حافظ نعیم الرحمن کی قیادت میں وفد کی ڈی جی نادرا سندھ سے ملاقات ‘ عوامی مسائل پر گفتگو

لمبی قطاریں اور رش کم کرنے کے لیے فوری اقدامات اور نیشنل رجسٹریشن سینٹرز کو بھی شام کی شفٹ میں فعال کیا جائے ، امیر جماعت اسلامی کراچی

پیر 25 اکتوبر 2021 23:48

کراچی(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - این این آئی۔ 25 اکتوبر2021ء) امیر جماعت اسلامی کراچی حافظ نعیم الرحمن کی قیادت میں جماعت اسلامی کے وفد نے نادرا ہیڈ کوارٹر کراچی میںڈی جی نادرا سندھ بریگیڈئر (ر)خالد لطیف سے ملاقات کی ۔وفد میں نائب امیر راجہ عارف سلطان اور پبلک ایڈ کمیٹی نادرا سیل کے طاہر امیر الحسن بھی موجود تھے ،ملاقات میں نادرا میگا سینٹرز اورنیشنل رجسٹریشن سینٹرزمیں عوام کو درپیش مشکلات و پریشانیوں کے فوری حل کے لیے تفصیلی گفتگو کی گئی اور مطالبہ کیا گیا کہ میگا سینٹر ز پر عوام کی لمبی قطاریں اور رش کو ختم کرنے کے لیے فوری اقدامات کیے جائیں ، شہریوں سے ناروا سلوک اور درخواست گزاروں سے غیر ضروری کاغذات طلب کرنے کا سلسلہ بند کیا جائے ۔

نیشنل رجسٹریشن سینٹرز کو ایوننگ شفٹ میں بھی فعال کیا جائے ۔

(جاری ہے)

نئے دفاتر قائم کیے جائیں اور موجودہ سینٹرز کے اوقات کار بڑھائے جائیں ، زونل بورڈز اور V&Rاور UVبورڈز(بلاک شناختی کارڈ کے کیسز ) کے لیے لمبی مدت کی تاریخیں نہ دی جائیں ،قومی شناختی کارڈ اور سکسیشن سرٹیفیکیٹ (وراثتی سرٹیفیکیٹ)کے حصول میں آسانی پیدا کی جائے ۔ نادرا سینٹرز میں اسٹاف کو پابند کیا جائے کہ وہ نادرا ایس او پیز کے مطابق کام کرے۔

موبائل وین کی فراہمی کو یقینی بنایا جائے ، اس موقع پر ڈی جی نادرا بریگیڈئر (ر)خالد لطیف نے جماعت اسلامی کے وفد کو یقین دلایا کہ عوام کے تمام تر جملہ مسائل ترجیحی بنیادوں پر حل کیے جائیں گے ۔ اس ضمن میں فوری طور پر ضروری اقدامات کیے جا رہے ہیں ۔عوام کی پریشانیوں کو کم کرنے کے لیے شہر میں نادرا کے مزید سینٹرز بنائے جا رہے ہیں ۔

کراچی شہر میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments