متحدہ عرب امارات میں نوکری کا سنہری موقع‘ سینکڑوں نئی بھرتیوں کا اعلان

یو اے ای بھر کے اسکول خالی آسامیوں کو پُر کرنے کے لیے بھرتی کر رہے ہیں ، متوقع تنخواہیں بھی بتادی گئیں

Sajid Ali ساجد علی پیر 22 نومبر 2021 12:41

متحدہ عرب امارات میں نوکری کا سنہری موقع‘ سینکڑوں نئی بھرتیوں کا اعلان
ابو ظہبی ( اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین ۔ 22 نومبر 2021ء ) متحدہ عرب امارات میں ہزاروں نئی بھرتیوں کا اعلان کردیا گیا ، یو اے ای بھر کے اسکول سینکڑوں خالی آسامیوں کو پُر کرنے کے لیے بھرتی کر رہے ہیں ۔ دی نیشنل کے مطابق ملک میں 400 سے زیادہ ملازمتیں پیش کی جا رہی ہیں ، ملک کے بڑے اسکول گروپس بشمول Gems Education ، Taleem ، Aldar اور کئی آزاد اسکولوں نے نوکریوں کا اشتہار دیا ہے ، جس کے تحت ابوظہبی میں پرائمری اسکول کے اساتذہ کے لیے متعدد مواقع کی تشہیر کی گئی ہے، جہاں بھرتی کرنے والے فوری آغاز کی تلاش میں ہیں ، مضامین کے اساتذہ کے پاس ڈیزائن ٹیکنالوجی، کمپیوٹر سائنس، سائنس، انگریزی، معاشیات اور بزنس اسٹڈیز سمیت دیگر میں پیش کردہ ملازمتوں کے ساتھ وسیع قسم کے مواقع ہیں جب کہ کچھ اسکول ایچ آر ماہرین اور مشیروں کی تلاش میں ہیں ، اسکول کے پرنسپل ، نائب پرنسپل اور سربراہ کے عہدے بھی پیش کیے گئے ہیں لیکن ان کی تعداد بہت کم ہے ۔

(جاری ہے)

بتاگیا ہے کہ Gems Education میں موسیقی اور میڈیا کی تعلیم سے لے کر پرفارمنگ آرٹس اور ریاضی تک بہت سے شعبوں میں بھرتی کی تشہیر کی گئی ہے ، فاؤنڈیشن اسٹیج کے اساتذہ جیمز میٹروپول اسکول میں فوری طور پر درخواست دے سکتے ہیں۔ جب کہ صفا برٹش اسکول دبئی ثانوی جغرافیہ کے استاد، ثانوی ریاضی کے استاد، اور ثانوی کاروباری استاد کی بھرتی کے لیے کوشاں ہے اور درخواستیں 9 دسمبر تک جمع کرانی ہوں گی۔

اسی طرح محمد بن زید شہر میں اجیال انٹرنیشنل اسکول جنوری میں شروع ہونے والے پرائمری ٹیچر کی تلاش میں ہے جب کہ ابوظہبی میں الممورہ اکیڈمی میں ایک پرائمری کلاس ٹیچر کے لیے جگہ ہے جس کے پاس سال کے لیے سربراہ بننے کا موقع ہے۔ کرینلی ابوظہبی کے پاس بھی کچھ اسامیاں ہیں جن میں ایک اسلامی اور سماجی علوم کے استاد کے لیے اور ایک عربی استاد کے لیے شامل ہے۔

معلوم ہوا ہے کہ زیادہ تر ملازمتیں دبئی میں ہیں ، کچھ ابوظہبی، شارجہ اور راس الخیمہ میں بھی ہیں ، جہاں ملازمت کے حصول کے لیے بیچلر کی ڈگری یا مضمون سے متعلق ڈگری اور PGCE/PGDE یا اس کے مساوی تدریسی اہلیت شامل ہیں ، کچھ امریکی اسکولوں نے کہا کہ امریکی نصاب کے اسکول میں کام کرنے کا تجربہ مطلوب ہوگا جب کہ کچھ اسکول گریجویشن کے بعد کم از کم ایک سال کا تجربہ بھی مانگتے ہیں تاہم زیادہ تر معاملات میں ماہرین کو مقررہ مضامین پڑھانے کا تجربہ ہونا ضروری ہے۔

تعلیم امارات کے 17 اسکولوں میں 1,200 اساتذہ کو ملازمت دیتی ہے۔ تعلیم میں انسانی وسائل کی سربراہ کیٹ فشر نے کہا کہ ان کے تمام اساتذہ کو بالترتیب ابوظبی اور دبئی کے نجی تعلیمی ریگولیٹرز Adek یا KHDA سے مکمل طور پر اہل اور منظور شدہ ہونا ضروری ہے۔ رپورٹ کے مطابق اسکولوں نے اپنی پوسٹنگ میں تنخواہوں کا ذکر نہیں کیا ہے لیکن اس حقیقت کو اجاگر کیا ہے کہ اساتذہ کو ٹیکس فری تنخواہ، فرنشڈ رہائش، میڈیکل انشورنس اور سالانہ ہوائی ٹکٹ ملے گا ، اوسطاً UAE میں اساتذہ ماہانہ 9,000 درہم ($2,450) اور 15,000 درہم کے درمیان شروع ہونے والی تنخواہ کی توقع کر سکتے ہیں۔

دی نیشنل نے رپورٹ کیا کہ برطانوی اور امریکی نصاب کے اسکولوں میں دو سال تک کا تجربہ رکھنے والے گریجویٹس کے لیے ایک عام تنخواہ 9,000 سے 11,000 درہم ماہانہ کے درمیان ہو سکتی ہے، مفت رہائش کے ساتھ۔ وہ لوگ جو پرنسپل بننے کی امید رکھتے ہیں وہ ماہانہ 25,000 سے 40,000 درہم کے درمیان تنخواہ حاصل کرنے کی توقع کر سکتے ہیں۔ Indeed اور Gulf Talent Recruitment sites کے مطابق کچھ نچلے درجے کے پرائیویٹ ہندوستانی نصاب والے اسکول بغیر کوئی رہائش الاؤنس کے 3,500 سے 6,000 درہم ماہانہ کے درمیان تنخواہ پیش کرتے ہیں ، جب کہ درمیانے درجے کے ہندوستانی نصابی اسکول 8,000 سے 10,000 درہم تک اور اعلی درجے کے اسکول رہائش کے ساتھ ماہانہ 13,000 درہم سے تنخواہ بھی دیتے ہیں۔

ابو ظہبی میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments