پشاور، عالمی بریسٹ فیڈنگ ماہ اگست 2021 کی تقریب کا انعقاد

بدھ 4 اگست 2021 00:14

پشاور(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - آن لائن۔ 03 اگست2021ء) صوبائی نیوٹریشن سیل ڈائریکٹوریٹ جنرل ہیلتھ سروسز خیبر پختونخوا کی طرف سے یونیسیف کے تعاون سے عالمی بریسٹ فیڈنگ ماہ اگست 2021 کی تقریب کا انعقاد کیا گیا۔ورلڈ بریسٹ فیڈنگ ویک (WBW) (ماں کے دودھ کی افادیت ) عالمی سطح پر ہر سال 1 سے 7 اگست تک منایا جاتا ہے۔ خیبر پختونخوا میں ، نئے ضم ہونے والے اضلاع کے ساتھ ، رواج ہے کہ اگست کا پورا مہینہ صوبے میں دودھ پلانے کے فروغ اور تحفظ کی وکالت کے لیے وقف کیا جائے۔

ڈبلیو بی ڈبلیو 2021 ان کا نعرہ "دودھ پلانے کی حفاظت کریں: ایک مشترکہ ذمہ داری" ہمیں یاد دلاتا ہے کہ دودھ پلانے کی حفاظت ایک مشترکہ ذمہ داری ہے۔ مرکزی خیال ، موضوع پر روشنی ڈالی گئی ہے کہ دودھ پلانے کا سب سے بڑا طریقہ صحت عامہ کا مسئلہ ہے ، جس میں معاشرتی سطح پر کوشش اور سرمایہ کاری کی ضرورت ہوتی ہے اور اس میں کثیر الجہتی باہمی تعاون کے اقدامات شامل ہوں گے تاکہ دیکھ بھال کے تسلسل میں دودھ پلانے کی حفاظت اور مدد کی جاسکے۔

(جاری ہے)

اجلاس کے شرکاء میں وزیر صحت ، پارلیمانی ، سیکریٹری صحت ، ڈی جی ہیلتھ ، پروگرام ڈائریکٹرز ، اکیڈیمیا ، پبلک ہیلتھ ایسوسی ایشنز ، اقوام متحدہ کی ایجنسیاں ، سول سوسائٹی ، آئی این جی اوز ، این جی اوز اور میڈیا پرسنز شامل تھے۔اجلاس کی کاروائی: اجلاس کا آغاز جناب وحید نیوٹریشن ونگ خیبر پختونخوا کی تلاوت قرآن پاک سے ہوا جس کے بعد شرکاء کا تعارف ہوا۔

ڈاکٹر محمد نیاز ڈی جی ایچ ایس خیبر پختونخہ عالمی برسٹ فیڈنگ ماہ ، اگست 2021 کی اس اہم لانچنگ تقریب میں تمام شرکاء کو خوش آمدید کہتے ہیں ، خاص طور پر خیبرپختونخوا میں شیر خوار بچوں کو دودھ پلانے ، ان کی حفاظت ، ترویج اور مدد کے لیے اور تمام شرکاء کا وقت نکالنے پر شکریہ آج کے لانچ میں حصہ لینے اور اگست کے مہینے کے دوران صوبہ بھر میں دودھ پلانے کے فروغ کے لیے آپ کے تعاون اور عزم کا عہد کرنے کے لیے آپ کا بہت مصروف شیڈول۔

گلوبل بریسٹ فیڈنگ ماہ اگست 2021 کے تھیم کی وضاحت ڈی جی خیبر پختونخوا نے کی۔ اس کے بعد ڈاکٹر فضل مجید ڈائریکٹر نیوٹریشن ڈی جی ایچ ایس ، خیبرپختونخوا نے چھاتی کا دودھ پلانے کے تحفظ اور فروغ پریزنٹیشن کے ساتھ آغاز کیا ، خیبر پختونخوا حکومت کی جانب سے صوبے میں غذائیت سے نمٹنے کے لیے کیے گئے اقدامات ، صوبے میں دودھ پلانے کے تحفظ اور فروغ کے لیے حالیہ اقدامات اور صوبائی اور ضلعی سطح پر عالمی بریسٹ فیڈنگ ماہ 2021 کو منانے کے لیے سرگرمیاں صدر پی پی اے ، پی ایچ اے اور ایس جی پی نے خیبر پختونخوا میں (دودھ پلانے کے فروغ اور تحفظ کے لیے تعاون کا وعدہ) کا ذکر کیا۔

مسٹر آئین خان آفریدی غذائیت کے ماہر یونیسیف نے بریسٹ فیڈنگ کی اہمیت اور بچے کی بقا اور ترقی کے لیے اس کی تاثیر کی وضاحت کی۔ انہوں نے کہا کہ یونیسیف کی تکنیکی مدد سے ہم اپنے بچوں اور ماؤں کے بقا اور ترقی کے حقوق کے تحفظ ، فروغ اور احساس کے لیے اضافی میل طے کریں گے۔ انہوں نے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ دودھ پلانے میں کامیابی صرف ایک عورت کی ذمہ داری نہیں ہے - دودھ پلانا ایک اجتماعی معاشرتی ذمہ داری ہے - لہذا آئیے خواتین کو تجارتی مارکیٹنگ کے اثر سے بچانے کے لیے اجتماعی طور پر کام کریں اور اپنے صوبے کو ایک معاون اور قابل مقام بنائیں۔

وہ مائیں جو دودھ پلانا چاہتی ہیں۔ ڈاکٹر علی یونیسیف نے SDGs پر توجہ دی ، انہوں نے کہا کہ غذائیت بنیادی انسانی حق ہے۔ خواتین کا یہ صرف دودھ پلانا ہے لیکن یہ ایک مشترکہ ذمہ داری ہے۔ بچوں کو جلد از جلد پیدائش کے بعد بریسٹ فیڈ دینا چاہیے۔ بریسٹ فیڈنگ آگاہی/وکالت کے فروغ/تحفظ کے لیے بہت ضروری ہے۔ ڈاکٹر جمیل ہیلتھ اسپیشلسٹ ، گلوبل بریسٹ فیڈنگ ماہ کے حوالے سے شرکاء کو بریف کریں۔

میڈم مدیحہ نیسر ایم پی اے نے بتایا کہ کے پی میں 47 خواتین پارلیمنٹیرین کام کر رہی ہیں۔ ایک کمرہ کے پی اسمبلی میں بریسٹ فیڈنگ اور ڈے کیئر کے لیے مختص ہے۔ خیبر پختونخوا میں ضم شدہ اضلاع سمیت 2021 بریسٹ فیڈنگ ماہ کے تحفظ اور فروغ کی سرگرمیوں کے آغاز کا اعلان۔ حکومت خیبر پختونخوا کی جانب سے ، انہوں نے محکمہ صحت ، یونیسیف ، پیڈیاٹرک ، گائین اور پبلک ہیلتھ ایسوسی ایشنز ، سول سوسائٹی اور میڈیا سمیت تمام مصروف افراد کا شکریہ ادا کیا کہ آپ نے دودھ پلانے کے بہترین طریقوں کے تحفظ ، فروغ اور حمایت میں آپ کے عزم اور کوششوں پر صوبہ اختتامی کلمات میڈم رابعہ بصری ایم پی اے نے دیئے ، وہ ماں کے کردار ، بریسٹ فیڈنگ کی اہمیت کی وضاحت کرتی ہیں۔

کام کرنے والی ماؤں کے لیے کام کی جگہیں فراہم کی جائیں/قائم کی جائیں۔ ہم اپنے بچوں کو تعلیم دیں گے ، مائیں اپنے بچوں کو دودھ پلائیں ، ان کی خوراک کو بہتر بنائیں۔ وہ DOH اور UNICEF کے کردار کو سراہتی ہیں۔ڈاکٹر جہانگیر خلیل سابق ڈین/چیئرمین زرعی یونیورسٹی پشاور بریسٹ فیڈنگ کے ابتدائی آغاز میں خاندان کے تمام افراد کے کردار کی وضاحت کرتے ہیں۔ یہ ایک مشترکہ ذمہ داری ہے نہ صرف ماں کا کردار ، خاندان کے تمام افراد اپنے بچوں کو دودھ پلانے کے لیے ماں کا ساتھ دیتے ہیں۔ڈائریکٹر نیوٹریشن/یونیسیف پیڈ ووٹ ان تمام لوگوں کا شکریہ جنہوں نے تقریب یا تقریب کو کامیاب بنانے میں براہ راست/بالواسطہ مدد کی ، انہوں نے تقریب میں شرکت کرنے والوں کا بھی شکریہ ادا کیا

پشاور شہر میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments