’’لیگز چھوڑو زرِ تلافی لو‘‘، بورڈ کا سٹار کرکٹرز کو ترغیب دینے پر غور

سپیشل فنڈ قائم کرنیکی تجویز بھی زیرغور، پلان احساسِ محرومی ختم کرکے کیریئر طویل کرنے میں مددگار ثابت ہوگا ،ایمرجنگ کیٹیگری میں کرکٹرز کی تعداد بڑھا کر 10 تک کی جائیگی

Zeeshan Mehtab ذیشان مہتاب ہفتہ 14 مئی 2022 11:33

’’لیگز چھوڑو زرِ تلافی لو‘‘، بورڈ کا سٹار کرکٹرز کو ترغیب دینے پر غور
لاہور (اردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 14 مئی 2022ء ) پی سی بی کے نئے سینٹرل کنٹریکٹس کی تشکیل جاری ہے جس کی تفصیلات طے کرنے کے لیے باقاعدگی سے میٹنگز کا انعقاد کیا جا رہا ہے۔ مشہور کھلاڑیوں کے لیے خصوصی فنڈز بنانے کے لیے حالیہ میٹنگ میں ایک تجویز پیش کی گئی ہے۔ اس قدم سے کھلاڑیوں کی آمدنی میں اضافہ ہوگا جس سے وہ فرنچائز کرکٹ کھیلنے سے باز رہیں گے۔

پاکستانی کھلاڑی دنیا بھر کی لیگز میں باقاعدگی سے دیکھے جاتے ہیں جس نے اہم کھلاڑیوں کے ورک بوجھ کے انتظام پر سوالات اٹھائے ہیں۔ اس معاملے کو حل کرنے کے لیے، پی سی بی کی جانب سے ٹیم کے نامور کرکٹرز کے لیے ایک فنڈ شروع کرنے کا امکان ہے تاکہ ان کی آمدنی میں اضافہ ہو۔ زیادہ ادائیگی کرکے پی سی بی کا مقصد کرکٹرز کو مختلف ٹی ٹونٹی لیگز میں شرکت سے محدود کرنا ہے۔

(جاری ہے)

رپورٹس کے مطابق پی سی بی پاکستانی کرکٹرز اور غیر ملکی کھلاڑیوں کی تنخواہوں کے درمیان فرق کو کم کرنے کی کوشش کر رہا ہے کیونکہ اس وقت پی سی بی کے مقابلے غیر ملکی بورڈ اپنے کھلاڑیوں کو بہت زیادہ تنخواہ دے رہے ہیں۔ مزید یہ کہ نچلی کیٹیگریز کے کھلاڑیوں کی تنخواہوں میں بھی اضافہ متوقع ہے۔ پی سی بی نئے سینٹرل کنٹریکٹ میں ابھرتی ہوئی کیٹیگری میں مزید کھلاڑیوں کو شامل کرنے پر بھی غور کر رہا ہے۔                                                               

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 14/05/2022 - 11:33:40

Your Thoughts and Comments