بند کریں
خواتین مضامینخوبصورتیلپ اسٹک کارنگ․․․ شخصیت کااظہار

مزید خوبصورتی

پچھلے مضامین - مزید مضامین
لپ اسٹک کارنگ․․․ شخصیت کااظہار
ماہرین کے مطابق اگرنوجوانی میں ہونٹوں پر ہلکی سی لپ اسٹک لگائی جائے توگلوز ہی لگا کر ہلکا سا گلابی پن کا تاثر دیاجاسکتا ہے۔
ایس آر خٹک:
ماہرین کے مطابق اگرنوجوانی میں ہونٹوں پر ہلکی سی لپ اسٹک لگائی جائے توگلوز ہی لگا کر ہلکا سا گلابی پن کا تاثر دیاجاسکتا ہے۔ لپ اسٹک یوگلوز لگانے سے سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ ان کی بدولت ہونٹ موئسچرائز ہو جاتے ہیں۔ دوسرا فائدا یہ ہے کہ ہونٹوں پر چمک پیدا ہوجاتی ہے۔ اکثر دیکھا گیا ہے کہ میک اپ کے بعد اگرہونٹوں پر لپ اسٹک نہ لگائی جائے توچہرہ ادھورا سالگتا ہے۔ اس لئے لپ اسٹک لگاتے وقت ذرا احتیاط برقی جائے کیونکہ لپ اسٹک کے زنگ شخصیت کا پتہ دیتے ہیں۔
یہ بات سچ ہے کہ لپ اسٹک لگانا باقاعدہ ایک فن کا درجہ رکھتا ہے۔ صدیوں قبل طبقہ اشرافیہ اور امراء کی بیگمات نے مختلف پتھروں کوپیسنے کے بعد ایک سفوف بناکر ہونٹوں پرلگانے کا آغاز کیالیکن آج یہ لپ اسٹک کے نام سے خواتین فیشن کایک لازمی جزوبن چکا ہے۔
آیئے ہم آپ کواس دلچسپ پہلو سے آگاہ کرتے ہیں کہ لپ اسٹک کے رنگ آپ کی شخصیت کے کس پہلو کوظاہر کرتے ہیں۔
سرخ کلر: سرخ رنگ فوری طور پر آپ کے فیچرز کااظہار کرتا ہے۔ یہ رنگ ظاہر کرتا ہے کہ آپ بہت سی حساس، پراعتماد اور باصلاحیت خاتون ہیں۔
گلابی کلر: گلابی رنگ کے بارے میں مشہور ہے کہ یہ رنگ بناہی لڑکیوں کیلئے ہے اور اس استعمال عام طور پر نوجوان لڑکیاں کرتی ہیں گلابی لپ اسٹک کااستعمال کرنے والی لڑکیاں معصوم اور اپنے آپ میں مصروف رہنے والی ہوتی ہیں۔
جامنی کلر: یہ رنگ بہت ہی صوفیانہ، باطنی، پراسرار، عارفانہ، امیرانہ اور شاہانہ طرز زندگی کو ظاہر کرتا ہے اس رنگ سے شائستگی بھی جھلکتی ہے۔
اورنج کلر: اس رنگ کے استعمال کرنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ مہم جو ہیں۔
بلیک کلر: اس رنگ کامطلب یہ ہے کہ آپ بہت بہادر ہیں اور کچھ بھی کر گزرنے کی صلاحیت سے بھرپور ہیں۔

(1) ووٹ وصول ہوئے