بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

عید کی تیاریاں اور گھریلو مصروفیت

”عید الفطر ہو یا عید الضحیٰ خواتین شاپنگ اور سجنے سنورنے کا کوئی موقع ہاتھ سے نہیں جانے دیتیں ۔ اب چونکہ عید کا موقع ہے یقینا خواتین بننا سنورنا پسند کریں گی اور عید کی مناسبت سے بننا سنورنا بھی ضروری ہوتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گھریلو اُبٹن چہرہ نکھارے

اُبٹن چہرے کو خوبصورت اور تروتازہ بنانا ہے۔ اس کے استعمال سے نہ صرف چہرے کی رنگت میں نکھار آتا ہے بلکہ چہرے سے جھریوں کا خاتمہ ہوجاتا ہے اور یہ میل کچیل بھی دور کردیتا ہے۔

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

گرم موسم کے اثرات سے بچاؤ کیسے

گرم علاقوں کے رہنے والے لوگ خود کو شدید گرمی کے اثرات سے محفوظ رکھنے کیلئے سایہ دارجگہوں ، ڈھانپنے والے کپڑے اور دوھوپ میں جاتے ہوئے سن بلاک کااستعمال کرنا نہ بھولیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گردن بھی آپ کی توجہ کی طلبگار

خواتین چہرے کی جلد کی حفاظت ونگہداشت کے ساتھ ساتھ گردن کی حسن وخوبصورتی کو برقرار رکھنے کے لیے اس پر بھی خصوصی توجہ دیں÷

"جلد" میں شائع کیا گیا

دہی جلد اور بالوں کیلئے نہایت مفید

دہی لیلٹک ایسڈ کی خصوصیات پر مشتمل ہوتا ہے جوجلد کوقبل ازوقت بڑھتی عمر کے اثرات سے محفوظ رکھنے میں مددگاری معاون کاکردار ادا کرسکتا ہے۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

آپ کا چہرہ بھی نکھرا نکھرا ہوسکتا ہے

چہرے کو چمکدار بنانے کے لئے تربوزٹماٹر اور کھیرے کاپانی ٹھنڈا کرکے جلد پرلگائیں اور تربوز، آلو بخار اور سٹرابیری کاجوس پئیں

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

رمضان المبارک

ورکنگ ویمن کی مصروفیات میں اضافہ

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گھریلو ترکیبیں آزمائیے

قالین کے گڑھے برف سے دور کیجیے:
اخروٹ کھرونچوں اورخراشوں کوختم کرتاہے:

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

دھوپ میں باہر نہ نکلا کرو

خوبصورتی اور گوری رنگت کامحافظ سن بلاک

"جلد" میں شائع کیا گیا

جھریاں ماضی کاقصہ بن گئیں

بڑھتی عمر میں انسانی جسم میں کئی قسم کی تبدیلیاں پیدا ہوتی ہیں کئی اعضاء کمزور ہوجاتے ہیں۔ بینائی کم ہو جاتی ہے چہرے اور آنکھوں کے نیچے جھریاں بڑجاتی ہیں

"جلد" میں شائع کیا گیا

پاؤں کے مساج کا مجرب نسخہ

شخصیت کا حسن قدرتی طور پر کشش اور حسین چہرے میں پنہاں ہے۔ لیکن اس کایہ مطلب بھی ہرگز نہیں کہ سارا حسن چہرے کا ہی محتاج ہو۔

"مساج" میں شائع کیا گیا

اَیلابیکر(1903ء تا1986ء)

بہت سی ممتاز افریقی امریکی عورتوں میں سے اَیلابیکر سیاہ فاموں کے سول حقوق کی جدوجہد میں اپنی بے لوث خدمات کے باعث خاص طور پر قابل ذکر ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

فہرست 385 سے 396  تک   (1837 ریکارڈز )