Aik Aurat Ka Mustaqbil

ایک عورت کا مستقبل: شادی یا پیشہ؟

رعنا کنول جمعرات جولائی

Aik Aurat Ka Mustaqbil
درمیانی طبقے سے تعلق رکھنے والی لڑکیاں شادی کرنے کے یا ایک کیریئر تلاش کرنے کے بارے میں پیدا ہونے والے دن سےسوچنا شروع ہوجاتی ہیں. یہ ایک سادہ سوال ہے جس کا ہر نوجوان لڑکی کو سامنا ہے. ان لڑکیوں کو کیریئر کےبنانے کے حصول میں ایک بڑے سودے کا شکار ہونا پڑتا ہے.کم عمری کی شادی کی پاکستانی روایت سماجی دباؤ کی حامل ہے جس سے لڑکیوں کو اپنی تعلیم کو جاری رکھنے سے روکنے، اور قدرتی طور پر ان کی پیشہ ورانہ زندگی کی طرف رجوع کے درمیان حائل رکاوٹ ہے.

دراصل، 21 فیصد لڑکیوں کی اس وقت شادی کی جاتی ہے جب وہ اٹھارہ برس کی ہو جاتی ہیں اور تین فیصد کی عمر 15 سال کی عمر میں شادی ہوجاتی ہے. ایک لڑکی کے لئے سب سے اہم لمحہ یہ ہے جب وہ ہائی اسکول سے گریجویشن کرتی ہے.یہ غیر یقینی ہے کہ ایک لڑکی کی فیملی پیشہ ورانہ ڈگری حاصل کرنے میں اس کے خوابوں کی حمایت کریں گے. جو لڑکیاں شادی کرنے کے نقطہ نظر سے اتفاق کرتی ہیں، جب بھی اورجہاں بھی ان کے والدین ان کی شادی کرنا چاہتے ہیں، تو وہ اطاعت پسند بیٹیوں کے طور پر لیبل کی جاتی ہیں.
آئیے غور کرتے ہیں مذکورہ بالا تجویز کو جھٹلاؤ تو کیا ہوگا۔

(جاری ہے)

اس تناظر میں دیکھیں جب لڑکی اپنی شادی سے پہلے اپنے جذبہ اور مطالعہ کی پیروی کرنے کا انتخاب کرتی ہے، تو اسے بدنام یا بدقسمتی کے طور پر لیبل کیا جاتا ہے.

جب دوسری نوجوان لڑکیاں اس کے لئے ایک موقف لینا شروع ہوتی ہیں تو، سوسائٹی ان کے بارے میں جیسے 'غیر جانبدار' سوچتی ہے۔ اگر خاندان اس کوشش کی حوصلہ افزائی نہیں کرتے ہیں اور مالی اخراجات برداشت کرنے سے انکار نہیں کرتے ہیں تو، لڑکی کو اس کے مستقبل کے مقاصد کو پورا کرنے کے لئے کسی جگہ سے نقد رقم کا انتظام کرنا پڑتا.
شادیوں کے لئے پیسہ قرض لینا یہ قابل قبول ہے.

تاہم یہ قابل قبول نہیں سمجھا جاتا ہے جب خاندان اپنے بچوں کی تعلیم کے لۓ پیسہ قرض لینا چاہتے ہیں. کچھ افراد ایسی خواتین کے بارے میں بات یا تبصرہ کرتے ہیں کہ انہیں اپنے آپ کو تعلیم دینے اور اپنے کیریئر کا پیچھا کرنے کے اس"بوجھ" کو برداشت نہیں کرنا چاہئے. انہیں یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ ایسی خواہشات غیر معمولی نہیں ہیں، اور یہ حقیقی دنیا میں، اس کی تعلیم اس کی شادی سے کہیں زیادہ شمار ہوگی.

کون لوگ سوچتے ہیں کہ وہ اس کے خوابوں کو نظر انداز کرتے ہوئے ایک عورت کو قتل کرتے ہیں؟ ایک عورت کا مستقبل صرف ایک چولہا کے سامنے کھڑا ہونا اور گھر کے کام کرنا نہیں ہے. اسے بونس معیار کو پورا کرنے کی ضرورت ہے، کچھ غیر معمولی. خدا نے عورتوں میں خوبی پیدا کی ہے جس میں انہیں کسی بھی شعبے میں کھلنے کی اجازت ملے گی جس میں وہ شامل ہونے کی خواہاں ہیں، چاہے وہ ایک سرکاری افسر، ایک فنکار، ایک تجزیہ کار، یا ڈاکٹر ہی کیوں نہ ہو.

ہمیں یہ سمجھنا ہوگا کہ اگر عورت کواپنے خوابوں کے لئے کسی چیز کو پورا کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، تو اسے اس کے خوابوں کا پیچھا کرنے کی مکمل آزادی ہونا ضروری ہے. وہ نہ ہی 'غیر جانبدار' اور 'شرمناک' ہیں. خواتین ہمارے سماجی تانے بانے کی حقیقی ماہر تعمیرات ہیں. ہمیں اپنے معاشرے کو آزاد کرنے کے لئے اپنی خواتین کو بااختیار بنانے کی ضرورت ہے.
تاریخ اشاعت: 2019-07-18

Your Thoughts and Comments

Special Married Life Tips article for women, read "Aik Aurat Ka Mustaqbil" and dozens of other articles for women in Urdu to change the way they live life. Read interesting tips & Suggestions in UrduPoint women section.