بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

خوبصورت جلد کے لیے

خوبصورت لگنا ہرو عورت کا خواب ہے۔ خوبصورت لگنے کے لیے صحت مند اور تروتازہ جلد نہایت ضروری ہے۔جلد کو تروتازہ رکھنے کے لیے جلد کی حفاظت اور نشونما کا خیال رکھنا چاہیے۔

"جلد کی بلیچنگ" میں شائع کیا گیا

رنگت نکھارنے والی غذائیں

گورا ہونا ہمارے ہاں خواتین کا عام مسئلہ ہے۔ مختلف کریمز یا لوشن جو بازار میں مہنگے داموں فروخت کیئے جاتے ہیں ان سے وقتی طور پر تو رنگت گوری ہوجاتی ہے لیکن اس اشیاء کے دیر پا اثرات اچھے نہیں ہوتے۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

ایکنی سکن کامیک اپ۔۔۔ احتیاط ضروری ہے

کیل مہاسوں کی بدولت اکثر لڑکیاں پریشان رہتی ہیں اورکسی شادی کی تقریب میں جانا ہوتو لڑکیوں کو پریشانی لاحق ہوجاتی ہے کہ اب چہرے پر نمودار ہونے والے ایکنی سے کیسے جان چھڑائیں؟

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

ڈوروتھیالانگے(1895ء تا1965)

1930ء کی دہائی کے اوائل میں سان فرانسسکو کی سڑکوں پر بے روزگار مردوں کی تکالیف کا نظارہ مزید برداشت نہ کرسکنے والی ڈوروتھیالانگے نے سوسائٹی فوٹو گرافر کے طور پر شاندار کیرئیر تیاگ کرمعاشی بحران کاشکار بننے والوں کاریکارڈتیار کرنا شروع کیا۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گندا کچن بھوک بڑھائے

خواتین یہ سن کر حیران رہ جائیں کہ صاف کچن سمارٹ رکھنے میں بھی مدد گار ہوتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

جلدی مسائل سے نجات کے لئے چند گھریلوٹوٹکے بھی آزمالیں

کھیرے کوکدوکش کرکے اس کارس نکالیں اور پمپلزپرلگائیں، اس کے بعد عرق گلاب کو بطور ٹونر (Toner) استعمال کریں۔

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

پیسٹل میک اپ کی ماہرخود بنیں

پیسٹل میک اپ خوبصورت اور ہلکے رنگوں پر مشتمل جدید ٹرینڈ ہے۔ اس میک کی خصوصیت یہ ہے کہ اسے دن اور رات کسی بھی وقت بلا جھجک بڑی سہولت کے ساتھ اپناجاسکتا ہے۔

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

چہرے کی شادابی کیسے برقرار رکھیں؟

ہمارے ہاں موسمِ گرما میں جب بھی سورج کی تپش خواتین کے نازک اور دلکش چہرے کو جلانے لگتی ہے تو دھوپ کی تمازت سے چہرے کو محفوظ رکھنے اور رنگت نکھارنے کے لئے اکثرخواتین زیادہ تر بازار میں دستیاب مہنگی کریموں کا سہارا لیتی ہیں

"جلد کی بلیچنگ" میں شائع کیا گیا

رنگ گوراکرنے والی کریموں کے نقصانات

ہمارے معاشرے میں سفید جلدکو بہت اہمیت دی جاتی ہے۔ لوگ اپنی جلد کو نکھارنے اور گورا کرنے کے چکر میں ایسی ایسی حرکتیں کربیٹھتے ہیں کہ جن سے انھیں نقصان پہنچتا ہے اور

"مضامین" میں شائع کیا گیا

جلد کے دانوں سے نجات

چہرے پر دانے اور مہاسے بہت برے لگتے ہیں آپ ایسی اشیاء استعمال کریں جن سے آپ کو نقصانات کم سے کم ہوں۔

"جلد کی بلیچنگ" میں شائع کیا گیا

مارتھا گراہم(1894ء تا1991ء)

سوانح نگار ایگنس ڈی ملے نے ڈانسر، کو ریوگرافر اوراستاد مارتھا گراہم کو ایک ایسی عورت کے طور پر بیان کیا” جس نے اپنے فن میں کسی بھی اورواحد آرٹسٹ کی نسبت زیادہ بڑی تبدیلی پیدا کی۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

کیل مہاسوں سے نجات

خوبصورت دکھائی دینا، دور جدید کے جوانوں کا اہم ترین مسئلہ بن چکا ہے۔ کیل مہاسوں سے محفوظ چہرہ، صاف، نرم و ملائم جلد کے ساتھ ہر کوئی یہ چاہتا ہے کہ وہ خوبصورت نظر آئے۔ اور اس مقصد کے حصول کے لئے قیمتی سرمایہ خرچ کیا جاتا ہے

"جلد" میں شائع کیا گیا

فہرست 421 سے 432  تک   (1837 ریکارڈز )