آر ٹی اے کا دیرہ سے بر دبئی کی سمت آنے والی ٹنل بند کرنے کا فیصلہ

اتوار سے 2 ماہ کے لیے دیرہ سے بر دبئی کی سمت میں الشنداغہ ٹنل کو عارضی طور پر بند کیا جائے گا‘ انفینٹی برج اور نئے پلوں کے درمیان الشنداغہ ٹنل کے ساتھ لنک کو مکمل کرنے کے لیے بندش کی ضرورت ہے۔ آر ٹی اے

Sajid Ali ساجد علی جمعہ 14 جنوری 2022 13:16

آر ٹی اے کا دیرہ سے بر دبئی کی سمت آنے والی ٹنل بند کرنے کا فیصلہ
دبئی ( اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 14 جنوری 2022ء ) دبئی کی روڈز اینڈ ٹرانسپورٹ اتھارٹی (آر ٹی اے) نے دیرا اور بر دبئی کو ملانے والی ٹنل بند کرنے کا فیصلہ کرلیا ‘ اتوار سے 2 ماہ کے لیے دیرہ سے بر دبئی کی سمت میں الشنداغہ ٹنل کو عارضی طور پر بند کیا جائے گا ، یہ بندش 16 جنوری کو انفینٹی برج کو ٹریفک کے لیے کھولنے کے ساتھ موافق ہے کیوں کہ انفینٹی برج اور نئے پلوں کے درمیان الشنداغہ ٹنل کے ساتھ لنک کو مکمل کرنے کے لیے بندش کی ضرورت ہے۔

یو اے ای کے  میڈیا نے رپورٹ کیا ہے کہ ٹنل کی بندش کے بعد ٹریفک عام طور پر دیرا سے بر دبئی تک اور اس کے برعکس انفینٹی برج پر گزرے گی ، جو ہر گھنٹے میں دونوں سمتوں میں 24,000 گاڑیاں لے سکتی ہے جب کہ RTA نے علاقے میں ٹریفک کے بہاؤ کو یقینی بنانے کے لیے ایک مربوط منصوبہ تیار کیا ہے ، یہ منصوبہ ابوبکر الصدیق اسٹریٹ جنکشن، دیرہ پام آئی لینڈز ، عمر ابن الخطاب جنکشن، المصلہ جنکشن اور کورنیشے اسٹریٹ سے انفینٹی برج کے داخلی دروازے کی طرف بر دبئی کی سمت میں موڑ دیتا ہے، اس کی تفصیل درج ذیل ہے؛

- دیرا جزائر سے بر دبئی جانے والی ٹریفک ال شنداغہ ٹنل کے ذریعے براہ راست انفینٹی برج کی طرف بر دبئی اور جمیرہ کی طرف کارنیشے اسٹریٹ پر نئے فلائی اوور کے ذریعے جائے گی۔

(جاری ہے)


- ابوبکر الصدیق اسٹریٹ سے ٹریفک الخلیج اسٹریٹ جنکشن سے بائیں مڑ کر کورنیش اسٹریٹ پر نئے فلائی اوور کے ذریعے بر دبئی اور جمیرہ کی طرف انفینٹی برج کی طرف جائے گی۔

- الممزار سے ٹریفک الخلیج اسٹریٹ پر جاری رہے گی ، ابوبکر الصدیق جنکشن سے گزرے گی اور کورنیش اسٹریٹ پر نئے فلائی اوور کے ذریعے بر دبئی اور جمیرہ کی طرف انفینٹی برج کی طرف جائے گی۔


- عمر بن الخطاب جنکشن سے ٹریفک نئے فلائی اوور اور پھر بر دبئی اور جمیرہ کی طرف کورنیش اسٹریٹ سے ہوتے ہوئے انفینٹی برج تک جاری رہے گی۔

- المصلہ جنکشن سے ٹریفک عمر بن الخطاب جنکشن کی طرف جا سکتی ہے پھر انفینٹی برج کی طرف بائیں مڑ سکتی ہے یا المصلہ اسٹریٹ پر سیدھی چلتی ہے اور پھر کورنیچ اسٹریٹ کی طرف انفینٹی برج کی طرف سرفیس انٹرسیکشن JN13 سے جا سکتی ہے۔


- دیرا آئی لینڈز میٹرو اسٹیشن اور بس اسٹیشن سے ٹریفک کورنیش اسٹریٹ پر نئے فلائی اوور کے نیچے سطحی سڑک سے ہوتی ہوئی کورنیش اسٹریٹ اور انفینٹی برج کی طرف جائے گی۔

ٹریفک عام طور پر الشنداغہ ٹنل کے ذریعے بر دبئی سے دیرہ کی سمت میں گزرے گی تاہم RTA نے گاڑی چلانے والوں سے کہا ہے کہ وہ اپنی منزلوں تک محفوظ پہنچنے کے لیے رفتار کی حد اور سمتی نشانات پر عمل کریں۔

دبئی میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments