برطانوی شہزادی بیٹریس، اسپین اور اٹلی کے سابق وزرائے اعظم کی پاکستان آمد

یورپ کے ممتاز رہنماؤں کے گروپ نے وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات کی، ملاقات میں علی جہانگیر صدیقی اور زلفی بخاری نے بھی شرکت کی

Usama Ch اسامہ چوہدری اتوار فروری 12:37

برطانوی شہزادی بیٹریس، اسپین اور اٹلی کے سابق وزرائے اعظم کی پاکستان ..
اسلام آباد (اردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین 16 فروری 2020) : برطانوی شہزادی بیٹریس، اسپین اور اٹلی کے سابق وزرائے اعظم کی پاکستان آمد، یورپ کے ممتاز رہنماؤں کے گروپ نے وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات کی، ملاقات میں علی جہانگیر صدیقی اور زلفی بخاری نے بھی شرکت کی۔ تفصیلات کے مطابق برطانوی شاہی خاندان کی رکن شہزادی بیٹریس ، اسپین اور اٹلی کے سابق وزرائے اعظم اَسکی سفر کے لئے پاکستان میں ہیں۔

ہفتے کے روز ، یورپ کے ممتاز رہنماؤں کے گروپ نے وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات کی۔ وزیر اعظم ہاؤس میں ہونے والی اس ملاقات کے دوران وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے اوورسیز پاکستانیز اینڈ ہیومن ریسورس ڈویلپمنٹ زلفی بخاری اور سرمایہ کاری کے لئے بڑے سفیر علی جہانگیر صدیقی بھی موجود تھے۔

(جاری ہے)

وزیر اعظم کے انسٹاگرام اکاؤنٹ میں کہا گیا کہ یارک کی ایچ آر ایچ شہزادی بیٹریس، جوس ماریا آذنار (اسپین کے سابق وزیر اعظم)، میٹو رینزی (سابق وزیر اعظم اٹلی) ، ضیا چشتی اور فریڈریکو رگونی سکی سفر کے لئے پاکستان میں ہیں۔

سلامتی کی صورتحال میں بہتری کی وجہ سے برطانیہ کے ملک کے سفری مشورے میں آسانی کے بعد یہ یورپ سے پاکستان کے شمالی علاقوں کا پہلا ہائی پروفائل دورہ ہے۔ رواں ماہ کے آغاز میں ، برطانیہ کے پاکستان کے مندوب کرسچن ٹرنر نے ، مالم جبہ میں منعقدہ ایک اسکینگ بین الاقوامی مقابلوں میں شرکت کی تھی اور اس نے پاکستان کو ’’ حیرت انگیز ملک ‘‘ قرار دیا تھا۔

 انہوں نے ٹورنامنٹ کے انعقاد پر پاک فضائیہ اور ونٹر اسپورٹس فیڈریشن پاکستان کو مبارکباد پیش کی۔ انکا کہنا تھا کہ مجھے بتایا گیا ہے کہ میں پہلا برطانوی ہائی کمشنر ہوں جس نے 15 سال یا اس سے زیادہ عرصے میں اس ریسارٹ کا دورہ کیا تھا ، اور میں پاکستان کے چاروں طرف سفر جاری رکھنا چاہتا ہوں کیونکہ مجھے اس حیرت انگیز ملک کا پتہ چل گیا ہے۔

اسلام آباد شہر میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments