یو اے ای میں پہلا اومی کرون کیس سامنے آنے پر رہائشیوں سے ویکسین کی بوسٹر ڈوز لینے کی اپیل

ملک کی وزارت صحت اور روک تھام (ایم او ایچ اے پی) نے ویکسی نیشن کی اہمیت کا اعادہ کرتے ہوئے رہائشیوں کو ویکسین بوسٹر شاٹ حاصل کرنے کی ضرورت پر زور دیا

Sajid Ali ساجد علی جمعرات 2 دسمبر 2021 13:12

یو اے ای میں پہلا اومی کرون کیس سامنے آنے پر رہائشیوں سے ویکسین کی بوسٹر ڈوز لینے کی اپیل
ابوظہبی ( اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین ۔ 02 دسمبر 2021ء ) متحدہ عرب امارات میں پہلا اومی کرون کیس سامنے آنے پر یو اے ای حکام نے رہائشیوں سے ویکسین کی بوسٹر ڈوز لینے کی اپیل کردی ۔ خلیج ٹائمز کے مطابق متحدہ عرب امارات میں کوویڈ 19 اومی کرون قسم کے پہلے کیس کی تصدیق کے ساتھ ہی ملک کی وزارت صحت اور روک تھام (ایم او ایچ اے پی) نے ویکسینیشن کی اہمیت کا اعادہ کیا ہے اور رہائشیوں کو ویکسین بوسٹر شاٹ حاصل کرنے کی ضرورت پر زور دیا گیا ہے جو کوویڈ کی نئی شکلوں سے تحفظ کو یقینی بنائے گا ۔

ایک حکومتی ترجمان نے کہا کہ مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ بوسٹر شاٹ لینے سے جسم کی قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے، مختلف اقسام کے پھیلاؤ کی روشنی میں اور چوں کہ زیادہ تر ممالک کو نئی وباء کا سامنا ہے ، اس لیے لوگوں کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ قوت مدافعت بڑھانے کے لیے ویکسین کا بوسٹر شاٹ لیں۔

(جاری ہے)

متحدہ عرب امارات کے صحت کے شعبے کی سرکاری ترجمان ڈاکٹر فریدہ الحسانی نے تین بنیادی چیزوں پر زور دیا جن پر لوگوں کو محفوظ رہنے کے لیے عمل کرنا چاہیے ، چہرے کے ماسک پہنیں، ہاتھوں کو صاف کریں اور سماجی دوری کا احترام کریں۔

ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) کا حوالہ دیتے ہوئے ڈاکٹر فریدہ نے کہا تھا کہ حالیہ جینیاتی تغیرات پہلے کی رپورٹ کردہ مختلف حالتوں کے مقابلے میں زیادہ منتقل ہو سکتے ہیں تاہم یہ ایک ابتدائی رپورٹ پر مبنی ہے اور اس پر مزید تحقیق کی ضرورت ہوگی ، مجاز حکام نئے کوویڈ سٹرین سے متعلق تمام معلومات کی پیروی کر رہے ہیں اور اس کے مطابق احتیاطی تدابیر کا اعلان کریں گے۔

اعلیٰ امریکی متعدی امراض کے ماہر انتھونی فوکی نے بھی بہترین ممکنہ تحفظ کے لیے بوسٹر حاصل کرنے کی ضرورت پر روشنی ڈالی ، انہوں نے کہا کہ ڈیلٹا ویریئنٹ جیسے ویریئنٹس کے ساتھ ہمارا تجربہ یہ ہے کہ جب آپ کو مدافعتی ردعمل کی کافی زیادہ سطح ملتی ہے تو آپ کو اسپل اوور تحفظ ملتا ہے۔ خیال رہے کہ UAE نے حال ہی میں 18 سال یا اس سے زیادہ عمر کے تمام رہائشیوں کے لیے Pfizer-BioNTech اور Sputnik ویکسینز کے بوسٹر شاٹس کی دستیابی کا اعلان کیا ہے ، یہ بوسٹر ڈوز ان لوگوں کو لگائی جائے گی جنہیں سائنو فارم کی ویکسین لگائی گئی ہے ، رہائشی اپنی دوسری خوراک کے 6 ماہ بعد اضافی جاب لے سکتے ہیں۔

ابو ظہبی میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments