خیبر ٹیچنگ ہسپتال کے سرجری ڈیپارٹمنٹ کے زیر اہتمام بریسٹ کینسر آگاہی سمینار کا انعقاد

ہفتہ 16 اکتوبر 2021 15:14

خیبر ٹیچنگ ہسپتال کے سرجری ڈیپارٹمنٹ کے زیر اہتمام بریسٹ کینسر آگاہی سمینار کا انعقاد
پشاور(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - اے پی پی۔ 16 اکتوبر2021ء) خیبر ٹیچنگ ہسپتال کے سرجری ڈیپارٹمنٹ کے زیر اہتمام بریسٹ کینسر آگاہی سمینار کا انعقاد کیا گیا۔تقریب کی مہمان خصوصی ڈاکٹر روفینہ سومرو نیشنل لیاقت ہسپتال کراچی تھی۔ چیئرمین سرجری ڈیپارٹمنٹ پروفیسر ڈاکٹر ماہ منیر نے تمام مہمانو ں کو خوش آمدید کہااور خیبر ٹیچنگ ہسپتال میں قائم مفت بریسٹ کینسر کیمپ کے بارے میں مقررین کو آگاہ کیا۔

ان کا کہنا تھا کہ ہماری خواہش ہے اور ہم اس کوششوں میں ہے کہ ہم خیبر ٹیچنگ ہسپتال میں ون سٹاپ بریسٹ کینسر کلینک کا قیام وجود میں لائیں  اور ہم بریسٹ کینسر سرجری میں فیلو شپ کے سہولیات بھی فراہم کرینگے۔تقریب میں مقررین سے اپنے خطاب میں اسسٹنٹ پروفیسر ڈاکٹر ارم صابر کا کہنا تھا کہ خیبر پختونخواہ کے عوام کی سہولت کے لئے خیبر ٹیچنگ ہسپتال میں اکتوبر کے پورے مہینے میں مفت کیمپ کا انعقاد  ہو چکا ہے۔

(جاری ہے)

جس میں اب تک تقریبا500کے قریب خواتین کے مفت معائنہ ہو چکا ہیں جس میں 40سال سے زائد تقریبا 200خواتین اور چالیس سال سے کم عمر کے تقریبا 300کے قریب خواتین کا مفت معائنہ ہوا جس میں تقریبا 12ایسی  خواتین تھی جن کا با ئیوپسی ٹیسٹ کے نمونے متعلقہ لیبارٹری بھیج دئیے گئے۔تقریب کی مہمان خصوصی ڈاکٹر روفینہ سومرو کا کہنا تھا کہ وہ پاکستان کی پہلی خاتون ہے جس نے بریسٹ سرجری میں ایف سی پی ایس 1991میں کیا جب پاکستان میں اس سرجری کا تصور بھی نہیں تھا1994میں پہلی دفعہ کراچی میں بریسٹ کینسر کلینک وجود میں آیاپاکستان میں اعداد وشمار کے مطابق ہر سال تقریبا 13766بریسٹ کینسر کے مریضوں کی تشخیص ہوتی ہے اور تقریبا 7000بریسٹ کینسر کی سرجریاں ہوتی ہے۔

پروگرام کے آخر میں ڈاکٹر روفینہ سومرو نے خیبر ٹیچنگ ہسپتال کے سرجری ڈیپارٹمنٹ میں بریسٹ کینسر کے سہولیات کو بہت سراہا۔

پشاور شہر میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments