بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

غسل؛ صفائی اور صحت کا ضامن ہے

غسل․․․․صحت و صفائی کے لیے بہت ضروری ہے‘ اس کے بغیر صفائی اور خوبصورتی کا تصور بھی نہیں کیا جا سکتا۔غسل کے بغیر حسن نامکمل ہے،اس کے ذریعے پورے جسم کی صفائی ہوتی ہے اور خوبصورتی کو نکھار ملتا ہے۔یہ محض روزانہ کا ایک معمول نہیں ہے بلکہ سکون حاصل کرنے کا ذریعہ بھی ہے۔

"خوبصورتی" میں شائع کیا گیا

فیشل مساج آپ کی خوبصورتی کا ضامن

وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ چہرے کی نرمی اور ملائمت کم ہوجاتی ہے اور ایسا عموماََ غیر متوازن غذا اور جلد کی مناسب حفاظت نہ کرنے کے سبب ہوتا ہے۔اس ضمن میں ماہرین آرائش کا خیال ہے کہ فیشل یعنی مساج حفظانِ صحت کے لئے بہت ضروری ہے۔

"مساج" میں شائع کیا گیا

آرائش حُسن کے ٹوٹکے

نیم گرم دودھ سے ہاتھ دھونے سے چہرے کی رنگت نکھر جاتی ہے۔ایک پلیٹ میں دودھ ڈال کر روئی یا اسفنج کی مدد سے دودھ کو چہرے پر ملیں۔پندرہ منٹ بعد تازہ ٹھنڈے پانی سے چہرے کو دھوڈالیں۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

دلکش انداز پرکشش شخصیت کا اصل راز!

اپنے لائف اسٹائل کو اپ ڈیٹ رکھنے کیساتھ ساتھ اپنی جلد کے نکھار اور جسمانی خوبصورتی کو برقرار رکھنے کیلئے بھی جدید ٹرینڈ ز کو فالو اپ کرنا ضروری ہے۔

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

مون سون مہمان موسم

مون سون میں پھپھوندی کا مرض عام ہے،اس سے بچنے کے لئے ضروری ہے کہ ہاتھ اور پاؤں ،خاص طور پر انگلیوں کی درمیانی خلا کو صاف اور خشک رکھا جائے۔کھلے جوتوں اور سوتی جرابوں کا استعمال کریں۔
مون سون میں جلد کو سب سے زیادہ بیکٹیریل انفیکشن سے خطرہ لاحق ہوتا ہے جس کے اثرات متاثرہ شخص کو کافی وقت تک بھگتنے پڑسکتے ہیں

"جلد" میں شائع کیا گیا

ہوم میڈ فیشیل سے جلد کی رعنائی بحال کریں

کسی بھی کیمیکل سے پاک یہ فیشل اسپرے موسم کی شدت سے مرجھائے ہوئے آپ کہ روپ پر اک نئی بہارلے آئیں گے

"جلد کی بلیچنگ" میں شائع کیا گیا

گردن توڑ بخار یا سرسام

ماؤں کے لئے بطور خاص

"مضامین" میں شائع کیا گیا

کاسمیٹک پروڈکٹس اور حسن و خوبصورتی کا حصول

ہمیشہ اپنی جلد کی رنگت سے ہم آہنگی رکھنے والے فاؤنڈیشن اور فیس پاؤڈر کا استعمال کریں تاکہ دلآویز میک اپ کے لیے بہترین میک اپ بیس بنائی جا سکے

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

صنفی امتیاز کا شکار عورت

پاکستان،چاڈ،یمن اور چلی اس حوالے سے بدترین ملکوں میں شامل ہیں

"مضامین" میں شائع کیا گیا

اب پارلر جانے کی ضرورت نہیں

اللہ تعالی نے خواتین کو حسن سے نوازا تو اس کی آرائش کا شعور بھی عطاکیا،شاید اسی لئے خواتین اپنے حسن کو سنوارنے کے لیے نت نئے طریقے اپناتی ہیں۔بیوٹی پارلر کے رحجان میں بھی خاصہ اضافہ ہوچکا ہے مگر جو خواتین ان مہنگے مہنگے پارلروں میں جانے کی اسطاعت نہیں رکھتیں یاجانا نہیں چاہتیں ان کے لیے ان کا کچن ہی کافی ہے

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

دہی سے جِلد شاداب،بال خوب صورت

دہی ساری دنیا میں مشہورومقبول ہے اور رغبت سے کھایا جاتا ہے۔یہ دودھ کواُبال کر اور جما کر بنایا جاتا ہے۔اس کے بہت سے فوائد اور استعمال ہیں۔بہت سے افراد اسے اصلی حالت میں کھاتے ہیں تو یہ تُرش محسوس ہوتا ہے۔بہت سے دکان دار اسے میٹھابناتے ہیں اور بہت سے اسے پھلوں کے ذائقے کے ساتھ بناتے ہیں۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

چہرے کے فالتوبالوں سے نجات کیسے؟

خواتین کے چہرے پر اضافی بال بہت ہی برے لگتے ہیں اور ان سے نجات کیلئے وہ کافی پیسے بھی خرچ کرتی ہیں۔اکثر خواتین چہرے پر موجود غیر ضروری بالوں کی وجہ سے پریشان رہتی ہیں۔جو پیشانی ،آنکھوں کے اردگرد ہونٹوں کے اوپری حصے،ٹھوڑی اور چہرے کے اطراف میں موجود ہوتے ہیں۔چہرے پر غیر ضروری بالوں کا اُگناخواتین کی فطری خوبصورتی اور جاذبیت کو ماند کرنے کا سبب بنتا ہے۔

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

فہرست 325 سے 336  تک   (1879 ریکارڈز )