وزیراعظم نے محمد حفیظ کو سدا بہار کرکٹر قرار دیدیا

مصباح تم پریشان نہ ہوا کرو، کھل کر اپنی ذمہ داری نبھاؤ:عمران خان

Zeeshan Mehtab ذیشان مہتاب جمعہ ستمبر 12:56

وزیراعظم نے محمد حفیظ کو سدا بہار کرکٹر قرار دیدیا
لاہور (اردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 18 ستمبر 2020ء ) ٹی وی رائٹس ڈیل سے پاکستان کرکٹ بورڈ کو دن پھرنے کا یقین ہے ،اس حوالے سے حکام کا کہنا ہے کہ اس سے بہت پیسہ آئیگا۔ وزیر اعظم عمران خان سے سابق و موجودہ کپتانوں اور پی سی بی آفیشلز کی گذشتہ روز ملاقات ہوئی۔ ذرائع کے مطابق اس موقع پر محمد حفیظ نے وزیر اعظم عمران خان کو بتایا کہ ڈومیسٹک کرکٹ میں تبدیلیوں کا نچلے لیول پر عمل نہ ہوا، اس سے70 فیصد کرکٹرز و آفیشلز متاثر ہوئے ہیں۔

اس پر چیئرمین بورڈ احسان مانی نے کہا کہ ہم نے سسٹم پر عمل درآمد کرا دیا ہے،البتہ کورونا وائرس کی وجہ سے دنیا بھر کی طرح پاکستان میں بھی تھوڑے مسائل ہوئے ہیں۔مصباح الحق نے کہا کہ کھلاڑیوں کی روزی روٹی کرکٹ ہے، اگر وہ اس سے پیسہ نہ کما سکیں تو کیا کریں گے، اس وقت کرکٹرز تکلیف میں ہیں، گھریلو اخراجات کیلیے انھیں ٹیکسی تک چلانا پڑ رہی ہے، اس مسئلے کو حل کرنا چاہیے، اس پر احسان مانی نے ہی کہا کہ پی ٹی وی سے ٹیلی ویژن رائٹس کی ڈیل سے پی سی بی کے پاس بہت پیسہ آئے گا، ہم تمام کھلاڑیوں کے مسائل حل کر دیں گے، اس کی مکمل ذمہ داری لیتے ہیں، یہ باتیں سن کر وزیراعظم نے مصباح اور حفیظ سے کہا کہ چیئرمین نے ضمانت دے دی ہے کہ وہ مسائل حل کریں گے چاہے وہ مالی یا مواقع ملنے کے جو بھی ہوں، انھوں نے محمد حفیظ کی انگلینڈ سے ٹی ٹونٹی میچز میں کارکردگی کو سراہتے ہوئے انھیں سدابہار کرکٹر قرار دیا جبکہ مصباح الحق سے کہا کہ تم پریشان نہ ہوا کرو کھل کر اپنی ذمہ داری نبھاؤ۔

(جاری ہے)

ذرائع نےمزید کہا کہ کھلاڑیوں کی خواہش تھی کہ وہی وزیراعظم سے ملاقات کرتے مگر پیٹرن کے کہنے پر بورڈ آفیشلز کو بھی ساتھ بلایا گیا تاکہ جو مسائل سامنے آئیں ان پر اسی وقت بات کی جا سکے۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 18/09/2020 - 12:56:04

Your Thoughts and Comments