پاکستان اسٹیٹ آئل اور پاکستان ریلوے کے درمیان آمد و رفت اور دیگر کاروبار کی فراہمی کے لیے مفاہمت کی یاداشت پر دستخط

منگل 25 جنوری 2022 00:14

کراچی (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - این این آئی۔ 24 جنوری2022ء) ملک کی معروف توانائی کمپنی، پاکستان اسٹیٹ آئل (PSO) نے پاکستان ریلوے کے ساتھ پیٹرولیم مصنوعات کی ترسیل، آمد و رفت اور دیگر کاروبار کی فراہمی کے لیے مفاہمت کی یاداشت پر دستخط کرکے پاکستان ریلوے کے ساتھ اپنے اسٹریٹجک تعلقات مزید مضبوط کرلیے ہیں۔ایم او یو پر منیجنگ ڈائریکٹر اور سی ای او، پی ایس او - سید طحہ اور سی ای او/سینئر جنرل منیجر، پاکستان ریلویز جناب نثار احمد میمن نے PSO کے ہیڈ آفس کراچی میں دستخط کیے۔

معزز وفاق پاکستان ریلویز کے وزیر اعظم خان سواتی تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔وفاقی وزیر برائے پاکستان ریلویز اعظم خان سواتی نے کہا؛ "اس اہم موقع پر PSO اور پاکستان ریلوے دونوں کو مبارکباد پیش کرتے ہیں۔

(جاری ہے)

دونوں قومی پرچم برداروں کے درمیان یہ تزویراتی اتحاد ہماری ملکی معیشت کو ترقی کے قابل بنائے گا اور قومی خزانے میں بھی حصہ ڈالے گا۔ پی ایس او اور پاکستان ریلویز جیسی تنظیمیں ہماری ملکی معیشت کو اس کی مکمل صلاحیت تک پہنچنے میں مدد کرنے میں اہم کردار ادا کر رہی ہیں اور میں اس اہم سنگ میل کو حاصل کرنے پر دونوں اداروں کی سینئر انتظامیہ کو مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

اس موقع پر اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے پی ایس او کے ایم ڈی اور سی ای او سید طحہ نے کہا: "پی ایس او اور پاکستان ریلوے کے درمیان تین دہائیوں پر محیط طویل اور خوشگوار کاروباری تعلقات ہیں۔ ہم پاکستان ریلوے کے ساتھ مضبوط، اختراعی اور تکنیکی طور پر کارفرما ہیں۔ تبدیلی کا منصوبہ عمل میں آتا ہے۔ یہ شراکت داری ہمارے مشترکہ قومی ایجنڈے میں ہم آہنگی لائے گی اور پاکستان کی اقتصادی ترقی کو تیز کرے گی۔

ہم مل کر کام کرنے اور آنے والے کاروباری مواقع تلاش کرنے کے خواہشمند ہیں۔سی ای او/سینئر جنرل منیجر، پاکستان ریلویز نثار احمد میمن نے کہا: "ہم PSO کے ساتھ اپنے طویل المدتی تعلقات کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں اور اس مفاہمت نامے پر دستخط نے ہماری شراکت داری کو مزید تقویت بخشی ہے۔ ہم ایک متحرک اور مضبوط ادارے میں تبدیل ہونے کے ساتھ ساتھ اپنے کاموں میں کارکردگی لانا چاہتے ہیں۔

کراچی شہر میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments