Chikni Jild Aur Mausam Ke Lehaaz Se Face Pack Ki Tabdeeli - Skin Care

چکنی جلد اور موسم کے لحاظ سے فیس پیک کی تبدیلی - جلد کی حفاظت

بدھ 27 اکتوبر 2021

Chikni Jild Aur Mausam Ke Lehaaz Se Face Pack Ki Tabdeeli
موسم گرما میں چکنی جلد کو تازگی اور دلکشی دینے کے لئے چکنی مٹی کا ماسک بہترین ہے‘لیکن موسم سرما میں چکنی مٹی کے ماسک کے استعمال کے بعد چہرہ مزید خشک ہو جاتا ہے اور جلد بہت زیادہ کھینچی ہوئی لگنے لگتی ہے۔اس لئے سرد موسم میں چکنی جلد کی حامل خواتین کو اپنا فیس پیک تبدیل کر لینا چاہئے۔چکنی مٹی کے بجائے کوئی اور ایسا فیس پیک منتخب کریں جو آپ کی جلد کی ساخت سے مطابقت رکھتا ہو۔

(جاری ہے)


لیکن اگر آپ سردیوں میں بھی چکنی مٹی کا ماسک ضرور استعمال کرنا چاہتی ہیں تو اس میں آپ تھوڑی سی ملائی یا پھر چائے کا چمچہ زیتون کا تیل شامل کر لیں۔اس کے علاوہ آپ تھوڑا سا نیم گرم ناریل کا تیل بھی چکنی مٹی کے ماسک میں موسم سرما کے دوران شامل کر سکتی ہیں۔سرد موسم میں ناریل کا تیل ایک بہترین موئسچرائزنگ ایجنٹ ہے۔موسم گرما کی آمد کے ساتھ ہی چکنی مٹی کے ماسک میں ملائی یا تیل شامل کرنا بند کر دیں۔
تاریخ اشاعت: 2021-10-27

Your Thoughts and Comments

Special Skin Care article for women, read "Chikni Jild Aur Mausam Ke Lehaaz Se Face Pack Ki Tabdeeli" and dozens of other articles for women in Urdu to change the way they live life. Read interesting tips & Suggestions in UrduPoint women section.