بند کریں
ہفتہ اکتوبر

مزید مضامین

حالیہ تبصرے

Humayun Rashid
zain0786@gmail.com
16-07-2018 00:41:25

wow,What a feature,keep it u

  مضمون دیکھئیے
طرق ہنی 22-06-2018 04:22:27

اسلام وعلیکم، آپ کی شائع کردہ ایک تحریر ۱۵ ناکام سٹارٹ اپس سے مندرہ کروڑ تک کا سفر، اس تحریر کو دوبارہ ایڈٹ کر کر کے میں نے اسے اپنے فیس بک گروپ، راہبر پر پوسٹ کیا ہے اگر آپ کو یہ ایڈٹنگ موزوں لگے تو مجھ سے اس کام کے لئے رابطہ کر سکتے ہیں۔ شکریہ

  مضمون دیکھئیے
Awais 24-04-2018 09:47:39

samjh he nahji ai

  مضمون دیکھئیے
Ahmad Khan 22-04-2018 13:04:47

This version is not available on play store and unable to install because this is the corrupt apk. this message is being show during installation on mobile.

  مضمون دیکھئیے
اویس رضا 30-03-2018 12:41:06

مجھے شامی کے موبائل اچھے لگتے ہیں اور اردو پوائنٹ کی خبریں آسان اور اردو میں ہوتی ہیں، آسان ویپ سائیڈ ہے ٹیکنالوجی ٹپش تیمور میری ویب سائیڈ ہے

  مضمون دیکھئیے
dr anwar kama ch 06-03-2018 15:26:22

very fruit full

  مضمون دیکھئیے
انسٹاگرام فیس بک کے ساتھ لوکیشن ہسٹری شیئرنگ فیچر کے تجربات کر رہا ہے
صارفین لوکیشن ہسٹری شیئرنگ کو ختم کر سکیں گے

فیس بک نے 2012 میں انسٹاگرام کو 1 ارب ڈالر میں خریدا تھا۔ اس وقت انسٹاگرام کی صرف اینڈروئیڈ ایپ ہی جاری کی گئی تھی اور اس ایپلی کیشن کو فوٹو فلٹرز کے لیے جانا جاتا تھا۔ اب انسٹاگرام سب سے زیادہ وزٹ کی جانے والی ایپلی کیشنز میں سے ایک ہے۔ اس کی بڑی وجہ سٹوریز، ویڈیو سٹریمنگ اور وہ تمام فیچرز ہیں، جو فیس بک نے دوسری ایپلی کیشنز سے کاپی کیے ہیں۔


انسٹاگرام کی کامیابی کا فائدہ فیس بک اپنے اب مزکری پلیٹ فارم پر بھی اٹھا رہا ہے۔ فیس بک ایک ایسے نئےفیچر کے تجربات کر رہا ہے، جس سے انسٹاگرام آپ کی لوکیشن ہسٹری فیس بک سے شیئر کر سکے گا۔ اس سے فیس بک جان سکے گا کہ اب آپ کہاں ہے۔ حتیٰ کہ اگر آپ انسٹاگرام استعمال نہیں کر رہے ہونگے، تب بھی فیس بک آپ کو مرضی کے اشتہارات دکھا سکےگا۔

کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ اس طرح اشتہارات دکھانا بے جا مداخلت ہے۔
اطلاعات کے مطابق فیس بک کچھ انسٹاگرام اکاؤنٹس پر ”لوکیشن ہسٹری“ کے نام سے ایک فیچر کے تجربات کر رہا ہے۔ انسٹاگرام کے مطابق یہ سیٹنگ انسٹاگرام اور میسنجر سمیت فیس بک کی مصنوعات کو آپ کی ڈیوائس کی لوکیشن سروس کےا ستعمال سے لوکیشن ہسٹری شیئرنگ کی اجازت دے گا۔

یہ فیچر Find Wi-Fi اور قریبی دوستوں کی تلاش کے لیے لازمی آن کرنا پڑے گا۔ جب یہ فیچر آن ہوگا تو فیس بک وقتاً فوقتاً کی آپ لوکیشن کو اپنے پاس موجود لوکیشن ہسٹری میں شامل کرتا جائے گا، چاہے آپ نے انسٹاگرام ایپلی کیشن کو ڈیلیٹ بھی کر دیا ہو۔
بظاہر ایسا لگتا ہے کہ کچھ اکاؤنٹس میں یہ فیچر بائی ڈیفالٹ آن کیا گیاہے۔ جب یہ فیچر تمام صارفین کےلیے جاری کیا جائے تو صارفین کے پاس لوکیشن ہسٹری شیئرنگ کو ختم کرنے کا اختیار ہوگا۔

یہ خبر اُردو پوائنٹ پر شائع کی گئی۔ خبر کی مزید تفصیل پڑھنے کیلئے کلک کیجئے
تاریخ اشاعت: 2018-10-05

: متعلقہ عنوان

مینوفیکچرر کا نام     :     فیس بک

فیس بک کے مزید عنوان پڑھنے کے لئے یہاں کلک کریں

متعلقہ مضامین