بند کریں
خواتین مضامینجلدچکنی جلد پر میک اپ کیسے کیاجائے

مزید جلد

پچھلے مضامین - مزید مضامین
چکنی جلد پر میک اپ کیسے کیاجائے
چکنی جلد کی حفاظت کرنا بہت مشکل ہے ، جس وجہ سے آپکے چہرے کی حالت بگڑ جاتی ہے ساتھ ہی ساتھ چہرے پر کئے جانے والا میک اپ بھی خراب ہوجاتا ہے میک اپ کرنے کے بعد آپکی ساری فاؤنڈیشن اور پگھل کے اتر جاتی ہے اور میک اپ اتارنے سے چہرے کی حالت بگڑتی جاتی ہے یہ ہی وجہ ہے کہ کچھ دیر میں ہی سارا میک اپ اتر جاتا ہے اسی بنا پر آپ چکنی جلد پر میک اپ کرنے سے ڈرتی ہیں۔
چکنی جلد کی حفاظت کرنا بہت مشکل ہے ، جس وجہ سے آپکے چہرے کی حالت بگڑ جاتی ہے ساتھ ہی ساتھ چہرے پر کئے جانے والا میک اپ بھی خراب ہوجاتا ہے میک اپ کرنے کے بعد آپکی ساری فاؤنڈیشن اور پگھل کے اتر جاتی ہے اور میک اپ اتارنے سے چہرے کی حالت بگڑتی جاتی ہے یہ ہی وجہ ہے کہ کچھ دیر میں ہی سارا میک اپ اتر جاتا ہے اسی بنا پر آپ چکنی جلد پر میک اپ کرنے سے ڈرتی ہیں۔
sebaceous غدود جلد پر چکنائی پیدا کرنے کی ذمے دار ہے یہ قدرتی عمل ہے اگر اسکا علاج نہ کیا جائے تو بعد میں پریشانی کی وجہ بنتی ہے۔
چکنی جلد کیا آپ اجلاسوں کے لئے باہر جانا ہر بار موئسچرائزر کی ضرورت نہیں ہے , اسکے علاوہ اگر کسی اجتماع یا دوستوں کے ساتھ باہر جائیں تو بھی آپکو جلد پر موسچورائز کی ضرورت نہیں ہوتی اسکے ساتھ ساتھ چکنی جلد رکھنے کے کچھ فائدے یہ بھی ہیں کہ عمر بڑھنے کے ساتھ ساتھ چہرے پر جھریاں نہیں پڑتی حالانکہ جن لوگوں کی خشک جلد ہوتی ہے انکی عمر بڑھنے پر چہرے پر نمایاں جھریاں پڑ جاتی ہیں۔
چکنائی کی اضافی پیداوار کی بہت سی وجوہات ہیں ۔جیسا کہ چکنائی اور تیل پر مشتمل خوراک کا استمعال جسے جنک فوڈاسکے علاوہ جسم میں ہارمونز کی تبدیلیاں، ماہواری کا رک جانا یا پیدائش کو روکنے کے لئے گولیاں استعمال کرنا بھی جلد پر چکنائی کا بڑا سبب ہیں ۔یہ جنیاتی بھی ہوسکتا ہے کہ آپکے آباؤاجداد کو بھی اس مسلے کا سامنا ہو اور آپکو بھی اسی مسئلے کا سامنا کرنا پڑے ۔سب سے پہلے آپ کا علاج کرنا چاہئے آپ چکنی جلد شررنگار کا اطلاق کرنے سے پہلے نیچے دی گئی تدابیر پر عمل کرنے کے بعد آپ اپنی جلد پر ایک طویل عرصے کے لئے چکنائی آنے سے روک سکتے ہیں۔
لیموں کا رس:
اس میں وٹامنC ہوتا ہے جو کہ آپکی جلد کو صحت مند اور متوازن رکھنے کے لئے بہت ضروری ہے۔ اسکے علاوہ اس میں انٹی سیپٹیک خصوصیات بھی موجود ہیں جو جلد پر لگے تمام بیکٹیریا کو مار دیتی ہیں لیموں بہت جلد ہی کیمیائی عمل ظاہر کرتا ہے اسلئے اس کے رس کو تھوڑے سے شہد کے ساتھ ملا کر پورے چہرے پر لگائیں اور انتظار کریں 15 منٹ کے بعد پانی سے دھو لیں ۔
ٹماٹر :
ٹماٹر کے اندر بھی یہ خاصیت موجود ہوتی ہے کہ یہ جلد پر اضافی چکنائی کو جذب کر لیتا ہے اور جلد کو چمکدار بنانے کے ساتھ ساتھ تازگی بھی بخشتا ہے میک اپ کرنے سے پہلے جلد کو اچھے سے صابن سے دھوئیں دھونے کے بعد ٹماٹر کا ایک ٹکڑا لیں اور اس سے مساج کریں ناک اور ٹھوڑی پر اور چہرے کے ان حصوں پر جہاں چکنائی زیادہ پیدا ہوتی ہے10 منٹ کے لئے انتظار کریں اور پھر نیم گرم پانی سے چہرہ دھو لیں۔
سب سے پہلے چہرے پر جمی چکنائی اور گرد کو نیم گرم پانی سے دھو کر صاف کر لیں ۔
ٹونر استعمال کریں:
میک اپ خراب ہونے سے بچانے کے لئے اور اچھی بیس بنانے کے لئے چکنائی کو روکنے والا ٹونر چہرے پر لگائیں ایک چھوٹا سپنج لیں اور اس پر تھوڑی سی مقدار ٹونر کی لیں اب اسے پورے چہرے پر لگایئں یہاں تک کہ چہرے کے کناروں پر بھی لگائیں ۔
SPF کے ساتھ موئسچرائزر:
جیسا کہ ہم جانتے ہیں زیادہ دیر سورج کے نیچے رہنے سے یا گرمیوں میں زیادہ دیر کام کرنے سے جلد پر بھرپور چکنائی پیدا ہوتی ہے اس سے نجات کے لئے چہرے پر ٹونر لگانے کے بعد موسچرایزر لگایئں جس میں سنسکرین بھی شامل ہو ایسے موسچریزار کا انتخاب کریں جس میں SPF ہو اور یہ جلد کو جلنے سے بچا سکے اس جدوجہد کے بعد آپ جیسا چاہیں میک اپ کر سکتی ہیں کیوں کہ اب اضافی چکنائی آپکے میک اپ کو خراب نہیں کرے گی۔

(0) ووٹ وصول ہوئے

: متعلقہ عنوان

SELECT women_cat_id, women_name, women_id, women_icon_img, timestamp, women_name_urdu FROM news_women WHERE women_status = '1' and women_id != '1573' and ( FIND_IN_SET( 1 , women_tags) or FIND_IN_SET( 4 , women_tags) ) order by women_id desc limit 0,10