بند کریں
صحت صحت کی خبریں کوئی بھی طاقت پاکستان اورسعود ی عرب کی دوستی ختم نہیں کراسکتی  سعودی مشیر مذہبی امور عبدا ..

صحت خبریں

وقت اشاعت: 12/04/2015 - 13:03:22 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 22:05:10 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 22:03:26 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 21:44:29 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 20:39:47 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 20:38:45 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 20:30:11 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 20:15:18 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 20:03:00 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 19:47:38 وقت اشاعت: 11/04/2015 - 19:28:27

کوئی بھی طاقت پاکستان اورسعود ی عرب کی دوستی ختم نہیں کراسکتی  سعودی مشیر مذہبی امور عبدا لعزیز العمار

پوری پاکستانی قوم سعودی عرب کے ساتھ کھڑی ہے حرمین شریفین پرکوئی آنچ نہیں آنے دیں گے مفتی ابو ہریرہ محی الدین , پاکستان میں کوئی بھی طبقہ حرمین شریفین اور سعودی عرب پر حملے کی دھمکیاں دینے والوں کے ساتھ نہیں سعودی وفد

اسلام آباد(اُردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔11 اپریل۔2015ء)سعودی عرب کے مشیرمذہبی امورالشیخ عبدالعزیزالعمارنے کہاہے کہ کوئی بھی طاقت پاکستان اورسعود ی عرب کی دوستی ختم نہیں کراسکتی جبکہ مجلس صوت الاسلام پاکستان کے چیئرمین مفتی ابوہریرہ محی الدین نے کہاہے کہ پوری پاکستانی قوم سعودی عرب کے ساتھ کھڑی ہے حرمین شریفین پرکوئی آنچ نہیں آنے دیں گے پاکستان ثالثی کی بجائے فریق کاکرداراداکرے پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس کی قراردادکاخیرمقدم کرتے ہیں مگرسعودی عرب کاتحفظ اورغیرمشروط تعاون وقت کاتقاضاہے ان خیالات کااظہارانہوں نے سعودی عرب سے آئے ہوئے وفدسے ملاقات کرتے ہوئے کیا سعودی وفدمیں سعودی عرب کے مشیرمذہبی امورالشیخ عبدالعزیزالعمار ،مکتبة الدعوہ پاکستان کے سربراہ الشیخ محمدالعسیری ودیگررہنماء بھی موجود تھے جبکہ مجلس صوت الاسلام پاکستان کے چیئرمین مفتی ابوہریرہ محی الدین کی سربراہی میں مفتی محمدابوذرمحی الدین ،مفتی ابوبکرمحی الدین ،مفتی جمیل الرحمن فاروقی ودیگرنے ملاقات کی ملاقات میں باہمی امورپرتبادلہ خیال کیا گیا اس ملاقات میں سعودی وفدنے یمن کے معاملے پرپاکستان کے تعاون پرشکریہ اداکیا اورکہاکہ پاکستان اورسعودی عرب نے ہرمشکل دورمیں ایک دوسرے کاساتھ دیاہے پاکستان اور سعودی عرب نے کبھی بھی ایک دوسرے کو مشکلات میں تنہا نہیں چھوڑا۔

پاکستان میں کوئی بھی طبقہ حرمین شریفین اور سعودی عرب پر حملے کی دھمکیاں دینے والوں کے ساتھ نہیں ہے ۔مفتی ابوہریرہ محی الدین نے کہاکہ سعودی عرب سے ہمارا رشتہ کلمہ طیہ اور ایمان کا ہے ، ۔ مسلم ملکوں میں بغاوتوں کو ہوا دے کر قتل و غارت کی راہ ہموار کرنا عالم کفر کا وطیرہ ہے۔ سعودی عرب نے ہمیشہ پاکستان کا ساتھ دیا ، مشکل کی اس گھڑی میں پاکستانی قوم ان کے لیے اپنا سب کچھ قربان کرنے کو تیارہے نہوں نے کہاکہ سعودی عرب مسلمانوں کا روحانی اور پاکستان دفاعی مرکز ہے۔

حرمین الشریفین کا دفاع اپنا دینی فریضہ سمجھ کر اداکریں گے۔ سعودی عرب اور یمن کے درمیان موجودہ صورتحال ایک خوفناک سازش ہے۔ اس سازش میں اسلام مخالف قوتیں شامل ہیں شامل ہیں جن کا مقصدقبلہ اول کے بعد حرمین الشریفین پر قبضہ اور مسلمانوں کو زیر کرنا ہے ۔مسلمان اس ساری صورت حال سے آگاہ ہیں اور ہر کلمہ طیبہ پڑھنے والا شخص خواہ وہ کسی بھی فرقے سے کیوں نہ ہو حرمین الشریفین کی حفاظت کے لیے اپنا سب کچھ قربان کرنے کو تیارہے ۔

انہوں نے مسلم ممالک کے اتحاد اور مسلم ممالک کی مشترکہ افواج پر زور دیتے ہوئے کہاکہ جتنی جلدی مسلم ممالک ایک ہوجائیں گے اتنی جلدی ان یہودی،صلیبی سازشوں سے نجات ملے گی ۔ پاکستان کے اندر جنگ چھیڑی اور مسلمان کو مسلمان کے خلاف کھڑا کیا۔ مشرق وسطیٰ میں داعش کا فتنہ پروان چڑھایا جو شام اور عراق میں مسلمانوں کا قتل عام کر رہے ہیں بالکل اسی انداز میں یمن میں حوثی باغیوں کو مضبوط کیا گیا تاکہ وہ ایک بڑی قوت بن کر سعودی عرب کیلئے خطرہ بن جائیں۔

انہوں نے کہاکہ حقیقت میں یمن کے باغیوں کا اصل ہدف سعودی عرب ہے۔ حوثی باغیوں کی سیاسی اور فوجی اعتبار سے مدد کی جارہی ہے۔سب ملکوں کو اصل حقائق کو سمجھنا چاہیے کہ یہودی و صلیبی کیا کھیل کھیل رہے ہیں اور کسی کو ان سازشوں کا حصہ نہیں بننا چاہیے بلکہ عالم اسلام کے ساتھ مل کر سرزمین الحرمین الشریفین کے تحفظ کا فریضہ سرانجام دینا چاہیے۔

مفتی ابوبکرمحی الدین نے کہاکہ سعودی عرب کے علماء اور حکومت نے ہمیشہ بین المسالک و بین المذاہب مکالمہ کی حوصلہ افزائی کی ہے اور خادم الحرمین الشریفین شاہ سلمان بن عبد العزیز کا ذمہ داریاں سنبھالنے کے بعد امت مسلمہ کے مسائل کے حل کے لیے جدوجہد کرنے کا اعلان اسی پالیسی کا تسلسل ہے ۔ انہوں نے کہاکہ پوری پاکستانی قوم حرمین شریفین کے تقدس اور سعودی عرب کے دفاع ، سلامتی اور استحکام کے لیے خادم الحرمین الشریفین اور سعودی عوام کے ساتھ کھڑی ہے۔

کسی کو یہ غلط فہمی نہیں ہونی چاہیے کہ پاکستان اور پاکستان کی عوام کسی بھی مرحلے پر اپنے سعودی بھائیوں کو تنہاء چھوڑے گی۔ انہوں نے کہا کہ بعض گروہ اور ممالک شام سے لے کر یمن تک اور سعودی عرب سے پاکستان تک اپنے نظریات کو تخریب کے ذریعے مسلمانوں پر مسلط کرنا چاہتے ہیں انہیں کبھی کامیابی نہیں ملے گی۔

11/04/2015 - 20:38:45 :وقت اشاعت