بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

کا جل لگانے کے نئے انداز

خواتین کسی بھی شادی میں یا کسی عام تقریب میں جب بھی شرکت کرتی ہیں تو سب سے پہلے ان کے ذہن میں یہی خیال آتا ہے کہ میں سب سے الگ نظر آؤں ۔

"خوبصورتی کے نئے انداز" میں شائع کیا گیا

معاشی طور پر مستحکم عورت کے مقام میں اضافہ ہورہا ہے

ہمارے معاشرے کی نصف آبادی خواتین پر مشتمل ہے ۔اب یہ آبادی متحرک ہونے کے ساتھ ساتھ معاشی طور پر بھی خود مختار ہوتی جارہی ہے ۔جس سے معاشرے میں عورت کے مقام میں استحکام پیدا ہو رہا ہے ۔ویسے تو عورت کا رول ہر دور میں کسی بھی معاشرے میں اہمیت سے خالی نہیں ہے لیکن

"مضامین" میں شائع کیا گیا

فیس اسپرے بنائیں گھر میں

فیس اسپرے کو اب گھر میں بھی تیار کیا جاسکتا ہے ۔یہ چہرے کو ترو تازہ ‘شاداب اور ٹھنڈارکھتا ہے ۔گلاب کی پتیوں کا اسپرے بنانے کے لیے پتیوں کورات بھر پانی میں بھگوکر رکھ دیں ۔

"خوبصورتی" میں شائع کیا گیا

اینٹی سیپٹک ماسک

بہت سی خواتین اپنی جلد پر آئے دن نمودار ہونے والے دانوں سے چھٹکارا پانے کے طریقے پوچھتی نظر آتی ہیں ۔انہیں سب سے زیادہ پریشانی چہرے

"مضامین" میں شائع کیا گیا

نہیں محتاج زیور کا ․․․․․

خواتین کتنا ہی اچھا لباس کیوں نہ زیب تن کرلیں کتنا ہی خوبصورت میک اپ کیوں نہ کرلیں جب تک زیورات کا تڑکا نہ لگے عورت کا حُسن مکمل نہیں ہوتا ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گردن تو ذراد یکھ

خواتین سجتے سنورتے ہوئے عموما اپنی گردن پر بالکل تو جہ نہیں دیتیں جس کے نتیجے میں گردن سیاہی مائل ہونے لگتی ہے حالانکہ چہرے کی ساخت اور بناوٹ میں گردن بنیادی اہمیت کی حامل ہے ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

شادی کے بعد ہوجانے والا ڈپریشن

شادی دو افراد کے مابین باندھا جانے والا وہ بندھن ہے جس میں لڑکا اور لڑکی دونوں تازندگی ایک دوسرے کے ساتھ رہنے کا وعدہ کرتے ہیں ۔اچھے برے وقت میں ‘بیماری اور صحت یابی میں ‘زندگی کے ہر نشیب وفراز میں حتیٰ کہ موت انہیں ایک دوسرے سے جداکردے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

میری ماں کی تربیت کے اچھوتے رنگ

میرا شمار ان لوگوں میں ہوتا ہے ،جن کی رگ رگ میں ماں کی محبت بسی ہوتی ہے ،بلاشبہ میری ہر بھلائی کا کریڈٹ میری ماں کو جاتا ہے

"مضامین" میں شائع کیا گیا

بیوٹی پارلرز ۔۔۔ روز گار کا بہترین ذریعہ

اس فیلڈ کو آج کتنی عزت مل رہی ہے کئی لوگوں کے چولہے اس پیشے سے حاصل ہونے والی کمائی سے چل رہے ہیں

"مضامین" میں شائع کیا گیا

شیر خوار بچوں کا رونا

نومولود اور شیر خوار بچوں کے رونے سے اکثر والدین پریشان اور فکر مند ہوجاتے ہیں کیونکہ ان کے لئے یہ شناخت کرنا مشکل ہوجاتا ہے کہ آیا بچہ کسی تکلیف کے باعث رور ہا ہے یا پھر اس کا یہ رونا نارمل ہے ؟

"مضامین" میں شائع کیا گیا

ڈینڈ رف چھوت دار مرض ہے

صحت مند جلد کی اہم نشانیوں میں نئے خلیات کا بننا اور پُرانے خلیات کے مردہ ہو کر چھڑ جانا بھی شامل ہے لیکن بعض افراد کے جسم میں

"مضامین" میں شائع کیا گیا

سرخ ٹماٹر لائیں چہرے پر رونق

یہ جلد کی ٹون بہتر کرتا ہے ،غذائیت بھی دیتا ہے

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

فہرست 37 سے 48  تک   (1880 ریکارڈز )