Apni Jild Ki Dekh Bhaal Kijye

اپنی جلد کی دیکھ بھال کیجیے

جمعرات نومبر

Apni Jild Ki Dekh Bhaal Kijye

چمکتی ہوئی جلد عام طور پر ہر ایک کو پسند ہوتی ہے۔خوبصورت ہونا ہر لڑکی کا خواب ہے۔جلد کو تازہ‘نرم اور چمکدار رکھنے کے لیے بہت سے نسخے ہیں۔یہاں کچھ تر کیبیں بتائی جارہی ہیں۔
جلد کو صاف کریں:
صفائی جلد کے لیے بہت ضروری ہے۔جلد صاف کرنے کے لیے بہترین آپشن ناریل کا تیل ہے۔یہ جلد کو صاف کرتا ہے اور جلد سے تمام دھول کو دور کرتاہے۔

جلد کے لیے ناریل کا تیل استعمال کریں اس سے جلد صحت مند اور ملائم ہو جائے گی۔اگر آپ رات کو میک اپ اُتار نا چاہتی ہیں تو اس تیل کا استعمال کریں یہ آپ کو آسانی سے میک اپ اُتارنے میں مدد فراہم کرے گا۔
سن اسکرین کا استعمال:
جب آپ باہر جائیں تو سن اسکرین بہت کار آمد ہوتی ہے سورج کی شعاعوں کے ساتھ گہرے ہوتے نشانات اور داغوں کو دور کرنے کے لیے جلد پرسن اسکرین لگائیں۔

(جاری ہے)

یہ سن اسکرین جلد کے لیے بہت مدد گار ثابت ہوتاہے۔جب یہ سورج کی روشنی میں ہوتاہے تو جلد کو سورج کی کرنوں سے بچاتا ہے۔جو جلد کو نقصان پہنچاتی ہیں۔
گرین چائے سے صفائی:
سبز رنگ کی جھاڑی جلد کے لیے بہت اچھی ہے۔2کھانے کے چمچے گرین چائے‘2چائے کے چمچے براؤن شوگر اور ایک چائے کا چمچہ کریم اچھی طرح مکس کریں پھر چہرے پر لگائیں۔

آپ کو فرق محسوس ہو گا۔
دانت کے پیسٹ کا استعمال:
اگر جلد پرکوئی مسہ ہوتو یہ جلد کے لیے بہت اچھا ہے ٹوتھ پیسٹ کو پمپل کے اوپر رکھیں یہ جلدی سے مہاسے کو خشک کردے گا۔
کنسیلر کا استعمال:
جب خامیوں کو دور کرنے کی بات آتی ہے تو کنسیلر صرف آدھی جنگ ہوتی ہے۔یہ داغ دھبوں کولوگوں کی نظروں سے دور کرتاہے۔

میک اپ کے دوران کنسیلر اچھا مدد گار ہوتاہے۔
ایواکاڈوماسک:
یہ ماسک جلد کے لیے بہت موٴثر ہے۔ایوا کاڈو کا ایک ٹکڑا لیں اور چھلکا اُتارلیں۔اسے دہی کے ساتھ بلینڈ کرلیں15منٹ تک لگائیں اور گرم پانی سے دھولیں یہ آپ کو بڑے اثرات سے نوازے گا اور جلد کو چمکدار بھی بنائے گا۔
گاجر کا ماسک:
گاجر جلد کے لیے اچھی ہے۔

دوگودی گاجر لیں انہیں میش کریں اور 2کھانے کے چمچے شہد ملائیں اسے اپنی جلد پر لگائیں۔مالش نہیں کریں10منٹ رکھیں پھر صاف کرلیں۔
بلیک ہیڈز کو ہٹائیں:
اگر جلد پر سیاہ سرے ہوتو اس کے لیے ایک بہت آسان ٹپ یہ ہے ۔انڈے کی سفیدی میں لیموں کا رس ملائیں پھر اسے خاص طور پر ناک اور نوک کے قریب جلد پر لگائیں گرم پانی سے دھونے کے بجائے کچھ منٹ انتظار کریں۔


دودھ سے صفائی:
انگلی کی مدد سے جلد پر یکساں طور پر دودھ لگائیں۔یہاں تک کہ گندگی نکلنا شروع ہو جائے۔آپ کو ایک ایک منٹ میں نرم اور چمکدار جلد مل جائے گی۔
اچھا کھائیں:
اپنی غذا میں صحیح کھانے شامل کریں۔جوس بہت سارے پھل‘خشک میوہ جات اور پانی شامل کریں۔مثبت سوچیں‘ورزش بھی جلد پر اچھے اثرات چھوڑتی ہے۔

تاریخ اشاعت: 2019-11-21

Your Thoughts and Comments

Special Skin Care article for women, read "Apni Jild Ki Dekh Bhaal Kijye" and dozens of other articles for women in Urdu to change the way they live life. Read interesting tips & Suggestions in UrduPoint women section.