بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

گھریلو ٹوٹکے

بجلی کی استری کواگرزنگ لگ جائے تو اخباری کاغذ پر نمک لگاکر اس پر رگڑنے سے زنگ دور ہو جاتا ہے۔

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

گھرکا بناہوا مہندی اور کافی سے بنا

ہیئر کلر

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

برائیڈل حجاب

مختلف ممالک میں دلہنیں بھی حجاب لینے لگیں
گھونگھٹ کی بجائے پیاکو کرانے درشن چلی

"مضامین" میں شائع کیا گیا

دہی حسن کا قدرتی محافظ

دہی حسن کی بحالی میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ اس کے استعمال سے نہ صرف رنگت میں نکھار آتا ہے بلکہ داغ دھبوں اور کیل مہاسوں کا بھی خاتمہ ہوتا ہے۔ اس میں زنک، کیلشیم، وٹامن بی ون، بی ٹو اور بی 12 کے علاوہ حیاتین کی وافر مقدار موجود ہوتی ہے جو۔۔۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

اپنی جلد کو موسم سے ہم آہنگ کریں

تاکہ میک اپ تادیر ساتھ نبھائے

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

نومولود کایرقان

عموماََ پیدائش کے چند دن بعد بچے کی جلد میں زردی نمایاں ہونے لگتی ہے، جویرقان کی علامات میں سے ایک ہے۔ معالجین اسے ایک عام سی بات سمجھتے ہیں اور نومولود کوکوئی دوا دینے سے گریز کرتے ہیں۔

"بچے کی نگہداشت" میں شائع کیا گیا

قالین کی صفائی کے چھے طریقے

اگر آپ کے قالین پر داغ دھبے لگے گئے ہوں تو ذیل میں دیے گئے چھے طریقوں میں سے کوئی ایک طریقہ استعمال کیجیے اورد اغ دھبوں سے نجات پائیے۔

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

ایلزبتھ کیوبلرراس1926ء تا․․․․․․․

علم الموت (Thanatology) کے شعبے کی بانی، ماہر نفسیات ایلزبتھ کیوبلر راس نے موت اور مرنے کے بارے میں ہمارے انداز فکر کو بہت گہرائی میں متاثر کیا۔ اُس کی پہلی اہم کتاب One Death and Dying نے موت کے خلاف لوگوں کی لڑائی کے عوامل پر تحقیق۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

دھوپ سے بچنے والی کریمیں

اگر آپ لاہور، اسلام آباد پاکستان کے کسی شمالی علاقے میں رہتے ہوں اور ہفتہ س دن کے لیے کراچی آئیں تو واپسی پر شاید آپ کو احساس نہ ہو، لیکن آپ کی جلد اتنی سانولی ہوجائے گی کہ آپ خود ک شیشے میں دیکھیں گے تو بہت حیرانی ہوگی۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

عید میک اپ

آپ آئی شیڈ نہیں لگانا چاہتیں تو صرف لائنر اور مسکارا بھی خوشمنا دکھائی دیتا ہے۔ لڑکیاں آج کل ونگ شیپ (Wing Shape) میں لائنر بہت پسند کررہی ہیں

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

عبایا اور حجاب

خوش طبع ایوب کہتی ہیں کہ پردہ اگر سلیقے سے کیاجائے تو عام خواتین کی روزمرہ سرگرمیوں میں رکاوٹ نہیں بنتا بلکہ اس کے ساتھ بھی بس میں اترنا چڑھنا، بچہ اٹھانا، لکھنا، پڑھنا، فائلیں اٹھانا یاہاتھوں کو حرکت دینا آسان ہوتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

بلش آن گلاب کی مانند کھلتے چہرے کا راز

گرمیوں کے موسم میں چہرے کو تروتازہ شگفتہ انداز عطاکرنے کے لیے پاؤڈر آن کااستعمال کریں تو زیادہ مناسب رہتا ہے
میک اپ میں ہر چیز کااپنا ایک اہم کردار ہوتا ہے۔مثال کے طور پر بیس بالکل درست لگی ہوئی اور چہرے کے ہر حصے پر یکساں بلینڈہونی چاہئے۔ اسی طرح آئی میک اپ بھی بہت مہارت اور احتیاط کامتفاضی ہوتا ہے اس کے بعد بلشر کی باری آتی ہے۔ بلشر کو درست انداز میں لگانا ہر ایک کے بس کی بات نہیں ہے

"جلد" میں شائع کیا گیا

فہرست 373 سے 384  تک   (1837 ریکارڈز )