British Islamic Bank

برطانیہ میں اسلامک بینک کے نام سے ایک مکمل اسلامی بینکنگ ہے ۔

پائیدار ماحول کی ترقی ، سبز فنانسنگ کا حصہ ہیں ، یہ واضح طور پر اسلامی بینکاری کو اہم کردار ادا کر سکتے ہیں جہاں ایک ایسا علاقہ ہے ،

'ایک متبادل معیشت کی طرف ' ، عنوان کے تحت ، قطر - بھارتی اسلامی ایسوسی ایشن کی طرف سے منعقد اسلامی معاشیات پر ایک سیمینار ، میں افتتاحی تقریر دے رہے تھے .

"پائیدار ماحول کی ترقی ، سبز فنانسنگ کا حصہ ہیں ، پانی کے وسائل کی ترقی گلوبل وارمنگ کا سامنا ، عورتوں کی شرکت اور چھوٹے پیمانے کے کاروباری اداروں کے فروغ کو یقینی بنانے کے .

یہ واضح طور پر اسلامی بینکاری کو اہم کردار ادا کر سکتے ہیں جہاں ایک ایسا علاقہ ہے ، " انہوں نے خلیج کی طرف سے حوالہ دیا گیا تھا نے ٹائمز .

تاہم ، اسلامی بینکاری اس کے بچپن میں فی الحال ہے اور کئی چیلنجز کا سامنا ہے کہ بیان کیا گیا اور نوجوان لوگوں کو اس اہم اقتصادی نظام موجودہ عالمی مالیاتی مرحلے میں ایک اہم کردار کے ذریعے اٹھانے اور ادا کرتا ہے کو یقینی بنانے کے ان چیلنجوں لینے کے لئے حوصلہ افزائی کی جانا چاہئے ہے .


برطانیہ میں ، برطانیہ کے اسلامک بینک کے نام سے ایک مکمل اسلامی بینک ، ہے ، اور اسلامی بینکاری کی خدمات اور مصنوعات پیش کرتے ہیں کہ روایتی بینکوں میں 22 کاؤنٹر موجود ہیں .

انہوں نے کہا کہ جاپان کو صرف اسلامی بینکاری کے اس طرح کے مصنوعات اور خدمات میں بڑی دلچسپی دکھا رہے ہیں پانچ اجارہ (اسلامی لیزنگ بانڈز ) اور اٹلی ، کینیڈا اور سپین سمیت کئی دیگر ممالک سے جاری ہے کے طور پر اسلامی بینکاری کی مقبولیت میں بڑھتی جا رہی ہے ہے .




ملک میں اسلامی بینکاری کے لئے اس کے بینکاری کے شعبے کو کھولتا ہے تو بھارت میں بنیادی ڈھانچے کی ترقی کے منصوبوں میں غیر ملکی سرمایہ کاری کو اپنی طرف متوجہ کر سکتے ہیں، نے کہا کہ .

بھارت کی منصوبہ بندی کمیشن الیون کی منصوبہ بندی میں اس علاقے کے لئے ایک امریکی ڈالر 542 ارب کی سرمایہ کاری مختص ہے لیکن وہ ایک دلچسپی پر مبنی نظام میں جمع کرنے میں ہچکچا رہے ہیں کے طور پر شاید ہی کوئی پیسہ ، خلیج کی بنیاد پر سرمایہ سے آتا ہے .


پی پی عبدالرشید ، گورنمنٹ کالج ، ملہ پورم میں اقتصادیات کے شعبہ کے سابق سربراہ ، اور K عبداللہ حسن ، اسلامی یونیورسٹی میں تحقیق کے سربراہ ، بھی اسلامی معاشیات کے بنیادی اصولوں 'اور زکوة کے نظام کے بنیادی اصولوں میں تقریریں اسلام .

Your Thoughts and Comments