بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

بدلتی رُت میں جلد توجہ مانگے

موسم بدلنے لگا ہے۔ گرمیوں کی حدت بھری دوپہروں کی مدآمد ہے۔ دھوپ کی تمازت کے بدلے جلد پر بننے والے گہرے نشانوں سے بچنے کے نسخے۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

چہرے کی ساخت اور بالوں کے مختلف انداز

بال خواتین کی خوب صورتی میں اہم کردار ادا کرتے ہیں ۔لمبے اور خوب صورت بال ہر خاتون کا خواب ہوتے ہیں لیکن اگر آپ کے بال لمبے نہیں ہیں تو پریشان ہونے کی قطعی ضرورت نہیں ۔نرم ملائم، چمکدار بال چھوٹے ہی کیوں نہ ہوں ‌انہیں مناسب انداز سے سیٹ کیا جائے

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

گھریلو ٹوٹکے

اگر مسوڑھے پھولے ہوں تک نمک میں سرسوں کاتیل ملا کر مسوڑھوں پر لگائیں۔ دن میں دو تین بار لگانے سے مسوڑھوں میں تکلیف نہیں ہوگی۔

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

کھیرے سے جلد کی حفاظت

کھیر اآپکی صحت کیلئے بہترین ہے یہ بچوں اور بڑوں میں یکساں مقبول ہے۔سرسبز وشاداب کھیرا آپکی جلد کو بھی شاداب بنا سکتا ہے۔اگر آپ اسکا صحیح استعما ل کریں، کھیرا وٹامن کے ، وٹامن سی، اور وٹامن بی۔1کا بہترین ذریعہ ہے۔

"مساج" میں شائع کیا گیا

این فرینک (1929ء تا1945)

جب این فرینک نے اپنی ڈائری شروع کرنے کے لیے چھوٹی سی سرخ اور سفید ڈبوں والی کتاب کھولی تو لکھا کہ” کسی بھی شخص کوایک تیرہ سالہ سکول کی بچی کے دل کی باتیں جاننے میں دلچسپی نہیں ہوگی۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

عجیب وغریب فیشل

جنہیں آزمانا حوصلے کاکام ہے

"مضامین" میں شائع کیا گیا

بالوں کی حفاظت آپ کے اپنے ہاتھ میں

بالوں کے بے تحاشا مسائل میں سب سے زیادہ بال گرنا اور گنج پن کا مسئلہ ہے۔ بہت سے لوگ اس کی روک تھام، مختلف شیمپو، تیل اور دواوٴں کے ذریعے کرتے ہیں۔ جبکہ قدرت نے ہمیں بے شمار سبزیاں، پھل اور غذائی اجناس سے نوازا ہے

"بال" میں شائع کیا گیا

خشکی وسکری اب نہیں رہے گی

اگر آپ کی سرکی جلد خشکی کاشکار ہے تو ان نہایت کارآمد مئوثر ٹپس کو ضرور آزمائیں

"بال" میں شائع کیا گیا

کیا آپ چھپکلی سے خوف زدہ ہیں

چھپکلیاں مکروہ اور نقصان دہ حشرات کوکھاتی ہیں، اس کے باوجود انھیں انسان دوست کہا جاسکتا۔ گھر میں خواتین جب لال بیگ یاچھپکلی کودیکھتی ہیں تو خوف سے چیخنے لگتی ہیں، اب ان کو خوف زدہ ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

جھریوں سے نجات پائیں

عموماََ جھریوں کو بڑھاپے کی علامت سمجھاجاتا ہے لیکن بعض لوگوں کے چہرے پر پچاس سال کی عمر میں بھی جھریوں کانام نشان نہیں ہوتا۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

گھریلو ٹوٹکے

تلسی: تلسی ایک جراثیم کش جڑی بوٹی ہے۔ چہرے پر اس کا استعمال کیل مہاسوں اور دانوں سے محفوظ رکھتا ہے۔

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

نظر کا چشمہ

میک اپ میں رکاوٹ نہیں

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

فہرست 445 سے 456  تک   (1838 ریکارڈز )