سنی دیول کرتارپور افتتاحی تقریب میں شرکت کریں گے

تقریب میں شرکت کے لیے پاکستان آنے والے وفد میں سنی دیول بھی شامل ہوں گے

جمعہ نومبر 13:22

سنی دیول کرتارپور افتتاحی تقریب میں شرکت کریں گے
نئی دہلی(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - این این آئی۔ 08 نومبر2019ء) نامور بالی ووڈ اداکار وسیاستدان سنی دیول اور نوجوت سنگھ سدھو کرتارپور راہداری کے افتتاح کے موقع پر (آج) پاکستان آئیں گے۔اداکار سنی دیول کی پاکستان آمد کی تصدیق بھارتی پنجاب کے وزیراعلیٰ کیپٹن امریندر سنگھ نے گزشتہ روز کی ہے۔ بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق کرتارپور راہداری افتتاح کی تقریب میں شرکت کے لیے پاکستان آنے والے وفد میں سنی دیول بھی شامل ہوں گے۔

(جاری ہے)

سنی دیول کے علاوہ بھارتی وفد میں سابق وزیراعظم منموہن سنگھ اور بھارتی پنجاب کے وزیراعلیٰ بھی شامل ہوں گے جبکہ نوجوت سنگھ سدھو کرتارپور آنے والے پہلے بھارتی وفد میں شامل ہوں گے۔سابق بھارتی کرکٹر نوجوت سنگھ سدھو نے کرتارپور راہداری افتتاح کی تقریب میں شرکت کی اجازت کے لیے بھارتی حکومت کو 3 خط لکھے تھے۔ جس کے بعد انہیں بھارتی وزیر خارجہ کی جانب سے کرتارپور افتتاحی تقریب میں شرکت کی اجازت مل گئی۔واضح رہے کہ اداکار و سیاستدان سنی دیول کا تعلق بھارتی پنجاب کے ضلع گورداس پور سے ہے اور سنی دیول نے بی جے پی کے پلیٹ فارم سے ضلع گوردار پور سے ہی بھارتی الیکشن میں حصہ لیاتھا۔

متعلقہ ستارے‎ :

Sunny Deol

سنی دیول

Sunny Deol

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

معروف اداکارہ میرا سیٹھی نے خاموشی اور سادگی سے اپنے دوست سے شادی کر ..

معروف اداکارہ میرا سیٹھی نے خاموشی اور سادگی سے اپنے دوست سے شادی کر لی

معروف اداکارہ میرا سیٹھی نے خاموشی اور سادگی سے اپنے دیرینہ دوست سے شادی کر لی، سیئر صحافی نجم سیٹھی کی صاحبزادی نے اپنی شادی پر کسی قسم کا شور شرابا یا خرچہ نہیں کیا، اپنا میک اپ تک کسی پارلر کی بجائے خود ہی کیا۔ تفصیلات کے مطابق معروف پاکستانی اداکارہ، ... مزید

وقت اشاعت : 08/11/2019 - 13:22:27

Your Thoughts and Comments