بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

ایلزبتھ کیوبلرراس1926ء تا․․․․․․․

علم الموت (Thanatology) کے شعبے کی بانی، ماہر نفسیات ایلزبتھ کیوبلر راس نے موت اور مرنے کے بارے میں ہمارے انداز فکر کو بہت گہرائی میں متاثر کیا۔ اُس کی پہلی اہم کتاب One Death and Dying نے موت کے خلاف لوگوں کی لڑائی کے عوامل پر تحقیق۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

دھوپ سے بچنے والی کریمیں

اگر آپ لاہور، اسلام آباد پاکستان کے کسی شمالی علاقے میں رہتے ہوں اور ہفتہ س دن کے لیے کراچی آئیں تو واپسی پر شاید آپ کو احساس نہ ہو، لیکن آپ کی جلد اتنی سانولی ہوجائے گی کہ آپ خود ک شیشے میں دیکھیں گے تو بہت حیرانی ہوگی۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

عید میک اپ

آپ آئی شیڈ نہیں لگانا چاہتیں تو صرف لائنر اور مسکارا بھی خوشمنا دکھائی دیتا ہے۔ لڑکیاں آج کل ونگ شیپ (Wing Shape) میں لائنر بہت پسند کررہی ہیں

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

عبایا اور حجاب

خوش طبع ایوب کہتی ہیں کہ پردہ اگر سلیقے سے کیاجائے تو عام خواتین کی روزمرہ سرگرمیوں میں رکاوٹ نہیں بنتا بلکہ اس کے ساتھ بھی بس میں اترنا چڑھنا، بچہ اٹھانا، لکھنا، پڑھنا، فائلیں اٹھانا یاہاتھوں کو حرکت دینا آسان ہوتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

بلش آن گلاب کی مانند کھلتے چہرے کا راز

گرمیوں کے موسم میں چہرے کو تروتازہ شگفتہ انداز عطاکرنے کے لیے پاؤڈر آن کااستعمال کریں تو زیادہ مناسب رہتا ہے
میک اپ میں ہر چیز کااپنا ایک اہم کردار ہوتا ہے۔مثال کے طور پر بیس بالکل درست لگی ہوئی اور چہرے کے ہر حصے پر یکساں بلینڈہونی چاہئے۔ اسی طرح آئی میک اپ بھی بہت مہارت اور احتیاط کامتفاضی ہوتا ہے اس کے بعد بلشر کی باری آتی ہے۔ بلشر کو درست انداز میں لگانا ہر ایک کے بس کی بات نہیں ہے

"جلد" میں شائع کیا گیا

عید کی تیاریاں اور گھریلو مصروفیت

”عید الفطر ہو یا عید الضحیٰ خواتین شاپنگ اور سجنے سنورنے کا کوئی موقع ہاتھ سے نہیں جانے دیتیں ۔ اب چونکہ عید کا موقع ہے یقینا خواتین بننا سنورنا پسند کریں گی اور عید کی مناسبت سے بننا سنورنا بھی ضروری ہوتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گھریلو اُبٹن چہرہ نکھارے

اُبٹن چہرے کو خوبصورت اور تروتازہ بنانا ہے۔ اس کے استعمال سے نہ صرف چہرے کی رنگت میں نکھار آتا ہے بلکہ چہرے سے جھریوں کا خاتمہ ہوجاتا ہے اور یہ میل کچیل بھی دور کردیتا ہے۔

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

گرم موسم کے اثرات سے بچاؤ کیسے

گرم علاقوں کے رہنے والے لوگ خود کو شدید گرمی کے اثرات سے محفوظ رکھنے کیلئے سایہ دارجگہوں ، ڈھانپنے والے کپڑے اور دوھوپ میں جاتے ہوئے سن بلاک کااستعمال کرنا نہ بھولیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گردن بھی آپ کی توجہ کی طلبگار

خواتین چہرے کی جلد کی حفاظت ونگہداشت کے ساتھ ساتھ گردن کی حسن وخوبصورتی کو برقرار رکھنے کے لیے اس پر بھی خصوصی توجہ دیں÷

"جلد" میں شائع کیا گیا

دہی جلد اور بالوں کیلئے نہایت مفید

دہی لیلٹک ایسڈ کی خصوصیات پر مشتمل ہوتا ہے جوجلد کوقبل ازوقت بڑھتی عمر کے اثرات سے محفوظ رکھنے میں مددگاری معاون کاکردار ادا کرسکتا ہے۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

آپ کا چہرہ بھی نکھرا نکھرا ہوسکتا ہے

چہرے کو چمکدار بنانے کے لئے تربوزٹماٹر اور کھیرے کاپانی ٹھنڈا کرکے جلد پرلگائیں اور تربوز، آلو بخار اور سٹرابیری کاجوس پئیں

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

رمضان المبارک

ورکنگ ویمن کی مصروفیات میں اضافہ

"مضامین" میں شائع کیا گیا

فہرست 421 سے 432  تک   (1878 ریکارڈز )