوپر ملیریا کے جراثیم سے آلودہ مچھر آتے ہیں اور ٹکراکرختم ہوجاتے ہیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

فہرست 373 سے 384  تک   (1383 ریکارڈز )