بند کریں
خواتین مضامینخوبصورتیموسم گرما کا میک اَپ احتیاط سے کریں

مزید خوبصورتی

پچھلے مضامین - مزید مضامین
موسم گرما کا میک اَپ احتیاط سے کریں
موسم گرما میں آپ کا رنگ قدرتی طور پر سانولا ہوجاتا ہے مگر اس کا یہ مطلب نہیں کہ آپ پیش بندی کے بغیر دھوپ میں نکل جائیں
موسم گرما میں آپ کا رنگ قدرتی طور پر سانولا ہوجاتا ہے مگر اس کا یہ مطلب نہیں کہ آپ پیش بندی کے بغیر دھوپ میں نکل جائیں ۔ اس موسم میں آپ کو میک اپ کے حوالے سے کافی محتاط رہنا پڑتا ہے اور افسوس کی بات یہ ہو کہ خواتین کی اکثریت توجہ نہیں دیتی گرمیوں میں شوخ رنگوں کے ساتھ مسکارے کا استعمال بھی بہت اچھا رہتا ، البتہ لپ لائنر سے احتراز کریں، اس موسم میں فاؤنڈیشن کا استعمال بھی کم کریں کیونکہ گرمیوں میں نیچرل لک ہی اچھی لگتی ہے۔ فاؤنڈیشن استعمال کرتے وقت اطمینان کر لیں کہ اس میں SPFشامل ہے۔ چہرے پر پانی کا اسپرے کریں اور پاؤڈر لگا کر نیچرل لک حاصل کریں۔
موسم گرما ہو امیں نمی کی موجودگی بالوں کو الجھادیتی ہے۔ ڈیپ کنڈیشز کے ڈریعے بالوں کو اس الجھاؤ سے بچایا جاسکتا ہے۔ باہر نکلتے وقت کیپ یار رومال کا ستعمال کریں۔
گرم موسم میں برائٹ لک حاصل کرنے کیلئے گولڈن شیڈو کا استعمال کریں۔ دن میں لائٹ بلیویا خاکستری شیڈ آنکھوں پر لگا کر ایک پرفیکٹ نیچرل لک حاصل کر سکتی ہیں۔ اگر آپ سن اسکرین لوشن یا کیپ کا استعمال نہیں کرتی ہیں تو آپ واٹر پروف فاؤنڈیشن پورے چہرے پر اور خاص طور پر آنکھوں کے آس پاس لگائیں۔
گھر سے نکلتے وقت سن اسکرین کا ضرور استعمال کریں اور آنکھوں پر چشمہ بھی لگائیں آپ اپنی جلد کی اور زیادہ حفاظت کیلئے الٹرا وائلٹ Resistant کا بھی استعمال کر سکتی ہیں۔

(0) ووٹ وصول ہوئے