جنوبی وزیرستان میں دہشت گردوں کی فائرنگ ‘پاک فوج کے3جوان شہید

فائرنگ سے فوج کے4 جوان زخمی بھی ہوئے‘ دہشت گردوں کے خلاف آپریشن کے دوران واقعہ پیش آیا. آئی ایس پی آر

Mian Nadeem میاں محمد ندیم پیر اگست 11:04

جنوبی وزیرستان میں دہشت گردوں کی فائرنگ ‘پاک فوج کے3جوان شہید
جنوبی وزیرستان(اردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین-انٹرنیشنل پریس ایجنسی۔31 اگست ۔2020ء) صوبہ خیبرپختونخوا کے قبائلی ضلع جنوبی وزیرستان میں سرچ آپریشن کے دوران سیکیورٹی فورسز پر فائرنگ سے پاک فوج کے 3 جوان شہید ہوگئے ہیں. پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے جاری کردہ بیان کے مطابق جنوبی وزیرستان میں سرچ آپریشن کے دوران دہشت گردوں نے سیکیورٹی فورسز پر فائرنگ کردی جس کے نتیجے صوبیدار ندیم، سپاہی سلیم اور لانس نائیک مصور شہید ہوگئے آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ فائرنگ کے نتیجے میں 4 جوان زخمی بھی ہوئے.

(جاری ہے)

خیال رہے کہ اس سے قبل 14 جولائی کو بلوچستان کے ضلع پنجگور میں دہشت گردوں کی جانب سے سیکیورٹی فورسز پر فائرنگ کے نتیجے میں 3 جوان شہید اور 8 زخمی ہوگئے تھے قبل ازیں 12 جولائی کو خیبرپختونخوا کے قبائلی ضلع شمالی وزیرستان کے علاقے میرانشاہ میں دہشت گردوں کے خلاف کارروائی کے دوران پاک فوج کے 4 جوان شہید ہوگئے تھے جبکہ 4 دہشت گردوں کو بھی ہلاک کردیا گیا تھا.

یاد رہے کہ 8 مئی کو بھی میرانشاہ کے علاقے میں ہی ایک سیکیورٹی چیک پوسٹ پر راکٹ حملے میں پاک فوج کے 2 اہلکار شہید ہوگئے تھے اس سے پہلے اپریل میں ضلع شمالی وزیرستان میں عسکریت پسندوں کے حملوں میں 10 سیکیورٹی اہلکار شہید اور 6 زخمی ہوئے تھے. 26 اپریل کو شمالی وزیرستان میں سیکیورٹی فورسز کی جانب سے دہشت گردوں کے خلاف کی گئی کارروائی کے دوران پاک فوج کے دو جوان شہید ہوگئے تھے جبکہ 9 دہشت گردوں کو بھی ہلاک کیا گیا تھا.

اس سے قبل 14 اپریل کو شمالی وزیرستان میں سیکیورٹی فورسز کے آپریشن کے دوران دہشت گردوں کی فائرنگ سے ایک فوجی اہلکار شہید ہوگیا تھا 11 اپریل کو شمالی وزیرستان میں تحصیل میر علی کے قریب فائرنگ کے تبادلے میں 2 سیکیورٹی اہلکار شہید جبکہ 7 عسکریت پسند ہلاک ہوگئے تھے قبل ازیں 8 اپریل کو سیکیورٹی فورسز نے خیبر پختونخوا کے قبائلی اضلاع شمالی وزیرستان اور مہمند میں کارروائی کرکے 7 دہشت گردوں کو ہلاک کردیا تھا.

شمالی وزیرستان شہر میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments