بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

کاجل لگانے کے نئے انداز

خواتین کسی بھی شادی میں یا کسی عام تقریب میں جب شرکت کرتی ہیں تو سب پہلے ان کے ذہن میں یہی خیال آتا ہے کہ میں سب سے الگ نظر آؤں ۔ آپ کا پہننے اوڑھنے کا اندازہ خواہ کوئی بھی ہو، آپ کسی بھی تقریب میں جب بھی تیار ہوکر جائیں کوششیں کریں کہ سوبردکھائی دیں ۔ آج کل چونکہ لائٹ میک اپ کا رواج عام ہے ۔ اس لئے لڑکیاں لائٹ میک اپ کے ساتھ کاجل کو اس انداز سے لگاتی ہیں کہ ان کامیک اپ ایک دم نمایاں نظرآتا ہے ۔

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

چہرے پر فالتو نشان

اگر آپ کے چہرے پر بھی اس طرح کے نشانات ہیں تو پریشان نہ ہوں کیونکہ آپ کے باورچی خانے میں موجود اشیاء سے اس کا علاج ممکن ہے۔

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

گردن کی سیاہی سے نجات کے لیے انتہائی آسان ٹوٹکا

یہ کون نہیں جانتا کہ خواتین کو زیور سے شدید لگاؤ ہوتا ہے اور اس میں گلے کے ہار یعنی نیکلس کو خصوصی اہمیت حاصل ہے ، لیکن جب گردن کالی ہو تو قیمتی سے قیمتی ہار بھی اپنی اہمیت کھو دیتا ہے۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

چہرے کے بالوں سے چھٹکارا

نوجوان بچیوں کے چہروں پر با ل عموماً نظر آتے ہیں۔ یہ مسئلہ بہت عام ہو گیا ہے ۔ بعض چہروں پر یہ بال نہایت باریک ہو تے ہیں۔ جنہیں رواں کہا جا تا ہے ۔ لیکن کچھ خواتین کے چہروں پر کا فی نمایاں ہو تے ہیں۔

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

آپ کی آنکھوں کا رنگ اور شخصیت سے متعلق اہم معلومات

کہتے ہیں کہ “ آنکھیں وہ کھڑکیاں ہوتی ہیں جن کی مدد سے آپ کسی بھی انسان کی روح میں جھانک سکتے ہیں ۔ اگر آپ کسی شخص کی آنکھوں کا بغور جائزہ لیں تو آپ اس کے احساسات ، جذبات اور مزاج سے واقفیت حاصل کرسکتے ہیں ۔ آنکھیں مختلف رنگ کی ہوتی ہیں اور یہی رنگ انہیں خوبصورت بناتے ہیں ۔ ہم یہاں آپ کو بتائیں گے کہ آنکھوں کے مختلف رنگ انسان کی شخصیت کے بارے میں کیا آگہی دیتے ہیں ؟

"خوبصورتی" میں شائع کیا گیا

موسم گرما میں جلد کی حفاظت

خواتین بے حد محنت اور وقت صرف کر کے خود کو سنوارتی ہیں ان کی تمام تر محنت کا مقصد خوبصورت اور پرکشش نظر آنا ہوتا ہے یہ ایک حقیقت ہے کہ قدرت نے صنف نازک کو حسن عطا کیا تو ساتھ ہی ان کی حفاظت اور

"جلد" میں شائع کیا گیا

صراحی دار گردن توجہ چاہتی ہے

گردن کی ورزش ، مساج کلینزنگ اور میک اپ کیسے ہوگا

"خوبصورتی" میں شائع کیا گیا

ٹیکنالوجی کے نسخے

ڈیجیٹل خوبصورتی

"مضامین" میں شائع کیا گیا

خواتین کا عالمی دن

ہر سال مارچ کے مہینے میں خواتین کا عالمی دن زور و شور سے منایا جاتا ہے۔ خواتین کے حقوق کی بات کی جاتی ہے اور ان کی حیثیت کو ایک دن کے لیے تسلیم بھی کر لیا جاتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

ناخنوں کی مضبوطی اور خوبصورتی

گھروں میں کام کرنے کے دوران خواتین کو اکثر اس بات پر شکایت ہوتی ہے کہ ان کے ناخن ٹوٹ جاتے ہیں اور بعض لوگ ایسے ہوتے ہیں جنہیں ناخن کھانے کی عادت ہوتی ہے جس کی وجہ سے ناخن نہیں بڑھتے اور ان کی نشوونما بھی متاثر ہوتی ہے ناخن کو مضبوط کرنے کا طریقہ یہ ہے کہ جب ناخن لمبے ہونے لگیں تو انہیں لیموں کے رس میں ڈبودیں اس طرح ناخن مضبوط ہوجائیں گے اور ٹوٹیں گے بھی نہیں ۔

"ناخن" میں شائع کیا گیا

ایلوویرا

رنگت نکھارے

"جلد" میں شائع کیا گیا

بالوں کی خشکی سے نجات کے قدرتی طریقے

گھیگوار‘ بیکنگ سوڈے نیم ناریل لیموں کے رس اور میتھی دانے سے خشکی بھگائیے

"بال" میں شائع کیا گیا

فہرست 301 سے 312  تک   (1838 ریکارڈز )