شارجہ کی معروف مارکیٹس کے دُکانداروں کو انتہائی اچھی خبر سُنا دی گئی

شارجہ ایسیٹ مینجمنٹ نے اپنے زیر انتظام ہراج اور جُبیل مارکیٹس کے کرایہ داروں کو تین ماہ کا کرایہ معاف کر دیا

Muhammad Irfan محمد عرفان منگل مارچ 14:02

شارجہ کی معروف مارکیٹس کے دُکانداروں کو انتہائی اچھی خبر سُنا دی گئی
شارجہ(اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار۔24مارچ 2020ء) متحدہ عرب امارات میں کورونا وائرس کی وجہ سے کاروبار بُرے حالات کا شکار ہیں جس کے باعث متوسط طبقہ اور کارکنان بہت پریشانی کا شکار ہیں، جن میں پاکستانیوں کی بھی بڑی گنتی شامل ہے۔ ایسے وقت میں حکومت اور نجی شعبے کی جانب سے کئی اہم رعایتوں کا اعلان کیا جا رہا ہے۔ اماراتی حکومت کے زیر انتظام ادارے شارجہ ایسیٹ مینجمنٹ کی جانب سے بڑا اعلان کیا گیا ہے، جس کے مطابق ہزاروں دُکانداروں کو کرایہ کی مد میں شاندار رعایت دے دی گئی ہے۔

ادارے کی جانب سے اعلان کیا گیا ہے کہ ہراج اور جُبیل مارکیٹس کے دُکانداروں کو اگلے تین ماہ کا کرایہ معاف کیا جا رہا ہے، تاکہ خراب معاشی صورت حال کے باعث وہ مزید پریشانی سے بچ سکیں۔ اس سے قبل الفتیم گروپ کی جانب سے بھی اپنے شاپنگ مال میں موجود تمام دُکانداروں کو خوش خبری سُنائی گئی تھی کہ جب تک کورونا وائرس کی وبا کا خاتمہ نہیں ہو جاتا، دُکانداروں سے کرایہ وصول نہیں کیا جائے گا۔

(جاری ہے)

واضح رہے چند روز قبل دُبئی کے معروف تعمیراتی گروپ میراث اور عالمی سرمایہ کار کمپنی دُبئی ہولڈنگ کی جانب سے اعلان کیا گیا ہے کہ وہ اپنے ریٹیل اور مقامی کلائنٹس کو ایک خصوصی پیکیج کے ذریعے 1 ارب درہم کی مالی مدد فراہم کریں گے۔ یہ ریلیف پیکیج دُبئی ہولڈنگ اور میراث ایکو سسٹم کے ساتھ منسلک کمپنیوں اور افراد کی مدد کے لیے دیا جا رہا ہے تاکہ کورونا وائرس کے باعث خراب معاشی صورت حال کا نشانہ بننے والوں کی مدد ہو سکے۔

دُبئی ہولڈنگ اور میراث کے چیئرمین شیخ احمد بن سعید المکتوم نے اس حوالے سے بتایا کہ ہم نے دُبئی ہولڈنگ اور میراث کی انتظامیہ کو ہدایت کر دی ہے کہ وہ ہمارے ساتھ ان کمپنیوں اور افراد کی مالی معاونت کریں جو کرونا وائرس کے باعث معاشی طور پر بُرے وقت سے گزر رہے ہیں۔ کیونکہ ہمارا یہ ماننا ہے کہ وباء کے باعث پیش آنے والی مشکل صورت حال میں اپنے ان شراکت داروں کے ساتھ کھڑے ہونا ہماری معاشی اور سماجی ذمہ داری ہے۔

اس مقصد کے لیے دُبئی ہولڈنگ اور میراث دونوں کمپنیوں میں الگ الگ ٹاسک فورسز بنا دی گئی ہیں، جو ہر کیس کو سامنے رکھ کر اس سے متعلق منصوبہ تیار کریں گی جس کے بعد متعلقہ کمپنیوں اور افراد کو مناسب مالی مدد اور معاونت فراہم کی جائے گی۔ دُبئی ہولڈنگ کے زیر انتظام تجارتی اداروں میں جمیرہ گروپ ، دُبئی پراپرٹیز، ٹیکام گروپ دُبئی ایسیٹ مینجمنٹ، دُبئی اینڈ عرب میڈیا گروپ شامل ہیں۔

جبکہ میراث ریئل اسٹیٹ، سیاحت، ہوٹلنگ، ایف اینڈ بی، ریٹیل، انٹرٹینمنٹ، ٹیکنالوجی، بحری اور ہیلتھ کیئر کے سیکٹرز میں درجنوں کمپنیوں کا مالک گروپ ہے۔ میراث گروپ 8 کروڑ مربع فٹ کی ڈویلپڈ زمین، پانچ ہزار سے زائد گھروں، 1400 ریٹیل یونٹس اور 15 اہم ترین تفریحی مقام کا مالک ہے جن میں باکس پارک، ال سیف، بلیو واٹرز، سٹی واک، دُبئی ہاربر، جمیرہ بے، کائٹ بیچ، لا میر، لاسٹ ایگزٹ، پرل جمیرہ، دی بیچ اور آؤٹ لیٹ ولیج شامل ہیں۔ 

شارجہ میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments