اُردو پوائنٹ پاکستان اسلام آباداسلام آباد کی خبریںقومی اسمبلی میں عمران خان کی تقریر کے دوران دانیال عزیز نے خوب دل کی ..

قومی اسمبلی میں عمران خان کی تقریر کے دوران دانیال عزیز نے خوب دل کی بھڑاس نکالی

, صفائیاں مت دیں نیازی سروسز کا بتائیں اور قوم سے معافی مانگیں، وزیر نجکار ی کے عمران خان پر آوازے , تازہ تھپڑ کھایا ہوا ہے چپ کرو،جمشیددستی،پی ٹی آئی ارکان کے منی لانڈرر اور مشرف کے لوٹے کے نعرے

اسلام آباد(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 24 مئی2018ء) قومی اسمبلی میں اجلاس عمران خان کی تقریر کے دوران وفاقی وزیر نجکاری دانیال عزیز نے ان پر خوب دل کی بھڑاس نکالی ،دانیال عزیز نے عمران خان پر آوازیں لگائیں کہ صفائیاں مت دیں نیازی سروسز کا بتائیں اور قوم سے معافی مانگیں، جمشید دستی نے آواز لگائی کہ تازہ تھپڑ کھایا ہوا ہے چپ کرو، اس دوران پی ٹی آئی والے بھی پیچھے نہ رہے اور منی لانڈرر اور مشرف کے لوٹے کے نعرے لگاتے رہے ۔

(خبر جاری ہے)

جمعرات کو قومی اسمبلی میں عمران خان کی تقریر کے دوران وفاقی وزیر نجکاری دانیال عزیز نے ان پر خوب دل کی بھڑاس نکالی ،دانیال عزیز نے عمران خان پر آوازیں لگائیں کہ صفائیاں مت دیں نیازی سروسز کا بتائیں اور قوم سے معافی مانگیں ۔ا س دوران حکومتی بنچز سے امپائر امپائز کی بھی آوازیں لگائی گئیں جبکہ جمشید دستی نے آواز لگائی کہ تازہ تھپڑ کھایا ہوا ہے چپ کرو، اس دوران پی ٹی آئی والے بھی پیچھے نہ رہے اور منی لانڈرر اور مشرف کے لوٹے کے نعرے لگاتے رہے ۔

اپنی رائے کا اظہار کریں -

اسلام آباد شہر کی مزید خبریں