اومی کرون کا خدشہ ؛ عمان نے سفری قوانین میں تبدیلی کردی

سول ایوی ایشن اتھارٹی کی طرف سے جاری کردہ قوانین اور رہنما خطوط کی مکمل تفصیل جاری کردی گئی

Sajid Ali ساجد علی منگل 21 دسمبر 2021 14:34

اومی کرون کا خدشہ ؛ عمان نے سفری قوانین میں تبدیلی کردی
مسقط  ( اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 21 دسمبر 2021ء ) کورونا وباء کی نئی قسم اومی کرون کے پھیلاؤ کے خدشے کے پیش نظر عمان نے سفری  قوانین میں تبدیلی کردی ، اگر آپ خلیجی سلطنت کا سفر کرنے کا ارادہ کر رہے ہیں ، تو سول ایوی ایشن اتھارٹی کی طرف سے جاری کردہ قوانین اور رہنما خطوط کا ایک نیا مجموعہ ہے جس پر آپ کو عمل کرنا ہوگا۔ ٹائمز آف عمان کے مطابق تازہ ترین قواعد و ضوابط مندرجہ ذیل ہیں:

1. جنوبی افریقہ، نمیبیا، بوٹسوانا، زمبابوے، لیسوتھو، ایسواتینی، اور موزمبیق کے مسافروں کو داخلے کی اجازت نہیں ہے ، یہ ان مسافروں پر بھی لاگو ہوتا ہے جو پچھلے 14 دنوں سے ان ممالک میں ہیں ، عمانی شہری، سفارت کار، ہیلتھ ورکرز اور ان کے اہل خانہ اس فیصلے سے مستثنیٰ ہیں ، نیز مذکورہ ممالک کے شہری جن کی عمان میں درست رہائش ہے ، اس فیصلے سے خارج ہونے والے تمام افراد بشمول عمانی شہری ، آمد پر پی سی آر ٹیسٹ سے مشروط ہیں اور ان افراد پر چھٹے دن پی سی آر ٹیسٹ کے ساتھ سات دن کا ادارہ جاتی قرنطینہ لازمی ہے ، مسافروں کو روانگی سے پہلے https://covid19.emushrif.om/ پر رجسٹر ہونا چاہیے ، اس کا اطلاق ڈیوٹی پر سفر کرنے والے سفارتی پاسپورٹ والے مسافروں پر نہیں ہوتا۔

(جاری ہے)


2. مسافروں کے پاس کم از کم 1 مہینے کے لیے کورونا کے اخراجات کو پورا کرنے کے لیے ہیلتھ انشورنس ہونا ضروری ہے تاہم یہ عمان کے شہریوں پر لاگو نہیں ہوتا ہے۔

3. مسافروں کے پاس ہونا ضروری ہے:
آمد سے زیادہ سے زیادہ 96 گھنٹے پہلے پی سی آر ٹیسٹ لیا گیا اگر کسی پرواز پر پہنچ رہے ہو جس میں 8 گھنٹے یا اس سے زیادہ وقت لگے یا ایک منفی پی سی آر ٹیسٹ آمد سے زیادہ سے زیادہ 72 گھنٹے پہلے لیا جاتا ہے اگر پرواز پر پہنچنے میں 8 گھنٹے سے کم وقت لگتا ہے ،  ٹیسٹ میں QR کوڈ ہونا چاہیے یا روانگی کے ملک میں حکام سے منظور شدہ ہونا چاہیے اور https://covid19.emushrif.om/ پر اپ لوڈ کیا جائے ، اس کا اطلاق 18 سال سے کم عمر کے مسافر پر نہیں ہوتا۔

اس کے علاوہ مسافروں کے پاس کورونا ویکسی نیشن سرٹیفکیٹ ہونا لازمی ہے ، جو یہ ظاہر کرے کہ انہیں آمد سے کم از کم 14 دن پہلے تک عمان کی منظور شدہ ویکسین کی مکمل ویکسی نیشن کی گئی ہو ، ان مسافروں کو آمد پر پی سی آر ٹیسٹ کے ساتھ مشروط کیا جائے گا۔ جن مسافروں کو COVAXIN کی 2 خوراکیں متوقع آمد کے وقت سے کم از کم 14 دن پہلے موصول ہوئی ہیں ، انہیں سفر کے لیے قبول کیا جاتا ہے، بغیر قرنطینہ کے مطلوبہ پی سی آر ٹیسٹ اور مسافروں پر لاگو دیگر تمام ضروریات/ شرائط کو مدنظر رکھتے ہوئے منظور شدہ ویکسین سرٹیفکیٹ کا QR کوڈ ہونا چاہیے یا روانگی کے ملک میں حکام سے منظور شدہ ہونا چاہیے اور https://covid19.emushrif.om/ پر اپ لوڈ کیا جائے۔


4. مسافر پہنچنے پر پی سی آر ٹیسٹ کے تابع ہیں جس کی ادائیگی روانگی سے پہلے https://covid19.emushrif.om/ کے ذریعے کرنا ہوگی ، اس کا اطلاق 18 سال سے کم عمر کے مسافر پر نہیں ہوتا۔ 

5. مسافروں کو قرنطینہ میں رکھا جا سکتا ہے۔
یہ کورونا ویکسی نیشن سرٹیفکیٹ والے مسافروں پر لاگو نہیں ہوتا ، جس میں یہ ظاہر ہوتا ہے کہ انہیں عمان کی منظور شدہ ویکسین آمد سے کم از کم 14 دن پہلے لگائی گئی تھی ، سرٹیفکیٹ کا QR کوڈ ہونا چاہیے یا روانگی کے ملک میں حکام سے منظور شدہ ہونا چاہیے اور https://covid19.emushrif.om/ پر اپ لوڈ کیا جائے

عمان میں منظور شدہ ویکسینز یہ ہیں:
فائزر (2 خوراکیں)، ایسٹرا زینیکا (2 خوراکیں)، جانسن اینڈ جانسن (1 خوراک)، سینوویک (2 خوراکیں) ، موڈرنا (2 خوراکیں)، اسپوتنک وی (2 خوراکیں)، سائنوفرم (2 خوراکیں)، کوویشیلڈ (2 خوراکیں)

مسقط میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments