صرف 10 دن میں 175 قومیتوں کے 5 لاکھ شہریوں کا دبئی ایکسپو کا دورہ

اعداد و شمار میں تمام فزیکل ٹکٹ ہولڈرز شامل ہیں ، اب تک ہر 5 میں سے ایک سیاح ایک سے زیادہ بار ایکسپو کا دورہ کرچکا ہے۔ رپورٹ

Sajid Ali ساجد علی پیر 11 اکتوبر 2021 17:31

صرف 10 دن میں 175 قومیتوں کے 5 لاکھ شہریوں کا دبئی ایکسپو کا دورہ
دبئی ( اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 11 اکتوبر 2021ء ) صرف 10 دن میں 175 قومیتوں کے 5 لاکھ شہریوں نے دبئی ایکسپو کا دورہ کیا ، اعداد و شمار میں تمام فزیکل ٹکٹ ہولڈرز شامل ہیں ، ان میں بین الاقوامی شرکاء ، شراکت داروں اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ ساتھ ایکسپو عملے کے نمائندوں ‘ وفود اور مہمان شامل نہیں ہیں ، بیورو انٹرنیشنل ڈیس ایکسپوزیشنز (بی آئی ای) کے سکریٹری جنرل دیمتری ایس کرکنٹیز نے کہا ہے کہ ایکسپو 2020ء دبئی کا افتتاحی ہفتہ بلاشبہ کامیاب رہا ہے ، جو تعداد ہم دیکھ رہے ہیں وہ بہت حوصلہ افزا ہے اور لوگوں کی ایک دوسرے سے دوبارہ جڑنے اور بہتر مستقبل کا تصور کرنے کی عالمی خواہش کو ظاہر کرتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملٹی ڈے اور سیزن پاس مقبول ثابت ہونے کے ساتھ ٹکٹ کے متعدد آپشن وزیٹرز کے لیے کھلے ہیں ، ہر 5 میں سے ایک سیاح پہلے ہی ایک سے زیادہ بار ایکسپو کا دورہ کرچکا ہے ، یہ ظاہر کرتے ہوئے کہ پیشکش پر مختلف سرگرمیوں اور تفریح ​​سے لطف اندوز ہونے کے لیے ایک دن کافی نہیں ہے۔

(جاری ہے)

اس ضمن میں متحدہ عرب امارات کے وزیر مملکت برائے بین الاقوامی تعاون اور ڈائریکٹر جنرل ، ایکسپو 2020 دبئی نے کہا کہ ہم اس شاندار ٹرن آؤٹ سے بہت خوش ہیں ، پہلے دس دنوں میں حاصل کردہ نمبر ایکسپو 2020 دبئی میں شرکت کے لیے دنیا کے جوش و خروش کی عکاسی کرتے ہیں ، آنے والے دن اور ہفتے مہمانوں کے تجربے کی پیشکش کرنے والے خصوصی پروگراموں سے بھرپور ہوں گے جو بامقصد ہوں گے اور ہم دنیا بھر سے بہت سے لوگوں کے استقبال کے منتظر ہیں۔

ایکسپو 2020 دبئی میں ڈیموکریٹک ریپبلک آف تیمور لیسٹی پویلین کے کمشنر جنرل جوزف کے عیسیٰ نے کہا ہے کہ ہم 9 دن پہلے شو کے آغاز کے بعد سے بہت مصروف تھے ، ہر روز سیاحوں کی مسلسل آمد کے ساتھ۔ لوگ حقیقی طور پر دلچسپی رکھتے ہیں اور اس بارے میں جستجو کرتے ہیں کہ ہمیں کیا پیش کرنا ہے اور ہم دنیا بھر کے زائرین ، کاروباری اداروں اور سرمایہ کاروں کے لیے تیمور لیسٹی کا ذائقہ لاتے ہوئے خوش ہیں۔

ایکسپو 2020 دبئی میں مارشل آئی لینڈز کے کمشنر جنرل سفیر ڈورین ڈی بروم نے کہا کہ یہ پہلا موقع ہے جب ہم نے ایک ورلڈ ایکسپو میں اپنا پویلین بنایا ہے اور مارشل جزیروں میں سے بہترین کا اشتراک کرنا شاندار رہا ہے ، بہت سارے زائرین اور ہم اب تک لوگوں کے رد عمل سے خوش ہیں ، یہ واقعی ہمارے لیے اس ناقابل یقین واقعہ کا حصہ بننے کا ایک ناقابل یقین موقع ہے۔

دبئی میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments