Gulab Ki Manind Khoobsoorat Honton Ka

گلاب کی مانند خوبصورت ہونٹوں کاحصول ممکن

Gulab Ki Manind Khoobsoorat Honton Ka
نرم وملائم گداز اور گلابی رنگت کے حامل ہونٹ ہر عورت کی خواہش ہوا کرتی ہے اور آجکل تو ہونٹوں کو خوبصورت ابھار اور گدازیت عطا کرنے کے لیے خواتین اور لڑکیاں جدید سنگھاری ٹیکنالوجی کا سہارا لیتے ہوئے ہونٹوں کی سرجری کروارہی ہیں۔ ہونٹوں کی سرجری کروانے کارحجان زیادہ ترقی وی وفلمی ایکٹریسز میں زیادہ پایا جاتا ہے۔ کچھ ایکٹریسز تو ہونٹوں کی سرجیری کروانے کے بعد اپنی قدرتی خوبصورتی کھوکر منصوعی پن کاشکار ہوگئی ہیں۔

خیربات ہورہی تھی گلاب کی پنکھڑی سے گلابی گلابی اور حسین ہونٹوں کے حصول کے بارے میں‘ جوان وٹین ایجرز لڑکیوں کے ہونٹ نہایت پرکشش ہوتے ہیں لیکن وقت گزرنے کے ساتھ ڈھلتی عمر میں ہونٹوں کی خوبصورتی رنگت اور گدازیت میں فرق آ جاتا ہے اور وہ پتلے ہوجاتے ہیں۔

(جاری ہے)


وہ خواتین جوسگریٹ نوشی کے نشے میں مبتلا ہوتی ہیں ان کے ہونٹوں کی رنگت گہری ہوجاتی ہے قارئین آپ کو ہونٹوں کی رنگت گلابی کرنے اور ان کی نشوونما کے لیے کچھ ٹپس بتائے جارہے ہیں ان پر عمل کرکے آپ چند ہفتوں میں من چاہا رزلٹ پاسکتی ہیں۔


ہونٹوں کو چینی کے ذریعے ایکسفولیٹ کریں۔ تھوڑی سی چینی کی مقدار لے کرآپ ہونٹوں پر نہایت آہستگی سے رگڑیں۔ اس عمل کوکرنے سے آپ کے ہونٹوں پر سے مردہ خلیات کی تہہ صاف ہوجائے گی اور آپ کے ہونٹ نرم اور ہموار ہوجائیں گے۔ رات کوسونے سے پہلے ہونٹوں کوپھٹنے سے محفوظ رکھنے کے لیے لپ بام‘ ویسلین یاگلیسرین اپلائی کرنا بالکل مت بھولیں۔


آپ گلابی رنگت کے حامل لپ بام کا استعمال کرکے ہونٹوں کو نیچرل پنک وپرکشش اندا بخش سکتی ہیں۔ دانتوں کو برش کرتے ہوئے آپ بے بی ٹوتھ برس سے اپنے ہونٹوں کاسکرب کریں۔ اس سے نہ صرف آپ کے مردہ خلیات ریمووہوں گے بلکہ آپ کے ہونٹ بھی بھرے بھرے اور گداز ہوجائیں گے۔ وٹامن Eکیپسول مارکیٹ میں آسانی سے دسیتاب ہوتے ہیں آپ اس کیپسول میں سے مرکب نکال کر ہونٹوں پراپلایی کرسکتی ہیں۔ دن میں کم ازکم 8گلاس پانی ضروری پئیں۔ یہ نہ صرف آپ کے ہونٹوں کو خوبصورتی فراہم کرتا ہے بلکہ آپ کی جلد کو بھی تروتازگی ورونق عطاکرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔
تاریخ اشاعت: 2016-02-13

Your Thoughts and Comments

Special Makeup Tips, Suggestions & Tutorials article for women, read "Gulab Ki Manind Khoobsoorat Honton Ka" and dozens of other articles for women in Urdu to change the way they live life. Read interesting tips & Suggestions in UrduPoint women section.